Wróciliśmy do pizzerii nie pytajcie mnie jak, ja sama nie wiem, tak jakby to Fredbear powiedział „iluminati", ale mniejsza goście z telewizji dostali szczotki zmiotki i tym podobne, Bon włączył kamerę.
Miv – Witam was ponownie po krótkiej przerwie, teraz zobaczcie co spotyka „niegrzecznych chłopców".
Bon skierował kamerę na gości którzy mnie porwali, właśnie szorowali podłogi.
Miv – A więc nie warto.
Toy Bonnie wyłączył kamerę.
Miv – Nighttmare'y!
NMg – Czo?
Miv – Popilnujecie „sprzątaczki"?
NFx – Ok, pod warunkiem, że będziemy mogli ich straszyć.
Miv – Udzielam pozwolenia.
NFx – Jejjjjj!
B – Staaaać!
TC – Co jest?
B – Znalazłem w papierach Mike'a, że w pierwszą rocznicę jego śmierci nasze dusze zostaną uwolnione.
M – Skąd masz jego papiery?
B – Znalazłem w biurku.
Miv – To dobrze chyba, nie?
Fx – Ja nie chce się z wami rozstawać.
F1, F2, F3, P – My też nie.
B – Niestety, niema już odwrotu.
NB – Tochi, mamy wszyscy już mało czasu więc, czy chcesz być moją dziewczyną.
Tochi nic nie odpowiedziała, podeszła tylko do niego i go pocałowała.
NB – To miało znaczyć tak?
TC – Tak.
Miv – So sweet (wery good English)
F – Nom.
NC –Skoro mamy niecały rok, to co robimy?
NFx – Ja wiem, gramy w butelkę.
Miv – Ja się piszę.
F2 – A wieczorem impreza!!!
NF – Gdzie tyś się nauczył tak wrzeszczeć?
P – Impreza!!!
NF – Niepotrzebnie pytałem.
Trwało to do 7.55, w międzyczasie dołączył się Kanny, który miał nocną zmianę, kiedy wybiła ta godzina każdy rozszedł się na swoje miejsce. Wszystko zaczęło się od nowa, ale co to, Bon przyszedł do mnie i razem zemną zaczął grać. Szepnęłam mu:
Miv – Bon, co ty robisz?
TB – Chcę spędzić ten krótki czas z tobą.
Miv – Wiesz co, w sumie to przydał by mi się pogłos gitarowy.
TB – Załatwione.
Dzień minął mi na zabawie z dziećmi i Bonem, problem pojawił się wtedy gdy Fritz chciał zaciągnąć Bona z powrotem na scenę (Fritz – Fr).
Fr – No chodź ty tu, na scenę blaszaku.
Zaczął go ciągnąć. Na szczęście pojawił się Jeremi, który przez przyjęcie urodzinowe musiał przez jeden dzień pracować razem z Fritzem. Położył mu rękę na ramieniu, Fritz się obejrzał.
J – Niech sobie zostanie, na scenie jest wiele animatronów.
Fritz wzruszył ramionami i odszedł, kiedy był już wystarczająco daleko szepnęłam mu na ucho.
Miv – Dzięki.
On porozumiewawczo mrugnął.
TB – To co, gramy dalej?
Miv – Ok.
Dzień zbliżał się ku końcowi, dziś w nocy znowu Kanny miał zmianę, bo Jeremi był padnięty po dniówce.
Miv – Toy Freddy, co z naszym filmikiem?
TF – Ok, ludzie proszą o więcej.
Miv – Hhmmm, może byśmy zrobili z Kannym „5 AM at Freddy'a: The Prequel"?
TF – W sumie to niezły pomysł. Wszyscy zbiórka mi tu raz, dwa, trzy!!!
N – Co jest?
Miv – Robimy kolejny filmik, niech coś po nas zostanie.
SF – A jaki?
Miv – „5 AM at Freddy'a: The Prequel"
TB – Ok.
Miv – Potrzebni będą: Shadow Bonnie, jako kamerzysta, Foxy, Bon, Mangle, Balloon Boy, Freddy i oczywiście Kanny.
Włączyłam filmik. Obejrzeliśmy go pięć razy, a później zrobiliśmy próbę.
Miv – Kamera gotowa?
SB – Gotowa.
Miv – Aktorzy gotowi?
Występujący – Gotowi.
Miv – Maska gotowa?
K – No przecież.
Miv – W takim razie Bon, Balloon Boy, do szybu Foxy i Freddy w lewe drzwi, Mangle na sufit. Uwagaaa, akcja!
I kolejna przeróbka weszła na nasze konto (dlaczego nie piszę przebiegu? Odpowiedź jest prosta bo mi się nie chce)
Miv – Dobra, wszyscy na pożegnanie.
Wszyscy ustawiają się przed kamerą, Shadow Bonnie włącza ją i tepie się do nas.
Miv – Witam was kochani, to był „5 AM at Freddy'a: The Prequel", zrobiliśmy go troszkę inaczej, ale myślę, że i tak wam się spodoba. Tak więc do usłyszenia i cześć.
Shadow Bonnie wyłącza kamerę.
Miv – Dobra, Toy Freddy, wiesz co z tym zrobić.
TF – No przecież.
Miv – Ok, to co robimy?
N – Co wy na makao?
Wszyscy – ?
N – No nie mówcie, że nie znacie gry w makao.
Miv – Ja znam tylko kakao.
N – *Facepalm* Dobra, Nightmare Foxy, daj karty, najlepiej wszystkie jakie masz.
NFx – Skąd wiedziałeś, że posiadam takowy przedmiot?
N – Widziałem jak je wkładasz do szafki kuchennej.
NFx – No dobra.
Poszedł po karty.
Wiem wiem, długo mnie nie było, ale to ze względów wakacyjnych... wybaczcie.
CZYTASZ
Fnaf - moja historia
FanfictionOpowiada o dziewczynie którą ktoś poprosił o pomoc... (Okładka zrobiona przez Deidara-chan55)