Ep4-Jealous

135 15 0
                                    

IU POV

Aku memeluk lengan Taehyung sambil berjalan. Mereka tau yg aku suka pegang lengan lelaki. Tk kisah lh lelaki tu kawan aku ke,abg aku ke. Aku ternampak 2 org pasangan dihadapan aku sdg bercium. BERCIUM!!!! Aku agak cemburu lh sikit. Tanpa ragu ragu,aku terus menarik tangan Taehyung dan sengaja langgar 2 org pasangan tadi. "Opss. Sorry. Tk sengaja. Lain kali klau nk berkiss jangan kat tempat PUBLIC ye. Jom,oppa. Mata saya sakit tengok org berkiss ni." Kata ku. Jungkook hanya menjeling aku dengan tajam. Taehyung terkejut bila aku panggil dia oppa.

END POV

JUNGKOOK POV

'Siap kau, IU. Tau lh aku apa yg perlu dia buat dengan kau nnt.' Kata ku dengan geram.

END POV

S K I P ~

IU POV

Aku balik rumah dengan ceria. Siapa tk ceria baru lepas shopping. Aku ternampak kelibat seorang lelaki yg tengah duduk atas sofa sambil tengok tv. Aku endah kan saja. "Seronok ke keluar dengan jantan lain? Kau tau kan aku LAPAR. Suami kau kat rumah tengah kelaparan,kau pula berseronok dengan jantan lain. Kau memang nk kena kan dengan aku." Kata Jungkook sambil menarik rambut ku. "Yahh!!! Appo!!! Kita kan dh buat perjanjian. Klau kau boleh bercouple dengan org lain,aku pun boleh lh juga. Klau kau lapar,kau masak lh sendiri. Tkkn YEOCHIN kau tk pandai masak?!! Hah?!! Agrhhh appo lh pabo!!!" Jerit ku sambil memukul tangan nya. "Kau yg buat perjanjian tu,aku tk janji pun. Aku dh ada isteri lh. Kenapa pula mesti yeochin aku yg masak kan untuk aku?" Kata Jungkook. "Lepaslh. Aku tk kisah pun. Yeochin kau tu dh nk MAMPOS!!!" Jerit ku. Aku sengaja menekan perkataan MAMPOS.

PAKKKKK~~~~

Aku dpt merasa kan darah di mulut ku. "I hate you."kata ku sambil mengunci pintu. Aku berkurung di dalam bilik. "Woiii,IU. Buka lh pintu ni. Aku minta maaf. Aku tk sengaja pun nk pukul kau. Miss IU. Tolong lh buka pintu ni." Kata Jungkook sambil mengetok pintu bilik ku. Aku hanya mengendah kan kata kata nya. Aku terus melelap kan mata ku kerana penat menangis.

S K I P ~

Aku terus terbangun apabila jam loceng ku berbunyi. Aku malas nk bangun. Nasib hari ni aku bertugas. Aku mengambil tuala dan masuk ke dalam bilik mandi. Selepas mandi,aku memakai baju yg atas paras lutut.

Aku turun kebawah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku turun kebawah. Dan ternampak Jungkook sdg makan roti. Aku mengambil telefon dan memasang lagu. Aku mengambil earphone,lalu letak kan di telinga. Aku terus mengambil kunci kereta. Aku dengar sebenarnya dia memanggil aku,but aku endah kan saja. Malas nk dengar suara garau dia tu.

END POV

JUNGKOOK POV

Haishhh. Pekak ke Miss IU ni. What ever lh. Aku panggil dia sbb nk suruh dia sarapan. Tapi tk pe lh. Baik aku pergi sekolah. Nnt lambat pula.

S K I P ~

Sekarang masa Miss IU. Aku nampak Miss IU sdg berbual dengan Taehyung sebelum masuk ke kelas. "Gomawo,oppa. Nasib ada oppa tolong IU angkat kan buku ni. Ok lh. IU masuk dulu. Annyeong. Nnt jumpa IU tau kat Cafeteria selepas habis sekolah." Kata IU. "Dae. Annyeong,chagi." Kata Taehyung. Aku sangat terkejut. IU panggil Taehyung,oppa. Taehyung panggil IU chagi. Ishhh. Geram nya aku. "Bangun. Good morning,miss IU." Kata Namjoon dengan semangat. Dia suka belajar B.I. Tapi dia tk suka belajar Math. Tu yg aku tk fhm. Aku pula suka Math tapi tk suka B.I. Kekadang aku ada juga minta ajar dengan dia. Kekadang dia yg minta ajar dengan aku. Mcm tu lh rutin harian kami. "Good morning too. Sila duduk." Kata IU dengan ceria. Aku pun tk fhm lh apa yg buat dia ceria. Hmm what ever lh. Buat apa aku nk ambil peduli tentang dia. Aku dh ada Sana. Sana syg kan aku. Aku pun syg kan dia. Dh lh. Lebih baik aku keluar kan buku. "Namjoon,can you help me?" Kata IU. Namjoon hanya mengangguk kan kepalanya. "Ok good. I want to go room Principal. Because I have something to do. So,I want you care this class. Ok guys. I want to go room Principal. Miss nk kamu buat kerja yg miss bagi tadi. Make sure done when I go back this class. Understand." Kata IU. Belum sempat kami semua jwab soalannya,dia sdh berlalu pergi dengan tergesa gesa.

S K I P ~

Miss IU kembali dengan seorang namja. "Ok guys. This is your new teacher. His name is Oh Sehun. His my chingu. His good about B.I and Math. His start teaching you B.I is today. Miss quit to be teacher. Because I got to be a model. Ok. So,Sehun oppa. You can start teaching now. Anyproblem,just call me. Annyeong,Sehun oppa." Kata IU. Aku terkejut kerana dia tidak pernah berkata yg dia dpt tawaran jadi model. Omg!!!!

Bersambung.

Sorry klau pendek. Sorry kalu tk best. Saya tk de idea sebenarnya. Heheheh. Sorry lama tk update cerita ni. Thanks yg sudi baca.

Hello,Miss IUWhere stories live. Discover now