Jungkook POV
Apabila aku bangun,aku ternampak seorg yeoja yg tiada seutas benang di badannya. Hanya selimut tebal yg berada di badannya dan juga badanku. Semalam hari yg paling gembira. Akhirnya,apa yg aku nak selama ni,dapat juga semalam. Dia ialah Jeon Ji Eun. Isteri ku yg sdg tidur dgn lena. "Gomawo,chagiya. Oppa gembira sgt. Oppa rasa bersyukur sgt yg chagi dh bersedia semalam. Chagi dh tunai kan janji chagi kan. Gomawo,chagiya. Saranghae." Kataku dgn perlahan. Aku tidak mahu dia terjaga. Tiba tiba ada sebuah tgn yg menumbuk dada ku dgn perlahan. "Cheonma,oppa. For you,I will give anything. Yg penting oppa bahagia dgn chagi." Kata IU. 'Bwo?! Aku buat dia terjaga ke?' Kata ku didalam hati. "Chagi? Oppa buat chagi terjaga ke? Mian." Kata ku. "Ani. Chagi dh lama bangun. Oppa je yg tk sedar. Oppa,nak kiss,boleh?" Katanya. "Hahaha. Of course boleh." Kataku. Aku terus mencium bibirnya. "Dh. Pergi mandi. Kita nak pergi mendaki gunung ni." Kataku lagi. "Jom mandi sama sama. Boring lh klau mandi sorang sorang." Katanya. "Amboii. Dh pandai eh. Sape ajar ni?" Kataku sambil mencuit hidungnya. "Oppa yg ajar. Hehehe. Ppali." Katanya.Skip~~
Kami naik kereta dan aku mulai memandu. Nasib ada GPS kat kereta ni. Senang lh aku nk jalan jalan dgn IU.
End POV
"IU,IU. Kau ingat kau akan bahagia? Buat masa skrg ni,aku akan bagi kau peluang untuk merasai kebahagian yg tidak pernah kau rasa. Dan bila kau dh mengandung,aku pasti akan rampas balik Jungkook dari kau. I will,IU. Hahahaha." Kata seorang yeoja yg agak menakutkan. Dia asyik mengintip IU dan Jungkook dari hari pertama mereka sampai di Sabah. Dia pergi ke sebuah cafe dan berjumpa dgn seorang namja. "Kau. Aku nak tanya. Berapa lama kau suka IU?" Kata seorang yeoja. "Agak lama. Kami berkawan dari kecil lagi,then aku pernah luah kan isi hati aku kat dia. But,dia tolak aku secara mentah mentah tau. Skrg ni,lelaki tu pula nak rampas IU dari aku. Nevermind. I will get it again." Kata seorang namja. "Sungyeol,kau sabar je lh. Ni Sana okay. Aku akan tolong kau untuk dapat kan semula IU but,you must help me to get Jungkook,her husband. So,kau setuju ke tak dgn syarat aku ni? Klau tak setuju,it's okay." Kata Sana. "Aik. Bila masa aku ckp tk setuju ni? Aku setuju lh yg penting aku dpt semula hak aku. Itu dah cukup. So,ada apa apa lagi? Klau tak de,aku nk pergi jalan jalan ni." Kata Sungyeol. "Tkde dh. Btw,can I following you? Aku boring lh duduk sini. Aku ajak kau dtg sini sbb nk intip IU dan Jungkook,but,boring sgt lh sbb tk dpt jalan jalan. So,can I?" Kata Sana. "Hmmm. Yelah. Ppali. Kita pergi Imago dulu lh. Kat sana banyak baju,makanan dan barangan yg bagus untuk pengguna." Kata Sungyeol. "Amboi kau. Semua kau tau. Dari mana kau tau ni?" Kata Sana. "Dari google ler. Kau ni. Handphone zaman skrg ni kan canggih. Aduii yai. Aku tengok kau ni selalu main handphone. Takkn tk buka google kot." Kata Sungyeol. "Sorry. Aku bukannya budak google. Aku ni kuat main Ig,Facebook,Whatsapp,Wechat and Line jer." Kata Sana. Sungyeol hanya menggeleng kan kepalanya.
Skip~~
"Oppa. Best lh kat sini. But,gunung tu tinggi sangat lah. Tak larat chagi nak naik. Skrg jam berapa oppa?" Kata IU. Jungkook segera menilik jam tangannya. "Jam 3:50 pm. Jom lh turun. Dh terlalu tinggi kita naik ni. Jom masuk kereta. Kita turun dan pergi makan. Ppali." Kata Jungkook.
Skip~~
Dua Minggu Kemudian~~
Jungkook dan IU sdg mengemas pakaian mereka dan memasukkan ke dalam almari. Setelah siap,mereka baring di atas katil. "Oppa,chagi penat lh. Boleh tk oppa tolong urut kan badan chagi?" Kata IU. "De. Mestilh boleh. Anything for my wife."Bersambung~~
YOU ARE READING
Hello,Miss IU
Short Story~COMPLETED~ Hyeee. Ni cerita tentang Jungkook/Kookie dengan Miss IU. Mereka di paksa untuk berkahwin. Tetapi,Miss IU sdh mulai mencintai Jungkook.