Jungkook POV~~
Aku pergi ke rumah Sana. Aku leha sikit. Sbb kat situ ada konco konco YeRin aka chingu Yuna. Bkn itu sahaja,malah ada cctv di rumah Sana. Lepasni,aku tk perlu lah takut dgn Sana gila tu. Hehehehe. Jom mula kan operasi kita. Operasi kita yg pertama ialah,pergi rumah Sana.Skip~~
Rumah Sana~~
Tok tok tok~~
Sana keluar dgn pakaian yg seksi. Seluar pendek dan singlet hitam. Aku hanya menekan air liur. Di dalam hatiku, hanya IU. Dan di minda ku,hanya IU. "Hye,oppa. Oppa dah lama tak dtg sini kan. Jom lah masuk~." Kata Sana dgn gedik. Aku hanya tersenyum senget. Sana menarik tangan ku agar aku masuk ke dalam. Mesti korang nak tahu kan mcm mana konco² YeRin boleh ada dalam rumah Sana. Dan kenapa boleh ads cctv di dalam rumah Sana? Kan. Mcm ni. Aku ada kunci rumah Sana ni. Dulu aku selalu pergi rumah dia. So,dia bagi lah aku kunci rumahnya. IU pun terkejut. Dia tanya aku mcm mana aku boleh dpt kunci rumah Sana. Then,aku pun terang kan. Dia ckp kenapa aku tak bagitau dia. Then aku ckp lah,dia yg tak pernah tanya aku. So,buat apa aku nak ckp. Betul tak? Nnt dia ckp,aku tak tanya lah. Ada aku kisah lah. And anything lah alasan nya yg boleh membuat kan aku lose. Dia tu selalu he nak menang. Sedih aku. Ehh. Dah jom sambung. Mcm ni....
Flashback~~
"Jungkook,kau kan ada kunci rumah Sana. Buka lah pintu ni. Sementara Sana masih tidur. Ppali." Kata Seulgi dgn tidak sabarnya. Dia ni memang. Selalu nak cepat je. Konco² YeRin hanya tengok kami je. Aku pun membuka pintu,lalu masuk secara senyap². Dan mulai memasang cctv di dapur,di ruang tamu,di bilik tetamu dan di bilik air tetamu. Lalu,aku mencari tempat yg tersembunyi di rumah Sana. 5 org itu,aku sembunyikan di bilik tetamu. Bilik Sana kat depan bilik tetamu. Aku tahu semua selok belok rumah Sana ni. Then,aku turun ke bawah. "Okay,finish. Jom keluar. Jam 7:00 am,kita dtg sini balik. Korang menyorok kat semak sana tu. Klau aku dah masuk,korang terus call Yuna dan Hospital. Okay,jom gerak." Kata ku dgn semangat. Seulgi,IU,dan YeRin hanya mengangguk kan kepala tanda fhm. Aku terus masuk ke dalam kereta. IU juga turut masuk ke dalam kereta. "Chagi harap,rancangan kita ni berjaya oppa." Kata IU dgn gembira.
End Flashback~~
Mcm tu lah ceritanya. Sana duduk di atas sofa. Manakala aku,duduk di sebelahnya. "Oppa? Oppa dah maaf kan chagi ke?" Tanya nya dgn gedik. 'Mcm nak muntah dia panggil aku oppa. Euww. Please help me,guys.' Getus hati ku. "Haah. Oppa dah maaf kan chagi. Oppa fhm kenapa chagi buat mcm tu. Oppa seharusnya fikir kan tentang,kebahagian chagi,bknnya kebahagian oppa. Mian. Oppa ni selfish." Jawab ku. Sana hanya senyum manis. Dia merangkul leher ku. Aku hanya menelan air liur ku. Tiba² ada org menahan kelakuan Sana. Aku melihat siapa kah org itu. Dia yeoja. Dia isteri ku. "Sampai hati kau,Sana. Aku ni dah anggap kau mcm kawan aku sendiri. Aku percaya dgn kata² haritu kat Cafe Once. Tapi,tak sangka kau ni jahat. Ada udang di sebalik batu. Kau dgn Sungyeol bersubahat kan!! Korang rancang untuk culik aku dgn Seulgi. Then,pura pura nak selamat kan aku konon. Mentang mentang,suami aku takde. Ehh kau. Aku dh lama sabar dgn perangai kau. Sejak aku mengajar lagi. Perangai kau asyik nak menggedik je. Nampak je namja handsome,nak tackle. Nak ajak couple." Kata IU. Yes. Aku terkejut. Tak sangka dia ni pendendam. Aku rasa bersalah dgn dia selama ni. Klau lah dpt undur kan masa. Aku pasti akan buat yg terbaik untuk dia.
End Jungkook POV~~
Skip~~
Setahun kemudian~~
Akhirnya,IU dan Jungkook hidup bahagia bersama seorang anak pertama mereka. Yg bernama Jeon Jung Eun. Yes. Anak mereka yeoja. Umurnya,1 tahun 6 bulan 19 hari. "Eun!! Jangan lari jauh jauh. Omma tak larat nak kejar. Appa kamu ni pun pemalas. Makan je tahu. Eun,sini!! Omma ada benda nak kena kan appa kamu. Ppali!!" Jerit IU. Jung Eun berlari ke arah ommanya. "Jom kita geletek appa kamu. Dia tu asyik makan je." Kata IU. Jung Eun hanya mengangguk,lalu dia secara perlahan lahan pergi ke arah appanya. Dan geletek. "Hahahahahahahahhahahahah. Gelilah,Eun. Klau appa geletek kamu nnt,jgn nangis." Kata Jungkook sambil ketawa. Dia memeluk Eun dgn kuat,lalu mulai menggeletek Eun. "Hahahahahahahahahahahahahaa. Appa!!! Hajima!! Eun nak kencing lah!!! Appa,hajima!!" Jerit Jung Eun sambil ketawa. Lalu keluar lah air kencingnya. "Yah!! Eun!! Kamu kencing lagi?!" Marah IU. "Mian,omma. Appa ni yg geletek Eun. Eun tak tahan,jadi Eun terkencing lah. Mianhae,omma." Jawab Eun. Dia memeluk ommanya dan appanya. Mesti korang nak tahu kan apa yg terjadi kepada Sana and Sungyeol. Dorang dah kahwin sebulan yg lalu. 3 bulan yg lalu,dorang dilepaskan dari penjara oleh Yuna. Unnie Sana. And Yuna paksa Sana kahwin dgn Sungyeol. So,Sana setuju je. Sbb dia memang nak lupa kan Jungkook. Dia kat Hospital 2 minggu je. Kejap kan. Sbb Sungyeol selalu beri dia semangat agar dia lupakan Jungkook. Sungyeol dah baik dha semenjak Sana masuk Hospital.
Tamat~~
866 words. Dah tamat. So,you guys can read my new ff. "The Playgirl Student,Is My Wife.
28/10/2017 by Ayu Ryana.
Tamat~~~~~~~
YOU ARE READING
Hello,Miss IU
Short Story~COMPLETED~ Hyeee. Ni cerita tentang Jungkook/Kookie dengan Miss IU. Mereka di paksa untuk berkahwin. Tetapi,Miss IU sdh mulai mencintai Jungkook.