1

1.2K 26 1
                                    

'Ik ben zwanger!' Lach ik. Ik ga Shawn verrassen bedenk ik me. Ik gooi de test niet weg, ik wil hem bewaren. Ik struikel over het autootje van Finn, maar dat maakt me niet uit, ik ben zwanger! Ik ren snel van de trap af, ik hoor niemand binnen. Ze zullen allebei wel buiten zijn.

Ik zie dat Shawn op een stoel zit, maar ik zie Finn nergens. 'Waar is Finn?' Vraag ik terwijl ik voor hem ga staan. 'Geen idee.' Zegt hij en hij kijkt weer naar zijn IPad. 'Fijn.' Ik zucht, na vijf jaar weet hij nog steeds niet dat hij Finn alleen moet laten. Ik loop de tuin door. Ons huis is best wel groot, en onze tuin dus ook.
'Finn?' Vraag ik. Ik kijk in alle hoekjes van de tuin waar haar meestal zit.

'Mama!' Hoor ik achter een struik. Ik loop er omheen. 'Finn!' Zeg ik bestraffend, we kunnen hem ook nooit alleen laten! 'Sorry, mama. Jack ging zelf in de modder liggen.' Hij geeft het vieze hondje aan mij. 'En waarom lig jij er dan ook in?' Hij zit net als zijn speelgoedhond onder de modder. 'Het moest van Jack, mama. Ik wilde niet, maar hij zei dat het moest.' Finn begint hevig te knikken. Ik hoor voetstappen achter me, Shawn. Hij barst in lachen uit. Ik geef hem een tik op zijn arm. 'Niet doen, dan denkt hij dat het grappig is. Je had hem nooit alleen moeten laten!' Sis ik. Meteen stopt hij.

'Papa gaat Jack even schoonmaken, dan ik jou in bad doen.' Ik kijk even naar Shawn die het hondje met een zucht aanpakt. Eigen schuld. 'Voor de derde keer deze week.' Mompel ik erachter na.

Finn zit in het bad te spelen. Ik ben even kleren aan het pakken. Ik kijk tussen zijn shirts. Opeens zie ik een hele mooie.
Hoera! Ik krijg een broertje of zusje!
Staat erop. Ik had hem een keer gekocht toen ik in New York was. Perfect.' Glimlach ik.

Ik loop de badkamer weer in. 'Ben je klaar om er uit te gaan, vriend?' Ik pak een handdoek, die ik al klaar had gelegd. Finn knikt met zijn hoofd. 'Is Jack ook al klaar met schoonmaken?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Jack moet nog even drogen, maar je kan met Malibu spelen?' Malibu is een hondje die ik voordat Finn geboren was had gekregen van Shawn. Finn knikt maar wat. 'Oké, mama.' Zucht hij.

'Zo ga jij maar eerst naar papa.' Ik hoop dat Shawn het ziet. Finn rent van de trap af. Ik hoor de deur opengaan.
'Hey kleine man!' Hoor ik Shawn lachen. Ik loop naar binnen. Ik zie dat Shawn, Finn's shirt leest.
'Echt waar?' Ik knik.

Hij zet Finn op de grond, die dan meteen naar Malibu rent. 'Oh mijn god!' Roept hij. Hij rent naar mij toe en hij knuffelt me.
'Het is ons gelukt!' Roept hij. Ik begin te lachen. 'De tweede.' Zegt ik zacht terwijl ik naar Finn kijkt.
'De tweede.' Mompelt Shawn ook. Ik kijk in zijn ogen. Ik zoen hem, alles is nu zo perfect.
'Mama en papa mogen niet kussen! Ieuw!' Finn rent weer naar buiten, waarna wij hem achtervolgen.

You and me- Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu