Met Shawn zit ik in de auto. Het is inmiddels half 9. De weeën zijn nog niet zo heel erg, dus hoefden we niet meteen naar het ziekenhuis. Aaliyah blijft bij Finn, maar als ze er zijn komt ze meteen.
Ik zucht als ik er weer één voel aan komen. 'Dit doe ik nooit meer.' Zucht ik. Shawn legt troostend zijn hand op mijn been, maar die sla ik er meteen van af. Ik hoef nu niet getroost worden.
'Rij eens wat harder.' Grom ik terwijl ik in mij wee zit. God, wat heb ik hier een hekel aan. Ik voel hoe Shawn even gas geeft. Als hij zo door rijd, zijn we er zo.
•
'Pers.' Hoor ik iemand zeggen. Het is al donker, maar ik heb geen idee hoe laat het is. Baby A komt eruit. Ik schreeuw en ik zet al mijn kracht in. Ik knijp zo hard als ik kan in Shawn's hand. Hij mag ook wat pijn voelen.
Opeens hoor ik baby gehuil. Ik kijk over mijn buik heen, die al wat gekrompen is. 'Het is één jongetje.' Hoor ik de verpleegster zeggen. Ik lach en ik kijk naar Shawn. Weer een kleine Shawn.
De pijn komt weer terug. Ik kreun. 'Oh, baby B wil helemaal niet even wachten.' Ik erger me aan de stem, ik wil heel hard roepen dat ze maar haar mond moet houden. Maar ik kan me nog net inhouden. Meteen knijp ik weer in Shawn's hand. In mijn ooghoeken zie ik hoe ze mijn kindje verzorgen. Ze wenken Shawn om de navel streng door te knippen. Nu heb ik even geen hand.
'Ik zie het hoofdje al, persen, Lotte, nu.' Ik zet weer kracht. Dit keer zijn de lakens aan de beurt, ik voel mijn eigen vingers er door heen. 'Nog één keer, kom op.' Ik zet al mijn kracht in. 'Het is klaar! Het is eruit.' De navelstreng wordt meteen er afgeknipt. Maar ik hoor geen baby gehuil.
'Baby B, is een meisje.' Hoor ik de verpleegster zeggen. Twee grote blauwe ogen kijken mij aan. Ze wordt tegen mijn borstkas aan gelegd. Ze haalt haar ogen niet van mij af.
Ik kijk haar verwonderd aan, die blauwe ogen. Zo mooi. Mijn tranen beginnen over mijn wangen te stromen. Een moment later begint ze ook te huilen.
Shawn komt naast me zitten met onze zoon. Dit moment is perfect, en hij kan niet perfecter worden.
~
Kort maar ik vind dat dit gewoon 1 hoofdstuk hoort te zijn!Wie had het goed geraden? :)
JE LEEST
You and me- Shawn Mendes (voltooid)
FanfictionHet tweede deel van oude bekenden! Lees eerst deel 1 voordat je aan deze begint! Wanneer Lotte, Shawn het nieuws brengt lijkt hun leven niet slechter kunnen worden. Alles lijkt perfect, maar niks is wat het lijkt. Alles kan en wil mis gaan. En wat...