Ik stap met moeite het vliegtuig in. Trappen zijn mijn grootste aartsvijanden geworden. Ik vermijd ze liever. Maar dat is bijna onmogelijk. Ik plof neer op de eerste en beste stoel. De andere lopen maar een paar stappen.
Ik zie dat mijn moeder naast me gaat zitten. Ik ben dus op de twee persoons bank gaan zitten. Lekker dan. 'Ik ben trots op je.' Mompelt mijn moeder. 'Wat?' Zeg ik verbaasd terug. 'Gewoon dat je dit doet en aankan.' Ze legt een hand op mijn buik. Bij de aanraking voel ik één baby bewegen. 'Dank je mam.' Ik geef haar een knuffel. Na een tijdje laat ik haar los.
Shawn heeft Finn op zijn schoot. Je ziet hoe Finn met zijn neus tegen het raampje zit. 'Kijk.' Bij elk dingetje moet Shawn kijken. Ik grinnik bij het aanzicht. Mijn schatjes.
We beginnen te rijden en voordat ik het weet vliegen we al. Ik zie dat Shawn in slaap is gevallen, Finn glijdt van zijn schoot af. Hij loopt naar mij toe. 'Papa is niet meer leuk.' Zegt hij terwijl hij tegenover me gaat zitten. Hij slaat zijn armen over elkaar. Ik geef hem zijn dino's, die hij een paar uur geleden nog in mijn handtas heeft gedaan. Hij pakt ze aan en hij begint te spelen.
De dino's gaan op reis volgens Finn. Van de stoel, naar mijn buik, dan naar oma's been. Daarna is hij er klaar mee. Ik geef hem mijn telefoon met verschillende spelletjes erop. Hij is daar voor de rest van de reis er zoet mee.
~
'Aloha.' Roept Bo als we het vliegtuig uit komen. Finn is in slaap gevallen, dus Shawn draagt hem naar de huur auto. Voor het eerst hebben we geen paparazzi die ons lastig vallen. Gelukkig.Ik duw mezelf in de huurauto. Mijn buik puilt uit. Dat wordt weer sporten als de kleintjes zijn geboren. Damn it. Shawn gaat naast me zitten en hij pakt mijn hand. Zo zitten we de hele reis naar de villa.
Bo en Finn rennen meteen naar de tuin als we zijn aangekomen. De villa lijkt op de villa die Shawn had gehuurd toen hij zijn tweede album had uitgebracht. Ik zucht, dat lijkt zo lang geleden.
Ik loop naar binnen. 'Mama! We hebben zelf een glijbaan.' Shawn juicht, klein kind. Ik schud mijn hoofd. 'Mogen we zwemmen, please!' Hij trekt een pruillip, Shawn gaat erachter staan. 'Oké!' Ze willen allebei naar binnen rennen. 'Maar!' Ze stoppen. 'Ik pak de zwembroeken!' Ik loop naar binnen, de koffers achterna.
Ik hoor Finn al gillen van plezier. Ik ben bezig om mijn bikini aan te trekken, wat echt niet lukt. 'Kom op, zo dik ben ik nou ook weer niet. Waarom ben ik niet voor de zwangerschaps bikini's gegaan?' Omdat je ze hebt gekocht toen je niet zwanger was. Oh ja.
'Moet ik helpen, lieverd.' Mijn moeder komt binnen gelopen. Ze pakt het bandje over en ze klikt hem vast. 'Ik ben blij als dit over is.' Zucht ik. Mijn moeder lacht. 'Kom.' We lopen samen naar beneden.
Ik ga op een stoel liggen. Ik kijk hoe Shawn Finn omhoog gooit. Een klein deel van mij zegt dat dit gevaarlijk is, maar ik vertrouw Shawn. Finn giert het uit. Langzaam val ik in slaap, door de stemmen van de mensen die mij het meest gelukkig maken.
~
Een hoofstuk omdat het Shawn's birthday is! Happy birthday Shawnie boy💞
JE LEEST
You and me- Shawn Mendes (voltooid)
FanfictionHet tweede deel van oude bekenden! Lees eerst deel 1 voordat je aan deze begint! Wanneer Lotte, Shawn het nieuws brengt lijkt hun leven niet slechter kunnen worden. Alles lijkt perfect, maar niks is wat het lijkt. Alles kan en wil mis gaan. En wat...