4.Bölüm Başım Çok Ağrıyor

600 28 1
                                    

Defne den
Seline cevap vermedim gitti fazlamı atar yaptım off  kızlar konuşmaya başladı sonra bir ses duydum arkamı döndüm sahneye çıkmış bir selin gördüm beni affet diyor sahneden inip yanıma geldi herkes bizi izliyordu. Ben'bir şartla affederim seni beni yarın öperek uyandır dedim herkes kahkaha attı  komik mi abi Ben'komik birşey mi var zeynep gelip benim yanaklarımı sıktı. Zeynep'atarlı prenses sen iste bende öperek uyandırırım eylül de gelip Eylül'bende bende herkes eylülün haline güldü. Selin'durun be...ben affedildi mi gülerek kafamı salladım boynuma atladı yerimize oturduk. Hoca'evet bugün elif yok onun yerine başka biri şarkı söylesin erkek değil kız.
Selin den
Hoca şarkı diyince hemen defneye döndüm kafasını eğmiş yere bakıyordu.bizim kızlara elimle defneyi gösterdim kafalarını  evet anlamında salladılar bende parmak kaldırıp. Hoca'selin şarkı mı söyliyceksin dedi Ben'hayır hocam defnenin harika sesi var bütün çalgı aletlerini çalar hoca defneye döner Hoca'öylemi dedi.
Defne den
Hoca şarkı diyince kafamı eğdim selin parmak kaldırdı beni söyledi gerizekalı Hoca'öylemi dedi bende  Ben'öyle değil dedim sonra zeynep konuştu. Zeynep'yalan hocam sesi çok güzel sonra eylül konuştu Rylül'hocam utanıyor şuan Ben'ben asla utanmam canım istemiyor dedim Ömer'tamam boşverin ya belli ki sesi iğrenç dedi
Ben'görürüz sahneye çıktım gitarı aldım tutuklu kaldığımı söyledim ömere bakarak.
Ömer den
Defne sahneye çıktı şarkı söylüyordu elifden daha iyi sesi hatta çok iyi sesi çok güzel...onu kışkırtmak için söyledim o sözleri herkes büyülenmiş gibiydi.
Selin den
Defne ye kışkırtıcı sözler söyledi ömer defne sahneye çıkıp şarkı  söyleyince aliye baktım oda bakıyordu gözgöze geldik gözlerimi ondan çekemedim.
Eylül den
Defne şarkıyı söylemeye başladığınca bana döndü serkanın gözlerinde kayboldum.
Zeynep den
Defne şarkıyı söylemeye başladığında ister istemez keremle bizi düşündüm ona döndüm zaten oda beni izliyordu galiba.
Ali den
Selini izliyordum defne şarkı  söylemeye başladığında oda bana döndü selin çok güzel kız gözleri kocaman.
Serkan dan
Şarkı başlığınca eylüle döndüm beni izliyormuş gözleri yosun çok güzel gözlerinde kayboldum.
Kerem den
Zeyneple olanları düşündüm çok güzel hatta çok güzel onu izliyordum bana döndü.
Defne den
Şarkı bitti alkışladılar falan hoca yanıma gelip. Hoca'defne sesin harika elifden bile güzel dedi elif kim ya Ben'sağolun diyip ömer'in yanına gittim ve kulağına eğilip dedim ki Ben'nasıldı cevap vermesine izin vermeden kızların yanına gittim zil çaldı. Ben'kızlar kızlar'defne Ben'aşık aşık niye bakıyorsunuz...yoksa hemen bana döndüler. Kızlar'saçmalma dediler ben ve saçmalamak çıkar yakında kokusu Ben'eee hadi Kızlar'tamam ya dediler.
Ömer den
Defne hocayla konuştu biraz sonra bana doğru geldi kulağıma eğilip nasıldı dedi cevap vermemi  beklemeden gitti kokusu mest ediciyi di bir ömür yaşardım bu kokuyla.
Eylül den
Serkanla birbirimize bakıyorduk bu anı defne bozdu bize dediki aşık aşık bakıyorsunuz bizmi yani ben tek değil Zeynep de selinde bakıyordu.
Zeynep den
Keremle bakışıyorduk defne bize bağırdı gözlerimi ondan çektim.
Selin den
Kaybolduğum gözlerde defne bize birşey dedi ona döndüm neymiş aşık aşık mış bakıyor muyum yoksa defne kalkın diyince bizde kalktık defnenin arabasını binip eve doğru sürmeye başladı dedne Eylül de zeynepin arabasına binip eve doğru gittiler.
Serkan dan
Eylülün gözlerinde mest olmuştum bu anı defne bozdu kızlara bağırdı kalkıp gittiler.
Kerem den
Zeyneple bakışıyorduk defne onlara bağırınca gözlerini benden çekti.
Ali den
Selinle bakışıyorduk defne ona bağırınca ayağa kalktı bizde ömer gelince arabamıza binip eve gittik.
                     Kızların evi

                     Kızların evi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tehlikeli Aşıklar (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin