5.bölüm Biz Neyiz

474 30 6
                                    

Ömer den
Defne bayılmıştı koşarak defneyi kucağıma alıp revire götürdüm.

Selin den
Defne birden bayıldı donup kalmıştım ömer koşarak defneyi kucağına alıp götürmüştü.

Eylül den
Defne bayılınca ağlamaya başladım ve ömer onu kucağına alıp gidince bende peşinden gittim zeynepte ağlayarak geliyordu.

Zeynep den
Defne yi öyle görünce hemen onun yanına gittim ömer onu kucağına alıp gidince bende peşinden gittim.

Ali den
Defneyi kucağına alıp galiba revire gitti eylülle zeynepte peşinden hoca arkalarında gitti.seline baktım donmuş kalmıştı ona dokundum ağlamaya başladı.canım yandı Ben=sakinleş bak diyince bana sarıldı bende sarıldım.
Ben=hadi gel yanına gidelim diyince  kafa salladı belinden tutup yanlarına gittik.serkan eylülle konuşmaya çalışıyor kerem de zeyneple selinde beni bırakıp zeyneplerin yanına geçti.

Zeynep den
Keremle konuşmuyordum şuan onu düşüncek halde değilim doktor çıktı. hemen yanına gittik ilk konuşan ömer oldu.
ömer=defne iyimi
Selin=nesi var
Eylül=durumu nasıl dedi birden patladım.
Ben=doktor bey konuşcak mısınız Doktor=tamam sakin...iyi durumu...ilaclarını almamış üstüne yemek yemeyince bu hale gelmiş hoca konuştu.
Hoca=görebilir miyiz
Doktor=tabi bizde selinle direk girdik.

Selin den
Doktor tabi diyince direk girdik zeyneple defneye sarıldım ağlamaya devam ettim.
Defne=geberiyorum elimle vurdum omzuna nasıl öyle birşey der.
Ben=sus o kelime yasak tamam mı Defne=off tamam be...bu kadar sevindiğimi bilseydim daha önce den bayılırdım zeynep ordan seslendi. Zeynep=defnee diyip sarıldı çekildi. Defne=aaa sende mi sulugözsün Zeynep=defne ya tekrar sarıldı. hocayla ömerler girdi.
Hoca=iyimisin dedi Defne=harikayım...sadece bir sorun var...bunlar ağlamayı bırakırlarsa daha iyi olucam diyince herkes güldü sonra hoca gitti.

Defne den
Beni kim getirdi acaba en iyisi sormak diyip konuştum.
Ben=beni kim getirdi buraya diyince
herkes ömere baktı o olamaz dimi Kızlar=ömer dedi çok şaşırdım ama ben ona kızgınım benim yerimi başkasına vermişti kafa salladım sadece
Ömer=önemli değil canım
Ben=canını yesinler
Ömer=yemek mi istiyorsun dedi bizim kızlar kahkaha attılar.
Selin=biz kantine gidelim dedi Zeynep=yok kalalım
Selin=hadii işimiz var yanağımı öpüp gittiler.
ali kerem=geçmiş olsun diyip gittiler ömerle tek kalmıştık eylül hiç gelmedi ömerle konuşmuyorum ama eylülü sorabilirim.
Ben=şey birşey sorabilir miyim Ömer=evet
Ben=eylül nerde dedim biraz düşünür gibi yaptı.
Ömer=aslında bende şaşırdım eylül koridorda bekliyordu.
Ben=doktor birşey dedi mi deim Ömer=doktor dediki yemek yemediğini ilaçlarını kullanmadığını söyledi o kadar dedi.
tabi ya eylül şuan kendisini suçluyor çünkü ilaçlarımla o ilgileniyor du allah kahretsin yataktan kalkmaya çalıştım.ömer oturttu beni geri oturttu.
Ben=napıyorsun
Ömer=hastasın
Ben=karışma bana diyip kalktım. Ömer=bari koluma gir
Ben=off tamam
Ömer=hadii dedi girdim koluna okulun koridorun da bağırış sesler geldi o tarafa döndüm selinle eylüldü o tarafa yürüdük.
Selin=defne senin yüzünden o halde beğendim mi yaptığını dedi çok sinirlenmiştim insanları yargılıyor yada düşünmeden konuşuyor veya sevdiklerine zarar gelince sinir krizi geçiriyor.
Eylül=biliyorum...herşey benim yüzümden...ama yeter artık kasten mi yaptım dedi bağırarak.
ömerin kolundan çıkıp yürüdüm.selin eylüle tokat atıcakken elini tuttum.

Selin den
Hepsi onun yüzünden herşeyin sorumlusu o eylüle tam tokat atacakken biri elimi tuttu defneydi. Ben=defne
Defne=napıyorsun...selin manyak mısın...sen ha ya o senin arkadaşın...hatta kardeşin nasıl vurmaya kalkarsın o eli tutmasaydım ne olacaktı...sizde şov mu izliyorsunuz niye durdurmuyorsunuz biz dört kardeşiz...selin sen herşeyin sorumlusu olarak...eylülü göremezsin eylül benim defalarca hayatımı kurtardı onun canı benim canım ya ben sizi canımdan çok seviyorum dedi haklıydı ağlamaya başladım eylül Zeynep ben ağladık defne hariç o duygularını göstermez hepimiz sarıldık.

Tehlikeli Aşıklar (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin