9.Bölüm Ö.İ Kim

325 25 3
                                    

Eylül den
Ben'ben Serkan'evet sen dedi Ben'ben seni sevmiyorum gözlerinde yaş aktı arkasını dönüp gidiyor du seslendim Serkan'tamam anladım beni sevmiyorsun güldüm niye gülüyorsun komik birşey mi dedim Ben'çok aptalsın...sana aşığım ben dedim duymadı galiba Serkan'sensin be eylül sen az önce ne dedin dedi Ben'aptal dedim Serkan'yok o değil ondan sonra gülerek Ben'sana aşığım ben Serkan'ben de sana aşığım diyip dudaklarıma yapıştı ilk öpücüğüm sevdiğim adama ait artık.
Serkan dan
Eylülün dudaklarına yapıştım ilk başta şaşırdı sonra karşılık vermeye başladı. geriçekildim Ben'eylül bu senin ilk öpücüğün mü dedim güldüm
Eylül'evet dedi sevdiğimi kızın ilk öpücüğü benim Ben'seni çok seviyorum dedim Eylül'sen çok seviyorum...biz şimdi sevgilimiyiz Ben'evet sevgiliz sen benim herşeyimsin Eylül'sende benim herşeyimsin...yarın kahvaltı yapalım mı dedi Ben'tamam ben seni yarın sabah alırım dedim Eylül'ben gidiyorum içeri Ben'gitmesen Eylül'ama aşkım gitmem gerek dedi bana aşkım mı dedi Ben'sen ne dedin az önce Eylül'ne dedim Ben'eylülll Eylül'aşkım dedim ve içeri girdi.
Bende eve girdim herkes uyuyordu odama çıkıp yatağa uzandım telefonu çıkarıp eylülü yosun gözlüm diye kaydettim ve mesaj attım Ben'Sevgilim ben serkan diyip yolladım.
Eylül den
Biz şimdi serkanla sevgiliyiz kızlar uyumuşlar galiba odama çıkıp yatağa uzandım birden telefona mesaj geldi açtım sevgilim ben serkan aşkım ya biz şimdi sevgiliyiz dimi bende aşkım uyuyor musun diyip yolladım hayır uyumuyorum sen demiş offf seni düşünmekten uyuyamıyorum diyip yolladım nee ben naptım görünmüş öyle mi yazmış iyi geceler diyip kapattım telefonu rezil oldum sevgilim benim o yani diyip uyudum.
Serkan dan
Eylüle mesaj attı aşkım uyuyor musun demiş uyumuyorum sen diyip yolladım Off seni düşünmekten uyuyamıyorum yazmış öyle mi dedim iyi geceler diyip kapattı benim utangaç sevgilim bende seni düşünmekten uyuyamıyorum ama hemen sabah olsun seni görmek istiyorum seni çok seviyorum iyi geceler diyip yolladım gözümü kapatıp uyudum.
Eylül den
Sabah mesaj sesiyle uyandım mavişim diye kaydettim günaydın prenses...aşağı da bekliyorum demiş diğer mesajlara baktım aşkım ya tamam sevgilim geliyorum 10 dakikaya diyip yolladım ne giymeliyim tamam bu olsun diyip dışarıda bekleyen serkan arkasını dönüktü yanağını öptüm korktu beni görünce gülümsedi.
Eylülün giydiği

Serkan dan biri beni öptü korktum sonra eylül olduğunu görünce gülümsedim Ben'günaydın yosun gözlüm dedim Eylül'günaydın mavişim dedim eylülü süzdüm bağırdım Ben'eylüll bu ne Eylül'ne ne aşkım dedi Ben'eylül bu çok kısa git değiştir Eylül'aşkım ab...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serkan dan
biri beni öptü korktum sonra eylül olduğunu görünce gülümsedim Ben'günaydın yosun gözlüm dedim Eylül'günaydın mavişim dedim eylülü süzdüm bağırdım Ben'eylüll bu ne Eylül'ne ne aşkım dedi Ben'eylül bu çok kısa git değiştir Eylül'aşkım abartıyorsun şuan dedi Ben'eylülll...Eylül çok kıskanıyorum herşeyini sana bakılmasına giysilerini yakmak istiyorum kısa olanları bana kalsa seni evden çıkarmam sana bakıp dururlar bende yerimden durmam dedim Eylül'benim kıskanç sevgilim lütfen bunu giymeme izin ver sen varsın korursun beni dudaklarını büzdü Ben'off tamam kıyamıyorum sana hadi gidelim diyip arabaya bindik kahvaltı edeceğimiz yere gelip kahvaltı edip ömerleri arayıp kızların evine git dedim bizde binip eve doğru sürdüm.
Selin den
Sabah uyandım zeynepin odasına gittim zeynep uyanmıştı yatakta öylece oturmuş Ben'günaydın zeyno dedim Zeynep'günaydın selo dedi Ben'neyin var Zeynep'iyiyim sorun yok dedi Ben'yürü defne nin odasına dedim odaya girdiğimizde defne uyumuş zeynep'banyoyo gidelim dedi girip kovaya su doldurup defnenin kafasının yanında durduk Ben'ikiz uyan Defne'hıı Zeynep'defo uyan Uyanmadı Ben Zeynep'1...2...ve 3 diyip boşaltık çığlık atarak kalktı.
Defne den
Odam da çok güzel uyurken kafamda buz gibi su döküldü çığlık attım kahkaha sesleri geliyor du o tarafa döndüm selinle zeynep gülüyordu peşlerinden koşmaya başladım.Ben'siz gelin buraya selin hep senin varya sonra zil çaldı. arkadan bağırarak Ben'kıpırdamıyın diyip kapıyı açtım açmaz olaydım ömerler gelmişti Ömer konuştu Ömer'yağmur mu yağıyor Selin arkadan seslendi Selin'canım yağmur değil biz yağdık diyip kahkaha attılar terlik fırlattım seline Selin'aaa acıdı be dedi Zeynep'bana gelmedi ohh rahatladım dedi diğer terliği ona fırlattım kapıdakiler kahkaha attılar içeri girip oturdular bende üstümü değiştirip aşağı indim.koltuğa oturdum telefon çaldı eylüldü evde degil mi telefonu açtım. Ben'sen evde değil misin dedim Eylül'şeyy defne serkanlayım dedi Ben'sebep dedim Eylül'evde anlatsam Ben'tamam Eylül'serkan diyor ki erkekler geldimi Ben'evet burdalar...bakın şimdiden söylüyorum yemeği erkeklerde yiyelim biz ömerlere geçiyoruz sizde oraya gelin dedim kapattım.
Ömer'biz de mi yiyoruz akşam yemeğini dedi kafa salladım.
Selin'defne sabah kahvaltısı yapmadın önce yiyelim sonra gidelim dedi Zeynep'aynen beyler siz kahvaltı yaptınız mı Erkekler'yaptık Ben'peki siz eve geçin biz yemek yiyip gelelim olur mu Ömer'olur diyip çıktılar.
Selin den
Defne sandivic hazırladı bizde yiyip erkeklerin evine gittik zile bastık içeri girdik eylül de ordaydı serkanla elle Defne'eylülll...sen beni aldattınmı şu sarıyla benim yerime bunla mı çıktın senden ayrılıyorum dedi herkes kahkahlara boğuldu Ali'defne eylül diye bağırınca serkanın elini nasıl bıraktı kahkahlara boğuldu çok güzel gülüyor.Zeynep'enişte nasıl izin verdin eylülün böyle giymesini dedi Serkan'dimi çok kısa Ömer'aynen benim sevgilim böyle giyse evden çıkarmam dedi ali'aynen bu ne be dedi Defne'abartmayın attarafı elbise Serkan'eylül de aynen böyle dedi Ben'enişte biz zorlamaya gelmeyiz ha ben ve eylül geçtim mesela defnenin selim defneye karşı geldi ne oldu defne kazandı zeynep te aynı şekilde ama onun demirden başka sevgilisi olmadı.eylülün seninle sevgilisi olmasına şaşırmadık.
Ömer den
Ben'defne senin kaç sevgilin oldu dedim Defne'2 peki senin Ömer'in benimde Defne'neyse...eniştecim ben senin baldızın oluyorum ya bana bir su getirir misin Serkan'tabi baldız diyip su almaya gitti.defne ise çantasından ilaç alıp içtti serkan suyu verince bir dikişte içti.akşam olmuştu ali konuştu Ali'film izleyinim Serkan'olur...biz eylülle mısır patlatalım diyip mutfağa gittiler. kerem'ne izleyelim Zeynep'dabbe izleyelim Selin'hayır ya romantik komedi Defne'ya şimdi eylül dese anlarım sevgilin varmıda izliyceksin dabbe iyi Selin'sevgilisi olan mı izliyor yani salak mısın Defne'neyse ne izlemiycem ben zorlama Selin'off tamam izleyelim eylül serkan geldi.
Ali den
Film başlar başlamaz selin çığlık attıp bana sarılıyordu bende kahkaha atıyordum.
Serkan dan
Eylül korkudan kafasını kaldırmıyordu Eylül kafasını birden kaldırdı dudaklarımız değdi etrafa baktım eylülün dudaklarına yapıştım karşılık verdi.
Kerem den
Zeynepe baktım aslında hiç korkmuyor gibi duruyor ama aslında canavar çıkınca koluma yapışıyor çok tatlı bu halleri.
Defne den
Film bitti birden elektrik kesildi korkudan çığlık attım Fobim var benim çok korkarım karanlıktan korku filmlerinde korksam da izlerim hep güçlü gibi duruyorum ama değilim Selin'defne sakin ol birazdan açılacak ışıklar ben'selin ben çok korkuyorum sakin olmam için sarıldı ışıklar açıldı selin den çekildim ali'selin konuşalım mı selin bana baktı kafa salladım ve gitti konuşmaya.
Ali den
Selin'ne konuşucaktık ben'benimle çıkar mısın dedim direk sordum gülümsedi Selin'evet evet tabiki çıkarım diyip boynuma atladı bende belinden tutum Ben'seni seviyorum Selin'ben de sana aşığım diyip dudaklarına yapıştım karşılık verdi Ben'artık sevgilimsin Selin'sevgililim diyip elimi tuttu bizimkilerin yanına gittik Serkan'ooo kardeşim hayırlı olsun dedi Eylül'tebrik ederim dedi
Ömer Kerem'tebrik ederiz Defneyle Zeynepten bekliyorduk ama tebrik etmediler.Ben Selin'sağolun dedik
Selin'zeybep ikiz tebrik etmiycek misiniz dedi. Zeynep Defne'şaşırdık mı aynı anda Zeynep Defne'Hayır dediler Erkekler'ohaa Ali'aynı anda nasıl konuştunuz dedim
Defne Zeynep'kes be Ömer'hala aynı Defne'off ya şimdi bekar sadece biz miyiz yakında zeyno da bulur evde kaldım diyip durdum kahkaha attılar
Selin'ikiz zeynep tebriks Zeynep'tebrik ederim Defne'ben ne diyorum sen ne diyorsun...tebrik ederim ikiz diyip sarıldı Zeynep'neyse artık biz kalkalım dedi kapıda geçiriyorduk Defne'ömer birşey sorabilir miyim.
Defne den
Ömer le konuşmak için kızları eve yolladım Ömer'ne soracaksın Ben'ömer sen bütün okulu tanıyor musun dedim Ömer'evette neden soruyorsun dedi Ben'birini sorcaktım uzun zamandır düşünüyorum okula geldiğimden beri dedim
Ömer den
Kimi bu kadar düşünüyor yoksa aşık mı oldu Ben'kimi düşünüyorsun Defne'okulda...bir simurgu gördüm onu yapan kim yani Ö.İ Kim

İ Kim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tehlikeli Aşıklar (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin