Ömer den
Resmen beni sordu ama neden Defne'tanıyor musun dedi tam cevap vericekken defnenin telefonu çaldı Defne'pardon...efendim selin ne oldu tamam geliyorum kapatıp bana döndü ömer gitmem gerek okulda kim olduğunu söylersin iyi geceler diyip gitti.bende eve girdim ali konuştu Ali'sevgili misiniz dedi Ben'ne alaka dedim keşke olsa Serkan'her giden sevgili olup geri dönüyor da Kerem'peki ne sordu Ben'Ö.İ bunu sordun bana dedim Ali'adını soyadını mı sordu Herşeyi anlattım serkan konuştu Serkan'neden sordu acaba Ben'bilmiyorum yarın sorucam ona...uyusam iyi olucak iyi geceler diyip odama gittim.defneyi düşündüm ne oluyor bana diyip uyudum.
Defne den
Eve geldiğim de selin ayağa kalkıp telefonu verdi Ben'bu ne dedim Selin'telefon Ben'napıcam bununla Selin'ha öyle desene baksana takipçilere Ben'bunun için çağırdım deme bana Selin'ıyy ben bunun için çağırdım diyip odasına doğru koştu Eylül'bende uyucam iyi geceler kızlar diyip gitti zeynep konuştu Zeynep'defne beraber uyuyalım mı Ben'olur gel gidelim...benim odama dedim Zeynep'selinle aynısınız Kahkaha attım Ben'ikiz olduğumuz için olabilir mi Zeynep'olabilir odama gittip yatağa uzandık zeynep konuştu yine Zeynep'defne sence bizim kızlar mutlu olurmu onlarla dedim Ben'emin ol zeynep bende öyle düşünüyorum ama gözlerinin içleri gülüyor selin zaten hep neşeli bir kız benim gibi değil Eylül zaten babasını kaybetmiş bir kız sen annen babanı diyince zeynep ağlamaya başladı ona sarıldım Zeynep'defne ben onları çok özledim daha çok ağlamaya başladı Ben'ağlama artık sen güçlüsün ağlamamak için kendimi zor tuttum dizlerime yattı bende saçlarını okşuyordum oda ağlıyarak konuşuyordu Zeynep'ben senin gibi değilim yapamıyorum işte ben onları çok özledim demire güvendim kalbimi açtım ona o beni kandırmış oyun oynamış ben napıcam ailem yok benim dedemden başka ben keşke ölseydim de annemle babamı öldüğünü görmeseydim annemle babamın ölümünü görmeseydim.
Ben'biz varız biz senin sen bizim aileniz ailemizsin lütfen ağlama artık zeynebe baktım uyumuştu.
Selin den
Aliyi alişim diye kaydettim mesaj geldi alişim di aşkım uyuyor musun demiş Hayır biz gerçekten sevgilimiyiz diyip yolladım evet biz gerçekten sevgiliyiz sen benimsin demiş sende benimsin...iyi geceler diyip yolladım gelen mesaja bakmadan uyudum.
Eylül den
Serkan dan mesaj gelmiş özledim ayy canım ya eylül bir sakin
bende özledim mavişim diyip yolladım yosun gözlüm seni çok seviyorum demiş bende seni çok seviyorum iyi geceler diyip yolladım
İyi geceler rüyanda bizi gör demiş telefonu masanın üzerine bırakıp gözlerimi yumdum.
Ali den
Uyandığımda giyinip aşağı indim erkekler aşağıdaydı masaya oturdum yemek yemeğe başladım Ben'günaydın Erkekler'günaydın dediler Ömer'keyiflisin Kerem'nasıl olmasın sevgili var dedi Ben'aynen benim sevgilim var şey hemen okula gidelim dedim Serkan'aynen eylülü özledim hemen gidelim keremle ömer kahkaha attı Ömer'durun be oğlum sevgilileriniz kaçmaz dedi yemek yemeğe devam edip arabalara bindik ömerle ben keremle serkan aynı araba telefonu cebimden çıkarıp günaydın sevgilim...biz okula geçtik siz ne zaman gelirsiniz diyip yolladım günaydın biz birazdan orda oluruz yazmış ömere dönüp dalgındı Ben'ömer ne düşünüyorsun dedim Ömer'defneyi Ben'nee...sen defneyi mi düşünüyorsun ooo kardeşim ömer koluma vurdu Ömer'kes sesini araba kullanıyorum Ben'off ya susuyorum diyip selini düşündüm selini çok seviyorum ilk görüşte aşık oldum galiba o olmasa ben olmıycak gibi hissediyorum hiçbir sevgilim de böyle hissetmedim düşünürken araba okula gelmişti bizde arabadan inip bahçeye oturup kızları bekledik.
Serkan dan
Arabalara binip kerem okula sürüyordu Ben'kerem sen zeynep'i seviyor musun dedim Kerem'ben...bilmiyorum seviyor muyum onun yanında mutluyum çok kıskanıyorum onu kısacık kıyafetler giyince çıldırıyorum öyle işte dedi Ben'kardeşim sen aşık olmuşsun dedim Kerem'öyle mi Serkan'öyle kardeşim diyip önüme döndüm okula gelince beyler bahçede oturuyor du bizde oraya geçtik.
Eylül den
Giyinip aşağı indim kısa giymedim serkan kızmasın diye şimdilik böyle olsun mutfakta kahvaltı hazırlamaya başladım.
Selin'günaydın defneyle zeynep yok mu Ben'günaydın...yoklar bir gidip bakalım dedim Selin'aynen diyip önce zeynepin odasına girdik orda yoklardı sonra defne nin odasına dedim odaya girdiğimizde defne uyanıktı ama dalmış gibiydi Ben'defne dedim bana döndü gözleri kıpkırmızı hiç uyumamış Selin'ikiz bu halin ne dedi zeynepi dürttü defne Defne'zeynep uyan hadi diyip biraz sonra uyandı zeynep oda gözleri şişmişti ağlamaktan ne oldu bunlara defne ayağa kalkıp banyoya girdi zeynepte odadan çıkıp odasına gitti bizde aşağı indik.
Eylülün giyindigi