14.Bölüm Eylüll

296 21 1
                                    

Selin den
Defneye herşeyi anlattım çığlık sesi geldi. Ben'defne defne ses ver lütfen ağlayarak aşağı indim. Mehmet'kızım ne oldu Ben'defne Mehmet'defne mi ne oldu Ben'baba ben olanları anlattım bir süre sonra çığlık sesi geldi dedim ağlayarak koltuğa oturdum. Melek'arasana kızım tekrar babam telefonu elimden alıp defneyi aradı. mehmet'alo kızım iyi misin ayağa kalkıp Ben'ne olmuş Mehmet'bir dakika X'beyefendi Mehmet'sizi kimsin defne nerde X'sakin olun beyefendi hemşireyim defne hanım kaza yaptı**** hastanesine götürüyoruz babamın elinde telefon düştü. Ben'baba ne oluyor Mehmet'defne kaza yapmış Herkes'nee daha çok ağlamaya başladım.evden çıkıp arabaya bindik babamla kızlar da peşimizden arabayla geliyordu hastaneye girdik.
Erkekler evi
Ömer den
Mutfaktan çıkıp solana gidip hem Kahve içip hemde yürüyordum birden elimden düştü paramparça olmuştu beyler koşarak yanıma geldi.
Serkan'ömer kalbime dokundum sızlıyordu Ali'kardeşim iyi misin Ben'bilmiyorum kalbim sızlıyor...ben bir defneyi arayım aradım açmadı tekrar aradım çalıyor açmıyo telefonu koltuğa attım masayı tekmeledim Serkan'ne yapıyorsun Ben'açmıyor telefonu deliricem diyip yine masayı tekmeledim Ali'unutun mu defne konuşamaya biliriz dedi Ben'defne kimseye hesap vermez ne olursa olsun açar o telefonu ya birşey olduysa diyip koltuğa oturdum.
Serkan dan
Telefonum çaldı eylül dü Ben'bak eylül arıyor defneyi sorucam şimdi dedim ömer hemen cevapladı Ömer'tamam sor çabuk telefonu açıp konuştum eylül ağlıyordu Ben'eylül ağlıyor musun sen Eylül'serkan defne Ben'defne mi Ömer'ne olmuş defneye Ben'bir dur ömer aşkım ne oldu dedim Eylül'serkan defne kaza yaptı Ben'nee Eylül'****bu hastaneye gelin telefonu kapattı ben şimdi ömere ne diycem sevdiğin kız kaza mı yaptı çok zor bir durum. Ömer'konuşsana ne olmuş defne dedin ya söylesene deliricem konuş artık dedi bağırarak Ben'sakin ol önce dedim Ömer'tamam sakinim söyle Ben'defne Ömer'ne defne Ben'kaza yapmış dedim Erkekler'nee Ömer'nasıl ya Ben'bilmiyorum...bu****hastaneye gelin dedi sadece dedim ömer'in gözleri doluydu ömer hemen evden çıkıp arabaya bindi bizde koşarak arabaya girdik çok hızlı sürüyor du.
Ömer den
Çok hızlı kullanıyordum arabayı sürdüm 10 dakikaya yetiştim hastaneye koşarak danışmaya gittim Ben'defne...defne topal Danışma'bir dakika bakıyorum...şuan ameliyatta Ali'ne tarafta hanfendi Danışma'ilerde sağda bende koşarak gittim oraya gittiğimde konuştum hemen Ben'defne nasıl herkes bana döndü kızlar daha çok ağlıyordu bir adam ayağa kalkıp gözleri kıpkırmızı olmuştu ağlamaktan Mehmet'sen kimsin evladım dedi bende ağlayarak Ben'ben defnenin erkek arkadaşıyım buruk gülümsemeyle konuştu Mehmet'bizim deli kız senin başına mı bela olucak dedi Ben'o benim başıma anca tatlı bela olur dedim buruk gülümsemeyle Mehmet'bilmiyoruz oğul şuan durumu belli değil diyip yerine oturdu. 
ZeyKer Çifti
Kerem'zeynep dedi zeynep daha çok ağlar Kerem'ağlama artık kıvırcık sinirlendirmek için Zeynep'defne orda ona Kerem'güçlü dur Zeynep'annemle babamı da böyle kaybettim aynı şekilde böyle ameliyat kapısında bekliyordum doktor çıkıp hastaları kaybettik dedi...bu hastane kokusundan nefret ediyorum...defne yi de kaybedersem kerem ona sımsıkı sarıldı.
EySer Çifti
Serkan'eylül iyimisin bu da sorumu Eylül'serkan benim dayanacak gücüm kalmadı hep sevdiklerimi kaybediyorum tam herşey güzel diyorum bir şey oluyor mutsuz oluyorum biz neden mutlu olamıyoruz ben artık yaşamak istemiyorum Serkan'deme öyle defne güçlü kız çıkacak burda hemen ağladığını görürse çok üzülür Eylül'üzülür mü Serkan'üzülür tabi diyip sarılır.
AlSel Çifti
Ali'selin Selin'aliş ben çok kötüyüm diyip sarılır ağlar Selin'alii benim canım ikizim kardeşim herşeyim orda ben onu kaybedemem yapamam bir daha eskisi gibi olamam Ali'benim canımsın sen defne seni böyle görürse hem bana hem sana kızar tamam mı ağlama Selin'kızsın uyansın yeter o benim için diyip daha çok ağlar.
Yazar dan
Selin ayağa kalkıp mine'nin yanında durur Selin'niye geldin haa hayatımızı mahvetmeye mi geldin başardın bizi paramparça ettin keşke ölseydin senden nefret ediyorum neden geldin neden cevap ver bana ya biz naptık sana terkettin bizi dedi mehmet ayağa kalkıp Mehmet'selin yeter Selin'yetmez...bu kadın yüzünden defne orda benim canım ikizim o ameliyatta can çekişiyor keşke ben orda olsaydım ne istedin bizden o kızı senin için doğum gününü kutlamazdı hatta okulda biri onun doğum gününü kutlayınca kıza saldırmıştı hep kendisini suçlardı hiç gülmezdi çocukken hep soğuk davranır dı insanlara bunun nedeni sensin bizi annesiz bıraktın acı çekmemizi sağladın şimdi de kardeşimin canını alıyorsun herkes ağlıyordu birden selin bayıldı ali onu kucağına alıp odaya götürdü kızlarda peşinden ömer yere çöküp ağlıyordu mehmet konuşmaya başlar Mehmet'selin ne derse haklı sen ne yüzle burdasın...defol diyip bağırır mine ağlayarak Mine'o benim kızım bağırır Mehmet'şimdi mi geldi kızın olduğuna Mine'isteyerek mi terkettim sizi...senin baban beni tehdit etti anladın mı diyip bağırır Mehmet'nee Mine'doğuma bir hafta önce bana neden soğuk davranıyorsun demiştin hatırlıyor musun dedi Mehmet'evet Mine'baban o gün doğar doğmaz terk edeceksin dedi bende kabul ettim dedi Mehmet'peki neden geri gelmedin babam öldüğünde Mine'geldim...ama siz gitmiştiniz nerde olduğunuz bilmiyordum yıllarca sizi aradım ama bulamadım Mehmet gelip mineye sarılır ikiside hıçkırarak ağlıyordu. Mine'kızımıza bir şey olmaz dimi Mehmet'bir şey olmıycak bizi bırakmaz bizim kızımız
diyip çekilir.  Selin'benim burda ne işim var Ali'uyandın mı güzelim Selin'herşey rüya değilmi defne şuan ameliyatta değil Eylül'ne rüyası defne şuan ameliyatta Ali'eylüll eylülle serkan çıkar ağlamaya başlar. selin'keşke herşey rüya olsaydı...defne nin yanına gitmeliyim Ali'selin yapma lütfen Selin'hayır gidicem diyip çıkar selin babası annesine sarıldığını görünce sinirlenip yanlarına gider. Selin'babaaa...bu kadına nasıl sarılırsın Mehmet ayağa kalkıp selinin koltuğa oturmasını sağlar. Mehmet'bak prenses annen tehdit edilmiş deden sizinle etmiş Selin'hayır benim dedem öyle birşey yapmaz Mehmet'canım biz annenle kaçarak evlendik annen fakir di babam da paraya çok önem verirdi anneni hiç sevmez di hep ayrılmamız isterdi anladın mı canım selin ayağa kalkıp mineye sarılır Selin'annecim affet beni Mine'kızım benim asıl sen beni affet doktor çıkar Hepsi ayağa kalktı
Ömer'defne iyimi dedi Doktor'buraya gelirken nabzı düşüktü durumu kötüydü şuanlık iyi Ömer'ne demek istiyorsun Doktor'dedefne hanımın beyninde tümör var çok ileri gitmemiş ama defne hanım üzülmemeye dikkat etmeli yoksa defne hanımı kaybederiz herkes ağlamaya başlar ömer duvarı yumrukluyordu Ömer'allah kahretsin onu kaybedemem ben yaşayamam nefes alamam o benim nefesim hayatımın anlamı herşeyim o benim sinir krizi geçiriyordu doktorlar sakinleştirici verirler. eylül'şimdi defne ölecek mi ne olursun ona birşey olmasın serkan Serkan'onu üzmeyelim dedi doktor seni böyle görürse çok üzülür Selin'baba bize verdiğin ilaçlar tümör müydü dedi Mehmet'evet canım ağlayarak Zeynep'defne biliyor mu dedi Mehmet'biliyor...tedavi olması için elimden geleni yaptım her seferin de yaşamak için sebebim yok derdi ben Eylül'bizim bundan niye haberimiz yok ya tamam kendimi geçtim selinin neden Selin'evet neden söylemedin dedi Mehmet'defne kimsenin bilmesini istemedi Selin'ben kimse miyim dedi ağlayarak Mehmet'yapma selin diyip sarılır. 
Selin den
Şimdi benim kardeşim ölücek mi ben yapamam onsuz annemin kokusu aynı defneydi sanki daha çok sokuldum.anneme gözlerim ister istemez kapandı.
Eylül den
Benim canım kardeşim kuzenim çıktı onsuz naparım ben ona hayran olduğum söylüyordum şimdi ise hiç birşey söyleyemiyorum.
Zeynep den
Kızıl sonyam bana tekrar yemek yapsın zehirli olsun bu sefer onun için herşeyi yerim yeterki uyansın.
Yazar dan
Sabah olur defne uyanmıştır kimsenin haberi yoktu. Hemşire'defne hanım uyanmışsınız Defne'yok uyanmadım canısı diyip dalga geçer Hemşire'ben hemen doktor beyi çağırım diyip çıkar defneyi normal odaya alırlar doktor gelir. Doktor'defne hanım nasılsınız Defne'yorgun Doktor'normal birşey ister misiniz Defne'şey telefonumu istiyorum Doktor'ama defne hanım dedi Defne'lütfen Doktor'peki defne hanım hemşireyle yolluyorum diyip çıkar. Hemşire içeri girip Hemşire'defne hanım telefonuz defne alır Defne'sağol şaşkın Hemşire'nee Defne'defne hanım değil defne okey Hemşire'tamam defne hanım yani defne diyince defne kahkaha atar. Herkes uyanır uyanmaz yoğun bakıma bakar ama defne yoktur teleşnanırlar. Ömer'defne nerde Selin'birşey mi oldu acaba Eylül'allah korusun yoğun bakıma temizlikçi girer ona sorarlar Zeynep'burda bir hasta vardı nerde şuan X'şeyy o mu morga götürdüler Herkes'nee herkse hıçkırarak ağlıyordu  bir süre sonra telefon çaldı ömer'in di ısrarla çaldığı için telefona bakmadan açtı Ömer'ne var dedi ağlayarak Defne'aşkım ya neden bağırıyorsun Ömer'defne dedi herkes ona döndü Defne'ya defne nerdesin sen Ömer'defne gerçek misin sen Eylül'hoparlöre al alır Defne bağırarak Defne'hayvan gerçeğim tabi dedi herkes güldü ömere defnenin yüzüne kapattı defnenin odasını bulurlar girdiklerinde defne konuşmaya başladı sinirlenerek Defne'hoşgeldiniz sefalara getirdiniz...baba sen ne arıyorsun burda dedi  Mehmet'sevinmediniz mi küçük hanım Defne'yani off ne diyorum gel buraya sarılıcam babasına kocaman sarılır kokusunu çekerek mehmette aynı şekilde minenin gözleri dolu izler selin sessizliği bozar Selin'biz neciğiz burda defne çekilip seline sarılır sonra zeynep en son eylül ağlayarak Defne'hayda niye ağlıyorsun dedi Eylül'sana birdaha sarılamıycam diye çok korktum defne çekilip eylüle bakar Defne'sulu göz mü oldun sen ben seni sizi bırakır mıyım Eylül'bırakmazsın değil mi Defne'bırakmam dedi Mine koşarak gitti melek mehmette peşinden gider. Defne'ne oldu şimdi anlamadın Selin'biz gidip bakalım diyip çıkarlar ömer hariç Defne'sende çık ne bekliyorsun Ömer'ne oldu şimdi güzelim Defne'telefonu kapatırken güzelin değildim Ömer'haa sen ona takıldın Defne'tabi ki de Ömer'sana çabuk kavuşayım diye Defne'ne öyle kırmızı başlıklı kızdaki babanne gibi diyip ikisi de kahkaha attı.
Selin den
Annem ağlıyor du yanına gitip Ben'anne ağlama artık Eylül'teyze neden ağlıyorsun dedi Mine'kızım hiçbir zaman annesi olduğumu öğrenemiycek Zeynep'defne tümörü yendiğide herşeyi anlatıcaz Mine'beni affetmezse Eylül'o konuda haklısın teyze defne çok inatçı ama vicdanlı dır seni affedecek tamam mı Ben'annecim eylül haklı sil o gözyaşlarını  defne nin yanına gidelim dedim annem de gözyaşlarını silip defnenin yanına gittik.
Eylül den
Defne gülüyor du Ben'neye gülüyorsunuz Defne'hiç Mehmet'kaza nasıl oldu anlat bakalım ve neredeydin defne hatırlıyor mu acaba selinin dediklerini Defne'ben mi Mehmet'defnee diye bağırdı Defne'arkadaşımın doğum günundeydim Mehmet'nerdeydi tam olarak Defne'şey bardı ve ben çok içmişim galiba ve bu haldeyim öyle tahmin ediyorum Selin'hatırlamıyor musun dedi Defne'hayır...sizde gidin artık yoruldunuz Ben'hayatta gitmem ben Defne'eylül misafirlerin var Ben'ben bu gece burdayım herkes gitsin Selin'ama Mehmet'eylül kalsın hem sen kıyafet hazırlarsınız hepsi çıkmıştı serkan hariç Ben'aşkım sen git istersen Seran'yok ya iyi böyle kulağıma eğilip baş başa kalırız biraz olmaz mı öksürük krizine girdim Defne'eylül iyimisin suyu uzattı bir dikişte içtim serkan gülüyordu Ömer'bizi yanlız bıraksananıza 2 gündür sevgiliyiz bizi baş başa bırakın dedi defne kızardı serkan kalkıp Serkan'zevkle diyip beni çıkardı.
DefÖm Çifti
Defne'ömer sen ne yaptın ya dedi Ömer'ne yapmışım ya gülerek söyler Defne'yaa seni öldürürüm taklidimi yapma defne ömere vurmaya başlar. Ömer'ya dur defne kızım bir rahat dur Defne'sana mı sorcam gerizekalı diyip daha çok vurur ömer sinirlenip defnenin kolunu tutup kendisine çeker Defne'bıraksana öküz dedi Ömer'sabrımı zorlama dedi Defne'zorlarsam ne yaparsın dedi Ömer'olacaklardan ben sorumlu değilim defnenin dudaklarına yapışır defne karşılık vermez ömer o karşılık vermeyince çekilir. Defne'neden durdun pes mi ettin Ömer'neden karşılıklı vermedin Defne'bilmem dedi Ömer'ne demek bilmem ya sen beni sevmiyorsun diyince ömer'in dudaklarına yapışır ömer karşılık vermeyince dudaklarını ısırıp çekilir Ömer'aaa psikopat...vampir misin sen Defne'hee vampirim benden intikam almak ne demek dedi sinirlenerek Ömer'sinirlenince bir başka güzel oluyorsun dedi gülerek  Defne'sus be senle konuşmuyorum Ömer'bayılıyorum bu sinirli haline dedi Defne'herkes bayılıyor bu halime alay edercesine dedi ömer bağırarak Ömer'kim herkes derken lan kim lan onlar onların ağzını burnunu kırım defne kahkaha atıp ömer'in yanaklarını öptü Defne'beni kıskandın mı aşkım dedi Ömer'kıskanmadım
Defne'kıskandın
Ömer'kıskanmadım Defne'kıskanmadın
Ömer'kıskandım defne kahkaha atarak konuşur Defne'kıskandın mı sen beni Ömer'hile yaptın...off tamam ya kıskandım oldu mu Defne'oldu diyip ömere sarılır.
EySer Çifti
Eylül'ömer nasıl da kovdu bizi diyip güler Serkan'ben de olsam kovardım Eylül'öyle mi Serkan'öyle Eylül'sen seviyorum Serkan'bende seni seviyorum dedi Eylül'serkan defne defne iyileşir mi Serkan'iyileşecek bir tanem korkma Eylül'bilmiyorum onun birşey olmasına dayanamam birazda suçluluk duygusu  var bende defnenin annesi yaşıyor ve ben ona söylemiyorum X'Eylüll

Tehlikeli Aşıklar (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin