3.Bölüm Bu eşeği afedebilecek misin

619 36 4
                                    

Defne den
Bizim kızlara döndüm onlar da şok olmuşlardı sonra Öğretmen konuşmaya başladı. Hoca'çocuklar neredeydiniz dedi ilk konuşan selim oldu. Selim'hocam biz kaza yaptık yalan kesin çünkü selimi iyi tanıyorum gözlerini kaçırıyor pis yalancı Hoca'aaa...çocuklar iyimisiniz sonra emre konuştu. Emre'iyiyiz hocam iyi Hoca'tamam yerinize geçin dedi sonra selim kafasını kaldırdı beni gördü şok oldu gerizekalı diğerlerinde tabiki kızları gördü.
Zeynep den
Allahım ne kadar yalancı bunlar kaza yapmış mış yalancı aman banane dersi dinlemeye başladım.
Selin den
Emre yi gördüğüm için sevindim aslında ama selimi görünce sinirlerim bozuldu.
Eylül den
Atakan burda ya off dersi dinlemeye başladım.
Ömer den
Selim ve grubu geldi ondanda grubundan da nefret ediyorum biz düşmanız . defneye baktım selimi görünce bir şey .
Kerem den
Zeynep'i izledim kapı çaldı tabiki de demir ve pis grubu gelmiş zeynepin yüz ifadesi.
Serkan dan
Eylül ne kadar tatlı lan gözleri falan kapı çaldı ister istemez gözümü ondan çektim tabikide Atakan ve yancıları geldi.
Ali den
Selin hanım benle oturmak istemiyor muş çok da meraklıyım sana sonra kapı çaldı emre ve grubu geldi seline baktım şok olmuştu ve zil çaldı.
Defne den
Zil çalınca ayağa kalkıp sınıftan çıktım eminim selinler de peşimde kantine inip  bir masaya oturdum kızlarda yanıma oturdu Eylül'defne birşey içer misin  Ben'olabilir Eylül'tamam kızlar siz dedi 
Selin Zeynep'olur Eylül'tamam diyip masadan kalktı kantin sırasına baktım oha yok artık ayağa kalkıp geliyorum diyip eylüle doğru yürüdüm Eylül'neden geldi ben alırım Ben'saçmalama sen git itaraz etsede ikna ettim ve gitti. İkinci sıraya baktım ömer vardı ne olacak kız rica et defne şimdi kabalık yok tamamı tatlı ol ayy ben mi öküsürdüm omzuna dokundum arkasına döndü çok sert bakıyordu beni görünce sert bakışları gitti sanki.
Ömer den
Zil çalınca ayağa kalkıp kantine sırasını gittim bizim çocuklarda bir masaya geçti sırada beklerken biri omzuma dokundu hangi gerizekalı dokunmaya cüret eder arkama döndüm kızıldı Defne'şey kantinde çok sıra varda baktım baya var hepsi de erkek Ben'eee Defne'bize birşeyler alır mısın çok tatlı konuşmuştu biraz gıcıklık yapım. Ben'ben mi gülerek dedim galiba sinirlendi arkasını dönüp gidicekken kolundan tutup kendime çektim.
Defne den
Adam bak ya ben sana güzelce birşey rica ediyorum...Sen ben mi diyerek dalga geç gidecekken kolumdan tutup kendine çekti gözlerinde kayboldum konuşmaya başladı nefes alışverişleri
yüzüme çarpıyordu Ömer'ben alırım ne alcaktın İçecek olarak kendime gelmeye çalıştım onu ittim Ben'şey bir sade kahve 3 kola...ha bu arada cüzdan da parayı çıkarıp vericekken eliyle itti. Ömer'görmemiş olayım ben ısmarlayayım bu sefer olur mu Ben'olur şey ben bekliymi yoksa masaya gidimmi uzunca bana baktı Ömer'git yani gidebilirsin Ben'tamam masaya doğru gittim.
Ömer den
Kendime doğru çektim gözleri çok güzel di kokusu harikaydı kendime zor geldim gideyim mi dedi gitme diyemedim git dedim sonra gitti.
Eylül den
Defne beni yolladı masaya doğru gittim defne ömer'in yanına gitti İnanamıyorum galiba defneyi sinirlendirdi tam buraya geliyordu ki defneyi kendisine çekti oha
Selin den
Defne yi kendisine mi çekti defne den tokat yemesi gerek ne oluyor.
Zeynep den
Defne bunu dövmediyse sebebi vardır defne gelip masaya oturdu Defne'birazdan içecekler gelicek dedi.
Serkan dan
Ömer beye bak ilk günden kıza naptı
Ali den
Ömer'in şuan defneyi öpmesi gerekirdi.
Kerem den
Bu kızı öpmedi lan İnanamıyorum
Ömer den
Önce kızların masasına geçtim defne ayağa kalkıp içecekleri tepsiden alıp masaya koydu. Defne'teşekkür ederiz gülümsedi gülümsedim Ben'önemli değil uzunca bakıştık selin öksürük krizine girdi sanırım defne bakışlarını çekip seline baktı Defne'iyimisin Selin'iyiyim ya kahvenin tadını baktım sadece Defne'mal mısın kızım niye içiyorsun Selin'off zaten tadı iğrençti ıyy sade midem bulanıyor...defne içme bence kola içsen...sade kızım sade ben sevmem şekerli içer insan ya anlamıyorum insan olan sade içmez köpüklü orta şekerli sütlü sen sade aman tanrım defne kadar çok konuşuyor defne kafasını çevirdi sesiz konuştuğunu sanıyordu ama ben duymuştum. Defne'kafam şişti güldüm selin tam konuşucakken defne kolayı alıp ona içirdi. Defne'allah aşkına sus Selin'sen nediyorsun birkere ben Defne'sus öldürücü bakışlar attı ve sustu. Ben'neyse ben gidim Defne'tamam dedi bende bizim masaya geçtim.
Defne den
Ömer gidince arkasından baktım sonra bizim kızlara döndüm bana şaşkın bakıyorlardı Zeynep'hani sen bu çocuktan nefret ediyordu evet lan ben çocuktan nefret ediyordum ne oluyor bana Eylul'defne cevap vermiycek misin Defne'hala ediyorum Zeynep'bu ediyor halin mi tam cevap vericekken selimler oturdu allahım sen bana sabır ver etrafa baktım hepsi de dolu.
Ömer den
Masaya geldiğim de ilk konuşan ali oldu ali'ooo ömer beycim aşık mı oldunuz aşık mı oldum aşık olunmayacak bir kız değil kızıl saçları alev alev gözleri çok güzel beyaz teni mermerden daha beyaz çok güzel kız ben bunları düşünürken kerem konuştu. Kerem'evet Ömer'tabiki de hayır Serkan'emin misin tam cevap vericekken selimler defne nin masasına oturdular sinirlerim bozuldu bizim grup benim baktığım yere bakınca onlarda sinirlendi.
Ali den
Ömerle dalga geçerken ömer bir yere baktı bizde o tarafa bakınca emre  lavuyla arkadaşları selinin masasına oturdu birde selinin yanağından öptü lan bunlar yoksa sevgilimi...sevgililer
Serkan dan
Eylülün masasına Atakan pisliği ve arkadaşları oturdu.
Kerem den
Zeynep'in masasına gerizekalı Demir oturdu.
Zeynep den
Defne soru sordum tam cevap vericekken demirler geldi allahım napıcam ben bunla aslında bunlarla.
Eylül den
Al işte bu malda geldi tam oldu
Selin den
Emre geldi yanağımdan öptü gülümsedim aslında defneyle de yakınlarda işte koptuk hepimiz.
Defne den
Ben bunlar la oturmam ayağa kalktım kızlarda kalktı tam gidicekken biri beni kendine çekti selimdi ömer gibi hissetmedim neden acaba bunları düşünürken beni tam öpüyordu onu itip tokat attım.
Ömer den
Defne ayağa kalktı diğer kızlarda kalktı selimde defne tam gidecekken selim onu kendine çekti defne onu itmiyordu tam öpüyordu defne onu itip tokat attı helal be benim kadınım işte...ne diyorum ben iyice sapıttım kendi kendime gülümsüyordum Defne den
Çok şaşkın dı beni aldattığı gün...zaten eskiden de aşık değildim aşk diye birşey yok Ben'bir daha beni öpmeye kalkma...bitti anladım mı bitti sen bitirdin zil çaldı arkamı döndüm birşey dedi Selim'bitemez izin vermem dedi bağırarak takmadım onu sınıfa çıktım.
Ömer den
Defneyle ilişkiler vardı galiba arkadan bağırarak bitemez dedi demek selimin sevdiği kız buydu çalınca sınıfa çıktık defne orda oturmuş konuşuyordu kızlarla bende gitmedim yanlarına alinin masasına oturduk.
Defne den
Sınıfa girdik Eylül konuştu Eylül'defne sen selime tokat attın...çok şaşırdım dedi bende şaşırdım Ben'gereksiz biri işte Zeynep'sen çok değiştin...eskisi gibi değilsin ömerlerin girdiğini gördüm başka masaya geçtiler sonra selimlerde geldi bana bakıyordu pislik gülerek ağzını burnunu kırcam şimdi sonra bir öğrenci girdi hoca herkesi konferans solanına bekliyor çantanızı unutmayın dedi Ben'konferans solanunda buluşalım dedim Kızlar'tamam diyip gittiler
Selin den
Sıradan kalkıp sıraya geçtim maviş bana bakıyordu Ben'ne Ali'hiç Ben'hadi ama söylede kurtul...birde şöyle bakma Ali'nasıl Ben'sinirli Ali'sana öyle gelmiş öyle bakmıyorum Ben'tamam...eee neden baktın önce öküsürdu sonra cevap verdi. Ali'emreyle nasıl sevgili olduğuna bakıyorum kahkaha attım. Ali'komik birşey mi dedim Ben'pardon emreyle biz arkadaşız Ali'güldürme beni arkadaş...yanak yanağa Ben'aslında defneyle de benim gibi yakınlar ama şuan küsler çoçukluk arkadaşıyız olsak ne farkedicek...beni mi kıskandı yoksa Ali'saçmalama dedi bende çantamı alıp yürüdüm.
Eylül den
Masadan kalkıp sırama geçtim çantamı alıp gidecekken birine çarptım çarptığım kişiye bakınca serkandı. Ben'çok pardon dedim  Serkan'önemli değil iyimisin dedi Ben'galiba...kafam biraz sızlıyor o kadar eliyle acıyan yere dokundu çığlık gibi ama sesiz ses çıkardım üfleyerek dokundu sonra selin bana seslendi bende çekildim. Ben'eee sağol diyip birşey demesine izin vermeden  gittim.
Zeynep den
Çantamı aldım kerem geldi Kerem'selam Ben'selam kalbim çok hızlı atıyodu Ben'neyse ben bizim kızların yanına gidim Kerem'tamam ayağım takıldı tam düşüyordum biri belimden tuttu keremdi diyip gidicekken yeni takılıp düşüyordum kerem yine tutu. Ben'sağol dedim Kerem'dikkat et dedi gülerek rez oldum ordan uzaklaştım.
Defne den
Bizim kızlar gidince lavaboya gittin sınıfa girdim bilekliği mi arıyordum nerde bu bileklik çantanın içindeydi biri seslendi ömer di. Ömer'ne arıyorsun dedi Ben'off bilekliğimi  kaybettim yere eğildi bilekliği  aramaya devam ettim. Ömer'bu mu bilekliği görünce ömere sarıldım. Ben'çok sağol ömere hala sarılıyordum çekildim bilekliği aldım ömer'in yanaklarını öptüm Ben'tekrar sağol diyip gittim konferans salonuna indim.
               Defnenin bilekliği

               Defnenin bilekliği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ali den
Ç

ocukluk arkadaşıymış emre nin kesin sevdiği kız bu...bakışlarından anladım çantamı alıp konferans solanına indim.
Serkan dan
Kafasını çarpınca ve acıyor diyince canım yandı üfleyerek baktım sonra bu anı selin bozdu sağol diyerek  birşey demeden gitti utandı galiba.
Kerem den
Zeynep tam düşüyordu belinden yakaladım yakından daha güzelmiş geri çekildi yine düşüyordu yine tutum çok sakar bir kız ama...çok güzel
Ömer den
Defne birşey arıyordu bana dönüp bileklik dedi yerdeydi bu mu diyince bana sarıldı ve çekilip bilekliği aldı benim yanağımı öpüp çok sağol diyip gitti elim ister istemez yanağıma gitti lan beni öptü beni donup kaldım biri omzuma dokundu o geldin kesin diyip döndüm...off kerem miş Kerem'napıyorsun kardeşim Ben'hiç
Kerem'hadii gidelim peşinden gittim.
Defne den
Ben az önce naptım adama hem sarılıp hem öptüm naptım lan ben kızlar bana gülerek baktı kendine gel sen bu değilsin sen serseri defnesin ömerler geldi sonra hoca geldi. Ben'ders ne sonra selin cevap verdi Selin'müzik dedi ona hala kızgınım cevap vermedim.
Selin den
Defne ders ne dedi ben cevap verdim ama o cevap vermedi hala bana kızgın buldum beni affedecek hocanın yanına gittim Ben'hocam Hoca'evet sen yeni öğrencilerden misin Ben'evet hocam şey birşey rica edebilir miyim dedim gülümseyerek Hoca'tabi herşeyi anlattım Ben'iste böyle Hoca'eşeklik etmişsin Ben'biliyorum Hoca'peki ben nasıl  yardımcı olabilirim Ben'sahneyi bana 5 dk verirseniz yeterli olur hocam Hoca'peki sahne senin koşarak sahneye çıktım. Selin'herkes buraya bakabilir mi şimdi eminim bu kız neden burda diyorsunuzdur birazdan anlıycaksız...evet ben tam bir eşeğim ikizim affet beni ha vallaha bak artık seni uyandırdığımda öperek uyandırcam bazen suda olabilir neyse
ben senin arabana binmeyerek eşeklik ettim...bu eşegi afedebilecek misin ?

Tehlikeli Aşıklar (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin