Eylül den
Ben'benim şimdi bundan haberim oluyor İnanamıyorum sana anne diyip telefonu yüzüne kapattım. Zeynep'teyzem mi evleniyor cevap vermedim defne konuştu Defne'tatlım anlat defneye sarılıp ağlamaya başladım.Ben'defne annem evlenecek miş istanbula geliyo Defne'ağlama bak hadi gel eve gidelim beraber uyucaz söz vermiştim sana Ben'tamam Serkan'eylül gelim mi senle Ben'serkan biraz yanlız kalmak istiyorum Serkan'aşkım seni böyle görünce içim parçalanıyor ara tamamı istedeğin zaman kaç olursa olsun diyip anlımdan öptü bende defnenin koluna girip arabaya bindim kızlar sevgililerini öpüp arabaya binince defne arabayı sürdü arabada durmadan ağlıyordum gözlerimi kapattım.
Defne den
Araba sürerken telefonum çaldı hoparlöre aldım babam dı Ben'efendim baba Mehmet'defne ben ortağımla şirketi buraya taşıdım yani İstanbul'a geliyorum Selin'oleyy baba seni çok özlemiştim Mehmet'ben de özledim canım kızım...defne sen özlemedin mi Ben'özlemez olur muyum...ne zaman geliceksin Mehmet'2 hafta sonra daha fazla olabilir erken gelmeye çalışıcam neyse kızlar kapatmam gerek Selin'babişko seni seviyorum Ben'bende seni seviyorum baba görüşürüz Mehmet'bende sizi seviyorum görüşürüz kızlar diye kapattı.
Zeynep den
Teyzem nasıl evlenir İnanamıyorum eylül ağlamaktan uyuya kaldı biz eylülle kuzeniz iki teyzem var onlar bana baktı aslında yanlız değilim ama annemle babamı gerçekten özlüyorum kızlarla okulda tanıştık ama ailemiz hiç tanışmadı. sessizliği selin bozdu Selin'kızlar eylül çok kötü baksanıza kız perişan Ben'aslında melek teyzem kızından başka birşey düşünmez di evlenmek nerden çıktı anlamadım Defne'kızlar tamam susun inin geldik karşıya baktım beyleri gördüm Ben'serkan dan yardım alalım sevgilisi sonuçta Defne'haklısın...serkann erkekler yanımıza geldi Serkan'efendim defne Defne'eylülü taşır mısın araba da uyuya kalmışta Serkan'tabi diyip kucağına bizde peşinden defne serkan eylülü odaya götürdüler bizde erkekler solanda oturduk.
Defne den
Serkan eylülü kucağına alıp yatağına yatırdı eylülü anlından öpüp aşağı indik koltuğa oturduk Ben'zeynep teyzeni arasana ne zaman gelicek miş diye sor Kerem'ne teyzem mi geliyor Zeynep'teyzem eylülün annesi olur Kerem Serkan'siz kuzen misiniz Zeynep'evet Kerem'ama daha önce kuzen dediğiniz duymadık Zeynep'öyle bazen kafamız eserse söyleriz Serkan'defneyle kuzen olsaydı şaşırmazdım ama sen Zeynep'neden miş Serkan'defneyle daha yakınlar sanki Zeynep'öyle defneyle hepimiz yakınız annemiz gibi Selin'birazda buzlar kraliçesi herkes kahkaha attı Ben'hahhah çok komik neyse arasana Zeynep'tamam ya diyip arar Melek'evet zeynep Zeynep'evleniyor musun teyze Melek'evet canım öyle Zeynep'peki ne zaman geliyorsun Melek'bilmiyorum belki 1 hafta yada daha az çünkü doktor olduğum için tahilim çıkmadı teyzende gelicek Zeynep'anladım neyse teyze görüşürüz Melek'görüşürüz tatlım diyip kapattı zeynep Selin'tatlı bir kadına benziyor Zeynep'evet öyledir Ben'ben eylülün yanına gidiyorum Erkekler Kızlar'tamam diyince eylülün yanına uzandım.
Yazar dan
Erkekleri geçirir kızlar odalarını çıkıp uyurlar sabah olur ilk uyanan defne olur mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başlar.kızlar gelir kahvaltıyı görünce çok şaşırırlar defne onları görür Defne'günaydın Kızlar'günaydın Selin'beklenmedik hareket diyip güler defne eylülün yanaklarından öper Defne'eylül için mutsuz du mutlu edim onu dedim eylülde gülerek defneyi öper Eylül'teşekkür ederim kızıl sonya Zeynep'zehirlenmeyiz dimi Defne'yuh ya ben ona sevgimi kattım tamamı kızgın sesle zeynep gelip defne nin yanağından öper Zeynep'özür dilerim...ilk ben yersem afeder misin Defne'belki masaya otururlar zeynep yemeğe başlar Zeynep'defne harika olmuş Defne'tabi ki harika olucak defne topal yaptı kahvaltıyı kızlar kahkaha attar Selin'ikiz bu egonu varya biri çıkıp yerle bir edicek Defne'öyle biri yok tatlım Eylül'egona hayranım Zeynep'bende aynı şekilde hayranım defne gülerek Defne'kızlar utandırıyorsunuz beni diyip kahkaha attı herkes yemeğe devam ettiler sonra evden çıkıp okula gittiler sınıfa girdiğinde erkekler koşarak yanlarına gelir ömer hariç Erkekler'günaydın Kızlar'günaydın dediler defne sırasına geçince diğerleri de geçer.
EySer Çifti