15.Bölüm Annesiz Büyüdün

295 23 1
                                    

Eylül den
Arkamı döndüm annemdi ağlıyordu hemen yanına gittim Ben'annecim ona tam sarılacaktım beni itti Ben'anne ne oluyor Melek'ne mi oluyor sevdiğim adam beni terketti mutlu musun söylesene Ben'anne ben gerçekten üzgünüm dedim Melek'üzgün müsün yalancı diyip tokat attı yere düştüm serkan beni kandırıp konuştu Serkan'ne yaptığınızı sanıyorsunuz Melek'ben ben çok özür dilerim kızım kendimi kaybettim tam dokunucakken ittim Ben'dokunma bana git burdan Melek'kızım Ben'defol dedim gitti o gidince ağlamaya başladım. Serkan'canım ağlama artık gözyaşlarımı sildi Serkan'hadi gel defnelerin yanına gidelim defne'nin yanına gittiğimizde bizi görünce çığlık attı ayağa kalkmaya çalıştı ömer durdurdu Ömer'ne yapıyorsun defne diye bağırdı Defne'uff eylül bu yüzünü hangi şeref yoksunu yaptı diyince anladım defne öyle diyince ömerle serkan bana döndü defne tekrar bağırıp. Defne'lan sen mi yaptın o elini kırmaz mıyım senin Serkan'defnee dedi sinirlenerek bende araya girip Ben'o yapmadı Defne'kim yaptı Ben'a annem dedim ağlayarak Defne'neden dedi herşeyi anlattım. Defne'nedeni olsa bile sana el kaldıramaz yanına gidip sarıldım Ben'seni çok seviyorum dedim Defne'biliyorum diyince çekildim Ben'ya defne Defne'şaka şaka bende seni seviyorum...serkan özür dilerim sana patladım bilmeden konuştum Serkan'önemli değil bende olsam aynı tepkiyu verirdim yengecim kahkaha boğulduk defne ise ters ters bakıyordu Serkan'niye öyle bakıyorsun Defne'gerizekalı bana birdaha yenge deme Serkan'tamam baldız diyim Ben'aşkım zorlamasan Serkan'peki eee siz naptınız odada imalı konuştu. Defne'napalım ömer dudaklarıma yapıştı ben karşılık vermedim sonra ben yapıştım ve karşılık vermeyince dudağını ısırdım dedi ömerle serkan şaşkın şaşkın baktı bizde kahkaha attık defneyle Defne'eee sen anlat demedim mi ne şaşırıyorsun sende ömer Serkan'bunlar yaşandı ve sen bize anlattın Ben'aşkım çok özel değilse anlatmaz yani herşeyi söylemez de sana güvendiği için söyledi dedi Serkan'haa tamam anladım dedi Hemşire içeri girer Hemşire'defne sana yemek getirdim Defne'şaşkın ben yemem Hemşire'ama defne Defne'yemiyorum Ömer'bana bırakın ben hallederim diyip aldı elinden Hemşire'afiyet olsun diyip çıkar. Ömer'hadi defne ye Defne'yemiycem Ben'defne yesene yoksa zor çıkarsın burdan Defne'offf ben yerim Ömer'hayır olmaz ben yedircem Defne'tamam ya diyince yedirmeye başladı ömer. Defne'ben uyusam sorun olur mu Ben'hayır sen uyu defne gözlerini kapatıp uyudu galiba bizde dışarı çıktık. Ömer'eylül sen de iyi gözük müyorsun serkanla eve gidin siz ben burdayım sonuçta dedi Ben'yok o eve gidemem şuan dedim serkana sarılarak Serkan'kantine inelim Ben'bana uyar Ömer'ben gelmiycem siz gidin Serkan'olur mu öyle şey diyip çekiştirir.
Yazar dan
Kızlar'ın Evi
melek eve geldiğinden beri ağlıyordu kimse olayı bilmiyor. Mine'canım ne oldu Zeynep'teyze söylesene dedi Mine'yoksa zafer birşey mi yaptı dedi daha çok ağlar Selin'sorun o beli eylülü çağırım Melek'gelmez boş boşuna çağırma Selin'neden gelmesin annesisin Melek'tokat atan anneye gelmez dedi Herkes'nee herşeyi anlatmaya başladı. Mine'nasıl tokat atarsın kıza Melek'boş bulundum Selin'ya siz annesiniz diyip kalkar Zeynep'teyze bir adam için yok saydın İnanamıyorum diyip oda kalkar Selin'odaya çıkalım biz en iyisi Zeynep'aynen diyip selinin odasına çıkarlar. Mehmet'melek nasıl yaptın eline birşey geçti mi o adam geri döndü mü Mine'mehmet üstüne gelme...hadi abla gel odana çıkalım diyip onlarda çıkar mehmette defnenin odasına girer uyur.
Kızlar
Selin'defne öğrenmişmidir dedi Zeynep'bilmiyorum öğrendiğiyse defne ona neler yapar Selin'bir de teyze miz olduğunu bilmiyor Zeynep'ondan sakladığımız neler var baksana öğrendiğinde yüzümüze bakmıycak dedi Selin'evet bakmaya bilir ama onun iyiliği için yapıyoruz ikisinin de aynı anda telefonu çaldı Selin Zeynep'pardon diyince ikiside gülüp telefonu açtı.
AlSel Çifti
Selin'maviş Ali'koca gözlüm...nasılsın Selin'iyi diyelim iyi olalım dedi Ali'sen hep iyi ol biz bu hayatta beraber oldukça iyi olucaz dedi Selin'seni seviyorum hemde çok dedi Ali'bende seni çok seviyorum...napıcaz biz senle bu güzelik başıma bela olucak dedi selin kahkaha atar. Selin'sev yeter aşkım dedi Ali'onu yapıyorum zaten...bu arada defne ne zaman çıkacak dedi Selin'bilmiyorum ki biz yarın yanına gidicez...birde yarın bizdesiniz kahvaltı için dedi Ali'baban Selin'zaten sevgilim olduğunu biliyor Ali'n nasıl a anlatsana kekeleyerek Selin'bak şimdi böyle oldu
Geçmiş zaman
Selin'baba
Mehmet'efendim kızım
Selin'baba
Mehmet'selin Selin'baba
Mehmet'ne be ne baba da baba diyip bağırır Selin'biz aliyle sevgiliyiz Mehmet'nee Selin'kızdın mı dedi
Mehmet... Selin'çok mu
Mehmet... Selin'baba...ben onu çok seviyorum ondan vazgeçemem Mehmet kahkaha atar Selin'baba Mehmet'şaka yaptım benim güzel kızım bakalım vazgeçecek misin hemen diye Selin'baba ya çok kötüsün Mehmet'o keratayı bize çağır tamam mı diyince selin sarılır.
Şimdi ki zaman
Ali'aşkım şimdi ben çok heycanlandım Selin'neyse aşkım kapatıyorum iyi geceler Ali'iyi geceler diyip kapattı.
ZeyKer Çifti
Kerem'zeynep ya ben seni çok özledim Zeynep'hemencicik Kerem'hemencicik özledim hem özlemez miyim sevgilimsin özlemek hakkım sen özlememişsin belli Zeynep'aşkım emin ol ben senden daha çok özledim sadece olay bitmiyor ki hergün bir başka olay Kerem'ne oldu ki Zeynep'teyzem eylüle tokat atmış Kerem'nee...neden herşeyi anlatır. Kerem'bu teyzen üşütmüş herhalde bir adam için kızına vurmuş Zeynep'aşkım asıl olay defne geldiğinde başlayacak gibi geliyor Kerem'nasıl Zeynep'şimdi defne bize çok önem veriyor bizde ona...elayla ve grubu sıramıza oturdu diye neler yaptı bir de teyzem eylüle tokat atmış şimdi neler yapar üzülmemesi gerekiyor Kerem'haklısın güzelim Zeynep'aşkım alışabilecek misin entrikalı hayatıma Kerem'aşkım benim de en az sizin kadar öyle ben sana çoktan alıştım o yüzden entrikalı hayata sana bağlandığım gün alıştım dedi Zeynep'çok tatlısın Kerem'sen de çok güzelsin Zeynep'yaa...aşkım kapatmam gerek iyi geceler Kerem'iyi geceler güzelim diyip kapatır.
Yazar dan
Selin'uyuyalım mı Zeynep'tamam diyip yatağa girer girmez uyudular. Sabah olur kızlar uyanıp aşağı inerler kimse uyanmamıştı. Zeynep'kızım biz yemek yapmaktan anlamayız...kimi uynadırıcaz Selin'melek teyze Zeynep'o olmaz çok ağladı dün Selin'haklısın eliyoruz...babam Zeynep'saçlama oda olmaz Selin'off sende o olmaz bu olmaz elinin kürü olsun olur mu Zeynep'ya tamam ya...mine teyzem Selin'aaa doğru Zeynep'sen Selin'diyeceksin ki annenin varlığına alışamadın mı...bilmiyorum belki alışamadım varlığına Zeynep'hala kızgın mısın Selin'hayır asla onu çok seviyorum Zeynep'canım arkadaşım diyip sarılır selin çekilip konuşur. Selin'kim uyandırcak Zeynep'sen uyandır selin kafa sallayıp mine'nin odasına çıkar. Selin'anne mine hemen ayağa kalkar Mine'kızım selin kahkaha atar mine şaşırma ifadesi takılır. Selin'pardon...ya ben de böyle uyanıyorum da o yüzden güldüm dedi Mine'haa evet ben biri seslenir seslenmez uyanırım Selin'bende öyle uyanırım annecim Mine'uyandırma sebebini öğrenebilir miyim küçük cadı Selin'ya anne...şeyy kahvaltı hazırlayalım mı Mine'memnuniyetle de sen biliyor musun Selin'ben bilmiyorum sen hazırlarsın diye düşündük Mine'dük Selin'zeyneple Mine'tamam cadı hazırlanıp geliyorum Selin'tamam diyip aşağı iner. Zeynep'ne dedi Selin'tamam dedi bir kaç dakika sonra mine gelir. Mine'hadi ben başlayayım sizde yardım edeceksiniz dedi
Zeynep Selin'tamam dediler Yemeği hazırlamaya başlarlar. Melek'günaydın üzgün sesle
Selin Mine Zeynep'günaydın mine meleke sarılır. Mine'abla yapma böyle affedecek seni eylül bak ben üzülüyorum ama belli etmiyorum lütfen üzülme artık dedi çekilip masaya oturdular. Selin'babam hala uyanmadı mehmet gelip selinin yanağından öptü. Mehmet'kim demiş uyanmadığımı masaya oturur. Selin'baba erken kalkmışın dalga geçerek Mehmet'dalga mı geçiyorsun sen bakim babayla dedi Selin'haşa Mine'gerçekten erken uyandın Mehmet'uyanmadım Herkese'ne Mehmet'yani hiç uyumadım Mine'neden Mehmet'defne'nin odasında uyuduğum için olanları düşündüm...damat nerde dedi Selin'baba kapı çalar selin koşarak kapıyı açar. Selin'hoşgeldiniz Ali'hoşbulduk aşkım Kerem'hoşbulduk selin diyip içeri girerler. Herkes'hoşgeldiniz dediler Kerem Ali'hoşbulduk dediler masaya otururlar yemek bitince herkes masadan kalkıp solana geçerler selinle mine mutfaktadır. Mehmet'damat yanlız konuşalım mı Ali't tabi korkarak diyip bahçeye çıkarlar. Mine'selin Selin'efendim annecim Mine'bana biraz kendinden ve defne den bahsedebilir misin dedi Selin'tabi...ben çok neşeli biriyim ve çok duygusal biriyiyim uykum çok hafiftir çok konuşuyorum sevgilim var ali Mine'huyların aynı ben...peki defne Selin'defne benim tam tersim soğuk biri kolay kolay ağlamaz inatçı bazen duygusuz olabiliyor zor biri aldatıldığında bile ağlamayan biridir uykusu çok ağırdır arabasına aşıktır yalandan nefret eder...onun için gurur çok önemli dedi Mine'baban dan daha sert kuralları var sen anlatınca beni hiç affetmeyecek gibi geliyor gurur çok kötü birşey kızım eskiden olsa baban beni dinlemez di baksanıza babanız çok değişmiş dedi Selin'evet öyle...solana geçelim mi Mine'tamam canım solana giderler. Selin'babamla ali nerde dedi Zeynep'konuşuyorlar dedi Selin'ha tamam
Mehmet Ali
Mehmet'selini gerçekten seviyor musun Ali'ben selini çok seviyorum dedi Mehmet'peki şimdi desem sana selinle evlen ne dersin dedi Ali'evlenirim mehmet güler Mehmet'denedim seni seviyorsun belli omzuna vurur ayağa kalkar ali de onunla aliye sarılır geri çekilip Mehmet'üzme kızımı Ali'üzmiycem emin olun içer girerler. Selin'ne konuştunuz ikisi de güler Mehmet'çok ayıp kızım Selin'pardon baba...biz kalkalım defneye kıyafet götürcez Mine'biz de gelelim Zeynep'olmaz teyze Mehmet'haklı gitmeyelim biz AlSel Zeyker çifti evden çıkıp arabaya binip hastaneye giderler.
Hastane
EySer çifti uyanır. eylül'günaydın sarışınım Serkan'günaydın yosun gözlüm dedi Eylül'bunlar hala uyuyor Serkan'aynen dedi defne yi anlarım hasta buna ne oluyor...ömerr dürtter uyanır. Ömer'ne be ne dedi bağırarak defne o sesle uyanır. Defne'ne bağırıyorsunuz hayvan gibi ömer defneye dönüp anlından öpüp konuşur Ömer'özür dilerim defnem Defne'önemli değil tekrardan...günaydın dedi
Ömer EySer'günaydın dediler Defne'eylül iyisin dimi Eylül'iyim canım merak etme doktor gelir yanlarına. Doktor'günaydın
EySer DefÖm'günaydın dediler Doktor'defne hanım kotrol edicem dışarı çıkar mısınız hepsi çıkar. Defne'doktor ben sana ne dedim ameliyat falan olmıycam anlamıyor musun kontrol etme beni Doktor'defne hanım tümörne alakalı değil...ameliyat olduğunuz yeri kontrol edicem dedi Defne'ha tamam Doktor'sırtınızı açar mısınız Defne'sırtım dan değil karnımdan ameliyat oldum Doktor'biliyorum ateşini bakıcam defne sartını açar doktor sırtına bakıp diğer yerleride kontrol edip dışarı çıkar. Ömer'doktor iyi mi defne Doktor'hastalağı dediğim gibi ilerlemiş Eylül ağlamaya başlar. Serkan'kurtulma şansı var mı Ömer'tabiki de kurtulcak diye bağırır Doktor'ameliyat biliyorsunuz kurtulma şansı %10 Eylül'çok düşük Doktor'öyle ama lütfen defne hanım üzülecek olay yaşamasın...hastaneden çıkabilir diyip gider. Ömer'ben çıkış işlemlerini halledeyim gider eyser çifti de defnenin yanına gider eylül birden defneye sarılıp ağlar hüngür hüngür defne çekilip eylülün yüzünü avuçlayıp konuşur. Defne'kardeşim ne oldu neden ağlıyorsun gözyaşlarını silip Eylül'şey annemin bana bağırmasını hatırladım Defne'zaten onu öldüresim geliyor dedi Eylül'defne lütfen dedi AlSel ZeyKer Çifti girer selinle zeynep hemen defneye sarılırlar. Selin'ikiz özledim seni Zeynep'bende özledim ya diyip çekilirler Defne'vallaha siz de hep kötü günde değeri mi anlıyorsunuz dedi gülerek Kızlar'aşk olsun defne aynı anda konuştular o sırada ömer içeri girer. Ömer'çıkış işlemleri tamam Defne'ohh be Selin'beyler sizi dışarı alıyım dedi Erkekler'sebep Zeynep'defne giyinicek diyince çıkarlar defne giyinip kızlarla arabalara binerler.
Defnenin giyindiği

DefÖm Çifti Defne'seni çok seviyorum Ömer'ben de seni seviyorum da neden birden bire söyledin dedi Defne'bilmiyorum içimden geldi hem diyemez miyim Ömer'diyebilirsin birtanem diyip yanağından öper

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DefÖm Çifti
Defne'seni çok seviyorum
Ömer'ben de seni seviyorum da neden birden bire söyledin dedi Defne'bilmiyorum içimden geldi hem diyemez miyim
Ömer'diyebilirsin birtanem diyip yanağından öper.
EySer Çifti
Serkan'eylül eve gidiyoruz anneni göreceksin ne yapmaya düşünüyorsun dedi
Eylül'annem bana hayatım da hiç vurmadı dedi
Serkan'her zaman yanındayım biliyorsun değilmi dedi Eylül'biliyorum bende hep senin yanındayım diyip sarılır.
AlSel Çifti
Selin'aliş babamla ne konuştunuz dedi Ali'özel dedi selin dudak büzerek Selin'lütfen ben senin sevgilinim hem Ali'tamam anlatıcam...senden ayrılmam için para teklif etti dedi gizlice gülerek Selin'nee...peki sen ne dedin tabiki de reddettin dimi dedi Ali'kim olsa o paraya hayır demez bende kabul ettim dedi Selin'nasıl gözleri dolarak ali kahkaha attı Ali'bebeğim şaka yaptım Selin'salak çok korktum ali dudağına yapışır çekilip Ali'asla ayrılmam senden ZeyKer Çifti
Kerem'çok tatlısın dedi
Zeynep'öyle miyim dedi Kerem'öylesin dedi
Zeynep'kerem beni bırakma hiç Kerem'bırakmıycam...sende bırakma dedi Zeynep'bırakmam...bırakamam dedi.
Yazar dan
Eve gelince arabalardan inip zile basarlar kapıyı açan mine dir defneye direk sarılır. Mine'iyimisin kızım dedi
Defne'iyim soğuk sesle solana girer girmez bağırır. Defne'siz kimsiniz eylüle tokat atarsınız...hangi cesaretle o adam için eylüle el kaldırırsınız bence o adam sizden sıkıldı da sizi terketti eylüle suç atmayın ben olsam ben de terkederdim siz nasıl annesiniz ya Melek'ben gerçekten üzgünüm dedi defne kahkah atarak konuşur Defne'üzgünmüş gördün mü sakın ama sakın bir daha eylüle üzecek birşey yapmanıza izin vermem sizin neyinize evlenmek ya ne kadar meraklısınız evlenmeye...bir babama bak o bizim ve karısı için evlenmedi çünkü hala karısına aşık anneme o benim yüzümden öldü başı döner Ömer'defne iyi misin Defne'iyiyim Melek'eylül konuşalım mı eylül kafasını sallayınca defne bahçeye çıkar ZeyKer AlSel ömer de peşinden gider. Melek'eylül biliyorum beni affetmeyeceksin ben çok kötü bir anneyim ama ne olur beni affet defne ne dese haklı diyince eylül annesine sarılır Eylül'afettim anne diyip çekilir. eylül'bahçeye çıkıyorum Melek'tamam kızım dedi. bahçeye çıkıp masaya oturur. Defne'ne dedi annen Eylül'affetme mi istedi Defne'peki sen Eylül'affettim Defne'eylül bu kadar saf olma herkesi hemen affetme dedi bağırarak Eylül'o herkes değil benim annem...hem sen ne anlarsın...annesiz büyüdün dedi Defne'haklısın annesiz büyüyen birinden tavsiye almaman gerek

annesiz büyüdün dedi Defne'haklısın annesiz büyüyen birinden tavsiye almaman gerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tehlikeli Aşıklar (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin