8.Bölüm Beni Seviyor Musun

390 28 2
                                    

Ömer den
Çığlık sesiyle uyandım gözümu açtım defneydi Defne'lan sen benim yatağım da ne arıyorsun dedi Ben'haa ben birşey kaybettim de onu arıyordum...psikopat sen sarhoş olunca seni ben getirdim dedi Defne'lan yalancı ben sarhoş olmam dedi beni yataktan itti belim ben'aaa psikopat napıyorsun sen...zeynepe soralım dedi Defne'tamam çık solanda bekle beni dedi Ben'neden dedim Defne'off giyinicem diyip bağırdı Ben'bağırma be gidiyorum dedim diyip çıktım.
Ali den
Biri beni dürtüyordu Selin'aliii Ben'kerem sus uyuyorum beni rahatsiz etme Selin'aliii uyan ya ben selin Ben'tabi canım bende zeynep sus be selinin burda ne işi var Selin'ne yapsam inanırsın Ben'yanağımdan öpersen inanırım birden biri öptü beni gözlerimi açtım selin di Ben'senin burda ne işin var dedim Selin'sana sormalı yatağımda ne iş dedi Doğru ya uyuya kalmışım Ben'sarhoştun tam anlatıyordum ki durdur Selin'salonda anlat giyinicem dedi Ben'tamam ben çıkıyorum kafa sallayıp çıktım.
Güne çığlıkla uyandım eylül dü Eylül'serkan napıyorsun burda diyince güldüm kahkaha attım bana sinirli bakıyordu Ben'napıyor gibi duruyorum dedim bana yastıkla vurmaya başladı onu tuttum dudaklarımız değdi tam öpüyordum birden kendini çekti yataktan kalkıp konuştu Eylül'şeyy giyinicem solanda anlatsan kafa salllayıp çıktım odadan. Kerem den
Biri bana sesleniyordu boynum Off gözümü açtım zeynep di Zeynep'günaydın gülümsedim onu ilk gördüğüm için rüyada mıyım ben ne olur olmasın beni dürttü Ben'günaydın...uyuya kalmışım kusura bakma gidim ben dedim Tam çıkıyordum seslendi Zeynep'gitme dedi gülerek ona döndüm Ben'ne Zeynep'yani arkadaşların burda kahvaltı edersiniz bizle dedi Ben'peki dedim Zeynep'kahvaltı yapmaktan anlamam eylül uyansın dedi Ben'beraber yapalım dedim Zeynep'gerçekten mi...tamam yapalım diyip mutfağa gittik.
Defne den
Ben gerçekten sarhoş olmam yalan atıyo çok mu abarttım acaba ama yani yalan atıyor atmasın giyinip solana indim.
Selin den
Aliyi öptüm yanaktan hemen de uyandı ne oluya bana giyinip solana indim.
Eylül den
Dudaklarımız değdi tam beni öpüyordu kendimi çektim Off çekmese miydim giyinip solana indim Zeynep den
Giyinip aşağı indim keremi koltukta uyurken görünce uyandırdım kahvaltıyı bahçeye hazırladık solana girdiğimizde erkekleri gördüm Erkekler'günaydın
Ben Kerem'günaydın dedik aynı anda bakıştık kızlar indi Zeynep'günaydın kızlar ilk konuşan eylül oldu Eylül'günaydın sonra Selin'günaydın dedi defne ise kafa sallamakla yetindi
Erkekler'günaydın dediler
Eylül Selin'günaydin defne ise Defne'ben açıktım ya diyince herkes kahkaha attı ali konuştu Ali'birde bana abur diyorsunuz bak defne günaydın bile demiyor aynı ben Serkan'aynen aynı sen eylül birden bağırdı Eylül'defne ilaç Defne'unutmuşum ben bir gidip Eylül'ben alırım siz masaya gidin dedi bizde masaya oturduk.
Defne den
Eylül ilaçla su verdi içtikten sonra yemeğe başladım ben konuştum Ben'bu yemeği kim yaptı eylül değil kim dedim Kerem'ben yaptım yani yaptık kötü mü Ben'güzel serkan'oha kıza bak nasıl anladı hemen dedi Ben'eylülün yemeğinin tadını bilince böyle oluyor...gelecek te sende anlarsın dedim serkan güldü eylülde öksürük krizine girdi sırtına vurarak
Ben'helal helal su diyip uzattım Eylül'sağol diyip bardağı aldı sertçe ben'konuya gelelim ömer bey yatağım da ne arıyordun diyince anlatmaya başladı herkes gülüyor du Ben'yalancı ben sarhoş olmam demedim mi sana dedim oda gülerek ömer'zeynepe sor demedim mi sana zeynepe döndüm Ben'zeynep Yalan olsun lütfen Zeynep'yalan değil çocuk gerçekleri söylüyor sen o kadar sarhoş asla olmazdın ne oldu bilmiyorum ama fena çarpmış diyip kahkaha attı herkes Off çok kızardım adım kadar eminim sonra ömer tekrar konuştu Ömer'diğerlerini başbaşa olduğumuz da anlatıcam ve göstererek dedi.
Selin den
Zeynep'sıra selinde diyip güldü ali anlattı adama ne demişim alişşş ne ya rezillik ben varya nasıl bakıcam.
Eylül den
Ben'ben napmış olabilirim dedim zeyneple serkan güldü serkan anlattıkça gülüyorlardı yüzüm kızarmıştım kafa mı eğdim.
Defne den
Ben'gülmeyin be zeynep konuştu Zeynep'defne sen varya sarhoşken bile sertsin alinin burda ne işi var aklım almıyor dün selin ağlamıyor muydu nasıl affetti hemen aliye dönüp Ben'ali sen utanmıyor musun selinle uyuyorsun dedim Eylül'kızım selin bu seni kandırdı dedi Zeynep'evet dedi Ali konuştu Ali'neden utanıyorum.nasıl kandırdım acaba söyler misiniz dedi utanmaz Selin'kızlar dedi takmadım Ben'tuğce diyorum aşk diyorum öpüşme diyorum diyince erkekler ve Selin güldü Selin'pardon ikiz yanlış anlamışız herşeyi anlatır.
Eylül Zeynep'özür dileriz dediler.masadan ayağıma tekme attı bakınca selin ona dönüp Ben'ne lan ne Selin'özür dile dedi herkes bize bakıyor du Ben'hayatta dilemem dedim Ali'ben mi dileyim dedi Ben'olabilir dedim Selin'defneee Ben'ne be sende defne defne adımı mı ezberliyorsun dedim Zeynep'defne dilemeye zorlamayın Ben'illa özür dile derseniz...bugün akşam yemeğine kalın ne dersiniz dedim Erkekler'olur ali'ömere hava hoş sabah yemeğinden de akşam yemeğinden de kurtuldu. ben'ömerle beraber yaparız...ne dersin Ömer'yaparız dedi Eylül'defne zehirlen meyiz dimi defne dedi Ben'allah allah canım ben pazı sarması yaparım ömer de diğerlerini yapar dimi ömer dedim tatlı tatlı konuştum.
Ömer den
Tatlı tatlı konuştu yerim ben seni Ömer'yaparım ben dedim lan ben naptım defne gülerek yanağımdan öptü ali öksürerek ali'aile var dedi defne bağırdı Defne'lan gerizekalı aile denebilecek birşey mi yaptık dedi ayağa kalkıp konuştu defne Defne'sabah yemeğini zeyneple kerem yaptı akşam da biz yapıcaz aliyle selin sabah sofrayı toplayın serkan eylül sizde akşam sofrasını toplarsınız dedi ikimize biz dedi bahçede oturuyor duk.
Ali den
Herkes bahçede oturuyor du bizde selinle Sofrayı toparlayıp bulaşıklara geçtik makineye koyduk kuruduktan sonra yerlerine yerleştirdik Ben'selin sana birşey söyliycem dedim Selin'evet Ben'ben dedim defne içerden seslendi oraya gitmek zorunda kaldık.
Selin den
Ali birşey söyliycekken defne seslendi oraya gittik ne çabuk akşam oldu. defne'akşam oldu mutfak bizim diyip ömer'in elinden tutup gitti.
Defne den
Ömerin elinden tutup mutfağa geldik Ben'ben pazıya başlıyorum sen yemek yapabilir misin dedi kahkaha attı Ömer'sana bir sır vereyim mi dedi heycanla Ben'evet dedim Ömer'ben çok güzel yemek yapabiliyorum sadece aliler beni zorlamasın diye yapmıyordum dedi Ben'eee şimdi anlıycaklar dedim
Ömer den
Senin için herşeyi yaparım tabi öyle demedim Ben'olsun diyip yemek yapmaya başladım oda beni izliyordu galiba beni izlemesine sevindim ama pazı yapması gerek çünkü ben onu yapamıyorum ve defne harika yapıyor defneye dönüp Ben'pazı yapacak mısın Defne'haa pardon diyip malzemeleri çıkardı yapmaya başladı.defneye baktım tabağı almaya çalışıyor onu belinden tutup kenara çektim tabağı verdim ona gülümsedim oda gülümsedi bana sarhoşta değil.
Defne den
Ömer gülümseyince bende gülümsedim ben'ömer salata yapım mı Ömer'herşey hazır tamam salata yap sofrayı bahçeye hazırlayalım ben'tamam dedim salata yapmaya başladım domates yerine parmağımı kestim Off ömer koşarak yanıma geldi
Ömer'çok kanıyor parmağın...ver bakıyım...Off çok kötü olmuş...yara bandı varmı dalmıştım benim için endişeleniyordu kendime geldim Ben'şeyy çekmece de açtı sargı ve kerem alıp elime sürüp sardı parmağıma üflüyor du kafasını kaldırdı dudaklarımız çok yakındı gözleri dudaklarıma kaydı birden kendimi çekip Ben'sağol dedim Ömer'önemli değil dedi Ben'bunları masaya götürelim dedim. herşey hazırdı herkes çağırdık Selin'defne eline ne oldu dedi Ben'iyiyim merak Eylül'canım emin misin dedi zeynep konuşucakke durdurdum defne'bir daha sorarsanız mahvederim dedim masaya oturdu ali sessizliği bozdu Ali'çok güzel gözüküyor dedi
Kızlar Erkekler'ellerinize sağlık ömer'afiyet olsun dedi birden beni dürtükledi gülerek Defne'afiyet olsun dedim kızlar bana şaşkın bakıyorlardı erkekler ise yemeğe devam etti.
Eylül den
Defne afiyet olsun dedi İnanamıyorum yemeği bitirdik masayı topluyorduk serkanla çatal kalmıştı alacakken serkanla elimiz değdi bakışıyorduk Ömer'hızlı olun dedi bende elimi çektim sofrayı toplayıp bahçeye çıktık. Defne'doğruluk mu cesaretlik mi oynayalım mı dedin Kızlar'oynadık
Defne'yine oynayalım Selin'dur ben şişe getiriyim diyip gitti sonra şişeyi çevirdi Serkanla bana gelmişti. Serkan dan
Eylüle ben soruyordum Ben'doğruluk mu cesaretlik mi dedi Eylül'doğruluk Serkan'beni seviyor musun dedim Çok şaşırdı kızlar da Eylül'şeyy Ben'ney dedim Eylül'bunu gecenin sonunda söylesem Ben'tamam dedim eylül şişeyi çevir di zeyneple kereme geldi.
Zeynep den
Ben soruyorum kereme Ben'doğruluk mu cesaretlik mi Kerem'doğruluk Ben'beni kıskandın mı barda dedim Kerem'evet hemde çok dedi herkes'ooo dedi bende ben'neden dedim oda gülerek Kerem'soru hakkın bitti dedi Off kerem döndürdü selinle alide durdu.
Ali den
Ben soruyordum seline Ben'doğruluk mu cesaretlik mi dedim Selin'Cesaret dedi Ben'babanı arayıp ben aliyi seviyorum de Selin'oha ama Zeynep'hadi ama mızıkçılık yapma dedi Selin'Zeynep Ben'korkuyor musun yoksa dedim Selin'off tamam diyip aradı hoparlöre alıp konuştu Selin'baba Mehmet'efendim kızım...yoksa defne birşey mi yaptı diyince gülmemek için herkes ağzına kapatmıştır defne selinin elini çimcikledi.Selin'hayır baba ben aliyi seviyorum dedi Mehmet'nee İnanamıyorumpeki seni kim çeker be dedi Selin'ayıp oluyor baba defne ye gelince benim prensesim bana off dedi Mehmet'şaka yaptım canım Selin'Tamam iyi geceler diyip kapatır herkes kahkaha atarDefne'lan ispikçi sen beni ispiyonluyordun dimi Selin'evet Defne'bak seni varya Ben'yeter döndür selin döndürdü ömerle defne de durdu.
Defne den
Ben soruyordum ömere Ben'evet ömer bey doğruluk mu cesaretlik mi dedim Ömer'cesaretlik defne hanım
Ben'peki...sana sarhoşken naptıysam onu yap dediklerimi de söyle dedim Ömer'emin misin ali konuştu ali'emin değilim aliyim dedi Off Ömer'gereksiz şakalarını başka zaman yapar mısın dedi Ben'neyse eminim dedim önce gülümsedi çarpık Ömer'çok yakışıklısın çok güzel gülüyorsun çarpık gülüşlü kömür gözlü prens diyip bana yaklaştı ömer dudağımın kenarında öptü.
Ömer den
Diyip öptüm birden bana tokat attı Ben'sen böyle yapmıştın dedim benim ona söylediğim konuşmayı söylemedim Defne'off özür dilerim çok acıdı mı dedi Ben'biraz dedim yanağımdan öptü Defne'geçti mi dedi gülerek Ben'gecti dedim
Serkan dan
Ben'artık biz kalkalım dedim eylül ne diycek acaba çünkü ben onu seviyorum Ali'aynen geç oldu diyip oda kalktı kapıya kadar eşlik ettiler Kerem'kızlar herşey çok güzeldi ömer konuştu Ömer'aynen tokattan sonra diyince herkes güldü Defne'yaa ömer dedi Ömer'şaka yaptım Kızlar'iyi geceler dediler Erkekler'iyi geceler dedik Erkekler gitti ben hariç Ben'eylül konuşalım mı dedim kızlar eylülle beni yanlız bıraktılar Eylül'tamam dedi Ben'beni seviyor musun dedim tekrar
Eylül'ben

Ömer den Diyip öptüm birden bana tokat attı Ben'sen böyle yapmıştın dedim benim ona söylediğim konuşmayı söylemedim Defne'off özür dilerim çok acıdı mı dedi Ben'biraz dedim yanağımdan öptü Defne'geçti mi dedi gülerek Ben'gecti dedim Serkan dan Ben...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tehlikeli Aşıklar (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin