Defne'evet neden şaşırdınız bu kadar Melek'memnun oldum bende melek tatlım kız bu el uzatma nedir diyip sarılır defne çekilip Defne'peki siz Mine'memnun oldum mine acar ben Defne'bende memnun oldum diyip otururlar Eylül'ben gidip yemeğe bakıyım diyip mutfağa gider Melek'defne saçların doğal dimi Defne'evet doğal Selin'anneme benziyor saçları babam öyle der Melek'annenizle tanışmak çok isteriz kızlar defne ayağa kalkıp Defne'ölen biriyle nasıl tanışcaksınız diyip bahçeye çıkar.Melek'kızım ben bilmiyordum özür dilerim Selin'önemli değil o biraz suçluluk duygusu yüzünden öyle dedi
Melek Mine'nasıl Selin'annem defneyi doğururken öldü Mine'siz ikiz değil misiniz Selin'ikiziz o benden 1 saat sonra doğdu .
Defne den
Annemden bahsedilince kötü oluyorum o içerideki kadın mine hanım bana çok benziyor annem yaşasaydı ona mı benzerdi karşı eve baktım biri bana bana bakıyor du ömer di camdan beni izliyordu içerden eylül seslenince içeri girdim. Melek'defne ben az önceki şey için özür dilerim Eylül'ne oldu ki Ben'hiç diyip masaya oturdum yemekler yedikten sonra eylülle sofrayı topluyorduk.Eylül'defne serkanlara haber vermemiz lazım buraya gelirlerse annem mahveder Ben'eee napabiliriz Eylül'sen oraya gitsen bizle zeynep gidemeyiz selini yollamazlar anlaştılar ama sen konuşmuyoruzsun hesap vermezsin Ben'hayır Eylül'defne lütfen Ben'hayır ya dudaklarını büzüp Eylül'lüten Ben'off tamam gidiyorum Eylül'oleyy be Ben'susar mısın eylül diyince sustu bende ayakabı giyip gidecekken Mine'nereye kızım dedi kızım kelimesi beni mutlu etmişti ama açıklama yapmak istedim Ben'şeyy ben markete gidicektim Mine'bu saatte Defne'hemen gelirim Mine'dikkat et kafa sallayıp çıktım. erkeklerin evinin kapısında durdum zili çaldım ya ömer açarsa.
Eylül den
Defne mine teyzeye hesap verince çok şaşırdım Selin'ya benim canım pasta çekti Mine'ben yaparım sana diyince yine şaşırdım doğru dürüst konuşmayan teyzem pasta yapcak bugün şaşırmalara doyamıyorum Selin'gerçekten yapar mısın mine teyze Mine'yaparım tabi sen yardım edebilir misin Selin'zevkle diyip mutfağa gittiler.mutfağa gitmekten nefret eden kız nasıl kabul eder acaba defne naptı.
Selin den
Mine teyzeyi çok sevdim bilmiyorum mutfakta pasta yapıyorduk çok eğleniyorduk pastayı fırına koyduk mine teyze konuşttu Mine'babanın adını ne yani meraktan soruyorum
İstersen söylemeye benim gibi çok konuşuyor aynı ben huyları tip defne ne diyorum ben iyice saçmaladım Ben'Mehmet Topal Mine'nee Ben'babamın adı Mehmet İçeriye zeynep girdi Zeynep'pasta bitmedi mi Mine'az kaldı zeynep Ben'bir de defneye abur diyoruz abur sen mişsin haberimiz yokmuş Zeynep'ben pasta seviyorum o yüzden öyle dedim Ben'tabi tabi Mine'kızlar tartışmayın diyip pastayı fırından çıkardı Ben'bitti mi Mine'soğusun bu biz içeri geçelim dedi.
Erkeklerin evi
Ömer den
Defneyle olanlar anlattım çok şaşırdılar Ali'oha şimdi defne sana seni seviyorum mu dedi asla inanmam Serkan'bende ya o çok inatçı Kerem'peki sen seviyor musun Ben'sevmek ne demek deli divaneyim Serkan'aferin kardeşim arkandayım diyip sırtıma vurdu Ben'lan acıdı Ali'büyünce geçer diyip kahkaha attılar Ben'komik misiniz abi ya o sırada zil çaldı serkan gülerek kapıya açmaya gitti.
Serkan dan
Kapıyı açtığımda defneydi Ben'ben gidim ömer'i çağırayım dedim beni durdurdu Defne'hayır hayır ben sizinle görüşmeye geldim Ben'nee Defne'kerem ali ve senle oldu mu size birşey anlatıcam Ben'ne hakkında Defne'off allahım sen bana sabır ver kızlar hakkından Ben'ha geç içeri Defne'geçmesem Ben'haa sen Ömer den rahatsız oluyorsun dedim gülerek Defne'ne münasebet ya ben ondan rahatsız olmam Ben'eee geç o zaman diyince içeri girdi.
Defne den
Ömer yoktu ohh Defne'selam diyip koltuğa oturdum Kerem Ali'defne Kerem'vallaha da geldi dedi Ali'doğruymuş dedi Ne diyor bu değişikler Ben'anlamadım...neyse ben kızlar için gelmiştim Ali'haa sen o yüzden geldin dedi anlamıyorum bu manyakları Serkan'defne ne anlatacaktın onları boşver sen Ben'en aklı başında olan serkan diğerleri gerizekalı Ömer'ben de mi ne olur olmasın arkaya baktığımda oydu hemen önüme döndüm öksürüp konuştum Ben'neyse şimdi beyler bize sakın gelmeyin habersiz Serkan'sebep
Ben'ben öyle istiyorum çünkü Ali'defnee Kerem'kızım konuşsana Ben'ben senin kızın değilim odun oğlum zeynep seninle nasıl sevgili anlayamıyorum Kerem'düzgün konuş benimle asıl kendine bak Serkan'bir susun be defne sende konuşur musun Ben'tabi canısı...kayınvaliden geldi o yüzden Serkan'nee Ben'yani anlıycan gelemezsiniz telefonla beni konuşamaya bilirsiniz Ali'nasıl ya Kerem'off ben özlerim kıvırcığımı Serkan'bende yosun gözlümü telefonum çalınca açtım isim yazmıyordu Ben'alo kimsiniz X'tanıyamadın mı beni Ben'hayır X'ya İnanamıyorum sana defne ben cenk diyince anladım Ben'cenk cim çok özür dilerim numaran yoktu Cenk'anladım güzelim yarın doğum günüm ve senin orda olmanı istiyorum lütfen reddetme Ben'tamam cenk senin gibi birini reddetmek mümkün değil Cenk'biliyordum güzelim konum atarım iyi geceler Ben'tamam iyi geceler diyip kapattım ömer bana sinirli bakıyordu.
Ömer den
Defne telefonda ne konuştu çok merak ediyorum yok reddetmez miş telefonu kapatınca ona dönüp sinirli baktım ayağa kalkıp Defne'neyse ben gidiyorum iyi geceler Erkekler'iyi geceler diyince gitti bende peşinden koşarak gittim kolundan tuttum. Defne'ne yapıyorsun dedi Ben'ne yapıyorum dedim sinirlice Defne'ya bırak Ben'sen daha dün seni seviyorum demedin mi diyip bağırdım Ben'evet sana seni seviyorum dedim dedi Ben'peki o cenk reddetmemek ne demek Defne'doğum gününe çağırdı kabul ettim...ha doğru sen beni her önüne gelenle çıktığımı sandın galiba evet tam olarak bunu sandı ya ben seni seviyorum sadece seni sana aşığım be adam diyip her söylediği kelime için beni itiyordu onu tutup duvara yapıştırdım Defne'bırak beni...bana güvenmeyenle işim olmaz diyip itmeye çalıştı ben tabiki izin vermedim Ben'sana güveniyorum hemde çok...hayatımda senden güzel zeki güçlü bir kadın görmedim...sana ölüyorum be kadın sen nasıl birşeysin çok kıskanıyorum seni gördüğümde heycanlanıyorum...bu normal mi seni çok seviyorum diyip dudaklarına yapıştım.
Defne den
Benle o kadar güzel konuşmuştu ki en son ne dedi seni seviyor muyum dudaklarıma yapıştı şaşkınlıktan karşılık veremedim dudaklarıma bastırınca karşılık verdim sonra çekilip anlımdan öptü Ömer'ilk öpücüğün benim miydi korkarak söyledi onunla oyun oynayım dimi biraz Ben'hayır benim ilk öpücüğüm selimin di Ömer'nee o pis herif seni dudağından mı öptü dedi canım sevgilim nasıl kıskandı Ben'normal değil mi sevgilim di Ömer'aaa öyle mi defne hanım memnundunuz yani dedi Ben'evet memnundum diyince morardı kendimi tutamayarak kahkaha attım Elimle yüzünü avuçladım Ben'ayy kıyamam nasıl morardı şaka yaptım...ilk öpücüğümle herşeyimle seninim dedim Ömer'şaka mıydı kafa salladım Ömer'bunun intikamını alırım Ben'alma diyen mi var Ömer'ha birde cüretkarsın Ben'herzaman ki halim sevgilim Ömer'sevgilim Ben'sevgilim değil misin dedim bir süre sonra Ömer'sevgililim...numaranı verir misin Ben'tamam sende ver Ömer'tamam numarayı verdim oda verdi Ben'ne diye kaydettin Ömer'kızılım peki sen Ben'kömürüm Ömer'seni çok seviyorum...ilk aşkın kim Defne'ilk ve son aşkım sensin Ömer'sen de benim için ilk ve sonsun
diyince sarıldım oda saçlarımı öpüyordu telefonum çaldı ömerden çekilip telefonu açtım eylüldü Ben'efendim eylül Eylül'eve gel hemen annemler endişelenmeye başladılar Ben'tamam geliyorum diyip kapattım. ömere döndüm Ben'aşkım beni merak etmişler Ömer'beraber uyuruz diye düşünüyordum Ben'çok güzel olurdu ama olmaz ben gidiyorum arkama dönüp gidicekken beni tekrar kendisine çekti Ömer'nereye ya öpmeden Ben'öpücük hakkın bitti canısı Ömer'yok artık asla bırakmam öpmen lazım diyince dudağına yapıştım oda direk karşılık verdi çekilmeye çalışıyordum bırakmadı iki dakika boyunca öpüştükgeri çekilince koşarak gittim.
Zeynep den
Kapı çalınca defneydi yanakları kıpkırmızıydı Defne'selam diyip içeri girdi Mine teyze ayağa kalkıp defneye sarıldı Mine'çok merak ettim iyimisin kızım Defne'iyim merak etmeyin lütfen diyip çekildi Eylül'defne de geldiğine göre uyuyalım Selin'aynen Ben'evet ya benimde uykum var Melek'tamam kızlar iyi geceler Kızlar'iyi geceler diyip yukarı çıktık Eylül'beraber uyuyalım defnenin odasına Kızlar'tamam odaya girdiğimizde ilk konuşan ben oldum
Ben'defne yanakların kıpkırmızı ne oldu Defne'birşey yok eliyle oynamaya başladı yalan atıyor aynı anda konuştuk Kızlar'yalancı dedik Defne'off tamam biz ömerle sevgiliyiz Kızlar'nee ohaa anlat çabuk dedik Defne'tepkilere bak diyip anlatmaya başladı ilk konuşan eylül oldu Eylül'çok romantik Selin'evet ya bayıldım Ben'idolümsün artık DefÖm Çifti hepimiz kahkaha attık gözlerimizi kapatıp uyuduk.
Erkeklerin evi
Ali'ömer defneyi yakalayabildin mi ömer güler Kerem'ooo yüzünde güller açıyor Serkan'demek yakaladın ne oldu peki Ömer herşeyi anlatır Erkekler'tebrik ederiz derler Ömer'sağolun...iyi geceler diyip odasına çıkar diğerleri de odalarına çıkıp uyurlar.
Yazar dan
Sabah olur kızlar uyanıp aşağı inerler Melek Mine'günaydın kızlar dediler Kızlar'günaydın dediler masaya oturdu kızlar yemeğe başlarlar Selin'yemek şahane Zeynep'aynen teyzelerim ellerinize sağlık
Melek Mine'afiyet olsun Eylül'anne yormasaydın kendini Melek'bir şey olmaz Eylü'bu arada üvey babamla ne zaman tanışıcam Melek'yakında o hala yurtdışın da o yüzden...onun yanında üvey baba deme kızım ayıp olur Eylül'gerçek babam mı dedi Melek'eylül Defne'ellerinize sağlık çok güzel Mine Melek'afiyet olsun defne masadan kalkar Mine'birşey yemedin kızım Defne'doydum defnenin telefonu çalar arayan kişiye bakınca gülümsedi telefonu açıp bahçeye çıkar. Defne'günaydın Ömer'tünaydın demek istedin herhalde Defne'off gıcık Ömer'sevgiliye gıcık denmez Defne'ama ben derim Ömer'de sana herşey yakışıyor Defne'yaa Ömer'dur bir ya Defne'nee Ömer'sana demedim sevgilim serkana diyorum Defne'ne diyor Ömer'eylüle versin diyor Defne'bir dakika çağırıyorum İçeri girip Defne'eylül Eylül'efendim defne Defne'sinem çağırıyor Eylül'hangi sinem Defne'sen bir gel diyip bahçeye çıkarır telefonu eylüle verir defne odasına gidip hazırlanmaya gider.
eylül'alo Serkan'aşkım benim serkan Eylül'serkan Serkan'yaa ben seni çok özledim aramıyorsun da bende arayamıyorum Eylül'kıyamam sana bende özledim ama biliyorsun annemler var Serkan'şeyy o adamla tanıştın mı Eylül'hayır Serkan'seni seviyorum seni Eylül'bende seni Ali'seline ver Eylül'off ali ya veriyorum diyip selinin yanına gider Eylül'selin al şu telefonu Selin'kim Eylül'sinem Selin'sinem mi Eylül'konuştuğun da anlarsın bahçeye çıkıp konuş dedi selin bahçeye çıkar Selin'alo sinem Ali'ne sinemi ben ali Selin'aliş Ali'ya aliş kızım onlar senin birşeyin değil ama biz görüşemiyoruz Selin'ali çok iyiler ben onları çok sevdim Ali'galiba sen beni özlemedin Selin'ben seni özlemez olur muyum Ali'tamam sevgilim şu gerizekalı kerem zeyneple konuşucakmış ona ver Selin'tamam sevgilim gider zeynep verir Zeynep'ne var Kerem'zeynep Zeynep'kerem ne oldu Kerem'ben seni özlemişim sen ne oldu diye bağır Zeynep'özür dilerim sevgilim seline sinirlendim telefonu yüzüme fırlattıda Kerem'önemli değil sevgilim neyse yormayım seni ara beni Zeynep'tamam aşkım diyip kapatır.Akşam Olur defne hazırlanıp aşağı iner.
Defnenin giydiğiZeynep'ooo bu şıklık nerden çıktı Selin'nereye gidiyorsun Eylül'çok güzel olmuşsun Defne'iltifat olarak kabul etmiyorum çünkü gerçekten güzelim cenk in doğum gününe gidiyorum Solana geçer Mine'defne çok güzel olmuşsun Defne'teşekkür ederim...arkadaşımın doğum gününe gidiyorum...geç kalıyorum bayy diyip gitti.
Selin den
Telefonum çaldı babam dı Selin'efendim baba Mehmet'canım ben geldim...evin konumunu atsan Selin'nee geldin mi baba erken değil mi Mehmet'canım ben birine uğradıktan sonra oraya gelicem yani tam tamına 3 veya 2 saate gelirim Selin'Tamam babişko diyip kapattım konum attım babama defneyi aradım çalıyor açmıyordu deli kız içim de kötü bir his vardı bilmiyorum aşağı inipkızların yanına oturdum.
Defne den
Parti yeri bardaydı içeri girdim aaa ben ömere haber vermeyi unuttum telefonu arabada unuttum tam telefonu almaya gidicektim cenk gelip bana sarıldı bende sarıldım Cenk'hoşgeldin güzelim çekilip tekrar konuştu Cenk'bu ne güzellik dedi Ben'hoşbuldum sağol ama telefonumu arabada unutum alıp gelicem Cenk'hayatta olmaz beni sürükleyerek masaya götürdü.çok içmişim 10 mu 12 imi tam olarak hatırlayamıyorum Cenk'defne seni bırakırım istersen Ben'hayır ben giderim sen doğum günü çocuğusun diyip bardan çıkıp arabama binip gittim.
Selin den
Kapı çaldı babam dı hemen sarıldım Mehmet'kızım seni çok özlemişim çekilip konuştum Ben'bende özledim Mehmet'defne nerde Ben'gelir birazdan girsene dedim babam solana girince bağırmaya başladı. Mehmet'senin burda ne işin var Mine'mehmet dedi babamı tanıyor mu Mehmet'sen çocuklarını terk ettin Mine'zorundaydım Mehmet'sen terk ettin doğar doğmaz diyince babama döndüm Ben'baba ne oluyor mine teyzeyi nerden tanıyorsun dedim Mehmet'bu kadın sizin anneniz Kızlar'nee Ben'ama annemiz öldü demiştin Mehmet'sizi terket ettiği için dedim üzülmeyin diye diyince koşarak odama çıkıp hemen defneyi aradım.
Yazar dan
Defne sarhoş olmuştur ama o kadar değil telefon çalınca eline aldı. Defne'alo sarhoş sesle Selin'defne ağlak sesle Defne'neyin var Selin'annemiz yaşıyormuş aslında bizi terk etmiş defne donmuştur kendine geldiğin de ona yaklaşan kamyonu görür fren yapmaya çalıştı çok geçti artık