"We can go where you want say the word and ı take ya
But ı rather stay,on the sofa
With you."
-o-
"Hadi Anna.Sadece seni onlarla tanıştıracağım.Hem sene boyunca onlarla koroda konuşmak zorunda kalacaksın"
Haklıydı.Sene sonuna yetiştirilmesi gereken gösteri için müzik hocaları 6 öğrenci seçmişti.Ve bilin bakalım kim de o alti kişinin içindeydi?Ben.
Julia beni çekiştirerek kendi arasında şakalaşan bir grubun arasına getirdi.
"Çocuklar bu Anna.O da bizimle birlikte koroda "
Hepsi baştan aşağı siyah giyinmişlerdi.
"Tom,Linda,Mark "
Julia bana tek tek isimlerini sayarken ben de onların ne kadar farklı olduğunu düşünüyordum.Bi kere Tom aşırı derecede yakışıklıydı.Yani saçlarını hafifçe yukarı kaldırmıştı ve kumral saçları ela gözleriyle bir uyum içindeydi.Linda'nın dudağının kenarında bir dövmesi vardı.Ve o da en az Tom gibi havalıydı.Mike ise Tom'un tersine sapsarı saçlıydı.Ama onunda gözleri insanı etkileyecek derecede maviydi.
Julia'yı yavaşça çekerek içecek dolabının yanına getirdim.
"6 kişi olmamız gerekmiyor muydu?"
Julia gruba döndü
"Evet.Ve şurdaki çocukta.."
Kafamı gösterdiği tarafa çevirdiğimde kucağındaki gitarı bir kenara bırakıp gruba doğru yaklaşan turuncu saçlı çocuğu gördüm.
"O da Edward"
Edward.
Gözlerimi ondan ayıramıyordum.O kadar orjinal bir insandı ki.Kolları dövmelerle kaplıydı ve saçları ona tamamen ayrı bir hava veriyordu.
"Anna sen iyi misin?"
"E-evet"
Bu çocuk neden beni bu kadar çok etkiledi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sofa(Ed Sheeran Fanfiction)
RandomGrupta olması gereken kişiler, 1 gitar çalabilen 1 bateri çalabilen 1 keman calabilen 1 piyano çalabilen 1 solo yapabilen. Peki ya 2 kişi solo yaparsa?