S~9~

231 25 6
                                    

Don't klibini yeni izledim.İnterneti bulduğum ilk yerde yayınlıyorm.Umarım beğenirsiniz.

"Hayır Jamie.Haftasonumu derse ayırmam gerekiyor"

Jamie önümdeki kitabı hızla yatağın üstüne fırlattı.

"Bak Anna.Eğer Edward'a değil de,okulun popülerlerinden birine aşık olsaydın,ağzımı bile açmazdım.Çünkü okulun popülerlerinin odundan farkı yok.Ama Edwardın seni anlayışla karşılayacağına adım kadar eminim"

Jamie benden onay beklercesine kaşlarını kaldırdığında tek yaptığım kafamı yastığa gömmek oldu.

"Ne diyeceğimi bilmiyorum.Direkt karşısına çıkıp onu sevdiğimi söyleyemem"

"Bu gece ki partiye birlikte gideceğiz.Partide söyleyebilirsin"

"Haklı olabilirsin.."

"Ben her zaman haklıyım.Şimdi kalk ve üstünü giyin.Kırmızı elbiseni giyersen memnun olurum"

"Asla.O elbiseyi ölsem de giymem"

"Anna.Bu okulun en popülerlerinden birinin partisi.Kot pantalonla mı gideceksin?"

"Siyah pantalonumla..?"

Jamie burnunu kırıştırdı.

"Pekala..O olabilir"

-@-

Girdiğimiz mekan aşırı gürültülüydü.Bi kere evin 4 tarafında da kocaman hoparlörler vardı.Salonun bar kısmında bir Dj vardı ki,çocuğun bizim okulda olduğunu biliyordum.Ev sahibi grubuna ayırdığı kırmızı koltuklarda oturuyordu.Açıkçası Edward'ı o grupta göreceğimi hiç tahmin etmemiştim.Jamie'ye onu gösterdiğimde şaşkınlıktan gözleri kocaman açılmıştı.Bana doğru eğildi

"Pekala Anny.Ortam mükemmel.Ben ortalıkta biraz sarhoş olurken sen de şu turuncunun dikkatini çekmeye çalış"

Jamie git gide uzaklaştığında yavaş adımlarla dans eden insanları geçmeye çalıştım.Ama her adım başı biri bana çarpıyordu.Bara ulaştığımda sandalyeyi çekip oturdum.Edward tam karşımdaydı ve kafasını biraz sola çevirse beni göreceğinden adım kadar emindim.Barmen'in bana seslendiğini gözümün önünde elini sallayana kadar anlamamıştım.

"Ne içersin?"

Oğlan benim yaşlarımdaydı ve sanırsam bizim okuldaydı.

"Bira"

Kıvırcık saçlarını karıştırıp arkasını döndü.Geri döndüğünde elinde bir bardak tutuyordu.

"Sen şu şarkı söyleyen kızsın değil mi?"

"Evet"

Başını salladı ve dirseklerinin üstünde hafifçe öne eğildi.

"Edward'ın o popülerler grubunda olması beni şaşırttı"

"Açıkçası beni de.Bu arada ben Percy."

"Ben de Anna"

Bana gülümsedi ve kafasını popülerler masasına çevirdi.

"Edward iyi bir çocuk.Yani siz..sevg-"

"Hayır.Değiliz"

Gülümsediğinde yanağındaki gamzeleri yeni fark etmiştim.Ayrıca bize doğru yaklaşan Edward'ı da

"Anna.Burda napıyorsun?"

"Jamie..zorla getirdi"

"Beni de Harry zorla getirdi"

Bana gülümsedi ve yanımdaki tabureye oturdu.

"Popülerler masasında olmana şaşırdım"

Kendine bir bira söyledi ve masadan gözlerini ayırmadan konuştu.

"Harry.Partinin sahibi.Yakın bir arkadaşım olur"

Birasından büyük bir yudum aldı.

"İstersen seni onunla tanıştırabilirim"

"Yok.Gerek yok"

"Kim.Ne?"

Jamie yanımızda belirmişti ve imalı gözlerle bana bakıyordu.

"Sizi Harry ile tanıştırabilirim"

Jamie çığlık atıp Edward'ın boynuna sarıldığında Edward kahkaha atarak gülmeye başladı.

"T-tanrım okulun en popüler ve e-en sek-vimli,demek istediğim sevimli çocuğuyla tanışacağım"

Edward ayağa kalktığında Jamie hızla koluma girdi.

"Senin sevgilin var Jamie!"

"Ayrıldık"

"Ne zaman?"

"Şimdi"

Telefonunu cebinden çıkardı ve hızla mesaj yazdı.Sonra da neredeyse sekerek Edward'ı takip etmeye başladı.Masaya geldiğimizde Harry ayağa kalktı.Aslında iyi bir çocuğa benziyordu.

"Harry bu Jamie.Bu da-"

"Anna.Ben de Harry.Tanıştığımıza memnun oldum"

Jamie yavaşça Harry'nin yanına oturduğunda Harry kolunu Jamie'nin omzuna attı.Jamie'nin gözleri kocaman olmuştu.Edward'ın elinin benim omzunda olduğunu fark ettiğimde ben de aynı duruma döndüm.Edward yavaşça kulağıma eğildi.

"İyi misin?"

"Evet"

"İstersen dışarı çıkabiliriz"

"O-olur"

Ayağa kalktığında onu takip ettim.Dans eden insanları ayırarak ilerlerken birden elimi tuttu.Beni dışarı çıkarmak için arkasından sürüklüyordu.Dans eden bedenler arasında belirlediği yoldan dışarı çıktığımızda elimi tutmayı bıraktı ve gözlüğünü düzeltti.Gölün olduğu tarafa doğru yürüyorduk.

Gölün yanına geldiğimizde şarkı sesi iyice azalmıştı.O kafasını kaldırmış gökyüzünü izlerken ben de onu izliyordum.

"Oturalım mı?"

Çimlere oturduğumuzda bacaklarımı uzattım.

Konuşmak,ona içimden gelen her şeyi anlatmak istiyordum.Ona sarılmak,kalbinin atışını hissetmek ve hatta yüzlerce yıldızın altında onunla öpüşmek istiyordum.Ama onun reddetmesinden deli gibi korkuyordum.Beni arkadaş olarak görüyor olmasından.Ya da bu aralar en çok yanımda olan kişi olduğundan duygularımı saçma bulup benden uzaklaşmasından korkuyordum.

Gizliden ona bakmak için kafamı çevirdiğimde bana baktığını gördüm.

Yavaşça bana doğru eğildi ve dudağımın kenarına küçük bir öpücük bıraktı.Ben ne mi yaptım?

Salak gibi davranıp hızla ayağa kalktım.

"Ben..gitmem..Jamie.."

Neredeyse koşar adım ordan uzaklaşırken,sesiyle olduğum yerde durdum.

"Korkmana gerek yok Anna.Kalbinin kırılmasından korkuyor olabilirsin.Elbette kalbin hayatında bir çok defa kırılacak.Ama o kırıklardan birine bile sebep olmayacağıma söz veriyorum.Lütfen..bana sadece bir şans ver"

Sofa(Ed Sheeran Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin