S~16~

145 12 3
                                    

Sabah uyandığımda başım aşırı derecede ağrıyordu.Çünkü dün gece,aslında neler olduğunu tam olarak hatırlayamıyordum,içmiştik.Yavaşça ayağa kalktım ve banyoya gittim.Jamie odada değildi.Büyük olasılıkla ya Zayn'in odasındaydı ya da ortak salonda uyuyakalmıştı.Hızlı bir duş aldıktan sonra saçlarımı kuruladım ve saati kontrol ettim.Telefonumda bir mesaj vardı.

"Kütüphanede son sınavlar için çalışmam lazım,lütfen bana yardım et.Kahvaltıyı kaçırdığımız için kek ve çay aldım,gecikme -Edward"

Mesaj 5 dakika önce gelmişti bu yüzden hızlıca üstümü giyindim ve kitaplarımı alıp kütüphaneye doğru yola koyuldum.

--

Edward yanımda soruları çözerken ben kafamı masaya koymuş dinleniyordum.Zayn ve Jamie karşımızdaki masada ders çalışıyordu.

"İyi misin?"

Edward'ın bana baktığını görünce yavaşça kafamı kaldırdım.

"E-evet.Sadece başım ağrıyor"

Beni yavaşça koluna çektiğinde başımı omzuna koydum.

"İstersen odaya gidip dinlenebilirsin."

"Hayır.Çalışmam lazım.Dün gece neler olduğunu hatırlayamıyorum."

Edward yavaşça benden uzaklaştı.

"Cidden hatırlamıyor musun?"

Seslice yutkundum.

"Edward noldu?"

Karşı masada oturan Jamie ve Zayn'e baktığında ben de onlara baktım.İkisi benim baktığımı görünce hızla kafalarını çevirdiler.

"Edward.."

"Dün gece..Harry de bizimm olduğumuz bardaydı.Yanımıza geldi ve bir şeyler açıkladı."

"Ne gibi şeyler"

Edward derin bir nefes aldı ve hafifçe öne doğru eğildi.

"Bize gey olduğunu söyledi,sarhoştu.Bunu tüm bara bağırarak söyledi."

Şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı.

"Sonra bardan biri Harry'e bir şeyler dedi ve sen adamın yüzüne içkini tükürdün."

"Ne?!Edw-ben-galiba-ne?"

"Ve o adam Harry'nin babasıydı.Ve sonra adam herkesin önünde Harry'e vurdu"

TANRIM.Resmen dün gece her şeyi bok etmiştim.

"Ve sonra.."

"Dahası da mı var?"

"Babası Harry'i okuldan aldırdığını ve oğlunun böyle saçma bir şey söylediği için herkesten özür dilediğini söyledi"

BEN.SIÇMIŞTIM.

Hızla ayağa kalktım ve telefondan Harry'i aradım.Açmadı.Ağlamak üzerreydim .Çünkü zor zamanımda yanımda olan çocuğu en zor zamanında boka sürüklemiştim.

Arkamı döndüğümde Edward kollarını etrafıma sardı.Ve hıçkırarak ağladım.

"Edward-onun-yanında olmam lazım."

Edward yavaşça benden uzaklaştı.

"Anna gidebileceğimizi zannetmmiyorum."

"Eğer sen gelmezsen-" hıçkırdım "-ben tek giderim."

Telefonumu hızla arka cebime koydum ve koşarak kütüphaneden çıktım.Hızla odama gidip montumu üstüme geçirdim ve arka kapıdan gizlice sıvıştım.Ve sonra aklıma bir şey geldi.evinin adresini bilmiyordum.

Cebimden telefonu çıkardım ve Edward'a mesaj yazdım.

"Harry'nin ev adresini biliyor musun?-Anna"


Hemen cevap geldi.

"Evet.Hiçbir yere hareket etme,ben de seninle geliyorum -Edward"

5 dakika sonra Edward koşarak yanıma geldi ve yoldan geçen ilk taksiyi çevirdi.

Bindiğimizde adresi söyledi.Ve dizimin üstünde ritim tutmakta olan elimi avcunun içine aldı.

"Ne olursa olsun Anna,yanındayım"

Sofa(Ed Sheeran Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin