S~2~

403 28 2
                                    

Herkes grupta kendi halindeydi.Yani hoca hangi parçanın 2 solist için uygun olcağını düşünüyordu,Tom-Linda-Mark üçlüsü kendi arasında şakalaşıyordu,Edward-Ki birkaç kişinin ona "Portakal"diye seslendiğini duyduğuma adım kadar eminim-gitarıyla uğraşıyordu.Ben ise Edward'ı izliyordum.Evet evet Julia beni uyarana kadar gözümü dikmeden ona baktım.

"Anna sen beni dinliyor musun?"

Gözlerimi Edwarddan ayırmadan kafamı ona çevirdim.

"Diyorum ki Tom..çok yakışıklı değil mi? "

Dedikleri karşısında gözlerimi hızla ona çevirdim.

"İnanmıyorum Julia" Sesim o kadar yüksek çıkmıştı ki bir kaç kişi-Edward'da dahil- kafasını çevirip bana bakmıştı.

"Cidden yakışıklı değil mi?"

"Evet ama.."

Konuşmamız hocanın beni çağırmasıyla bölündü.Ha bir de Edward'ı.

Yanına gittiğimde Edward gitarını diğer tarafına aldı ve aramızdaki mesafeyi biraz kapattı.Bana yaklaşmak için değil tabi.Bayan Lisa gözlüğünün üstünden ikimize baktı.

"Çocuklar size  uygun hiç bir şarkı bulamadım.Yani elimdeki dosyada 2 solist için uygun olan bir şarkı yok.Üzgünüm.Grubu kapatmak zorundayım."

"Bayan Liss.Bu grup ders notu için de önemli ve bu notum iyi olmazsa matematikten kalacağım efendim"Çok hızlı konuşuyordu.

"Üzgünüm Edward ama,hiç uygun şarkı bulamadım."

"Biz yazsak?"

Buna Bayan Liss kadar ben de şaşırmıştım.

"Edward.."

"Lütfen Bayan Liss"

Bayan Liss kafasını aşağı yukarı salladığında Edward bana döndü.Ve GÜLÜMSEDİ.Ben de o şaşkınlıkla ona karşılık verdim.

Julia'nın yanına gitmek için hareketlendiğimde adımı duyunca durdum.

"Anna?"

İlk defa adımı söyledi.Ve adım ilk defa kulağıma güzel geldi.

Arkamı döndüm ve gülümsemeye çalıştım.

"Ş-şey bugün okul çıkışında  bir yerde şarkıyı yazmaya başlayabiliriz."

O an bayılabilirdim.Uzun süredir yüzüne boş boş baktığımı farkedip cevap vermek için ağzımı açtım.

"O-ğdlr"

Ne dedim ben öyle?

"A-anlamadım?"

Al rezil oldum işte.

"Olur.Çıkışta."

Gülümsedi ve saçlarını hafiçe karıştırıp gruba haber vermeye gitti.

Ben de Julia'ya anlatmak için eski yerime.

Okul çıkışında onunla randevum var.

Tamam randevu değil ama,bir çeşit buluşma işte.

Tanrım çok heyecanlıyım.

Sofa(Ed Sheeran Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin