Capitolul 2:Magazinul dubios

99 6 2
                                    



Ascultam și nu îmi venea să cred cât de egoistă era mama mea să zică așa ceva, auzeam ceea ce îmi spunea și mă durea faptul că nu o să mai pot să mă întâlnesc cu ea chiar din prima zi din cauză că..."draga" mea mamă avea drept dușman de moarte pe cine?Ei bine,mi-aș fi dorit ca nu acesta să fie adevărul,însă fix pe mama lui Zoe.La început nu înțelesesem situația,dar treptat am putut conștientiza că din perspectiva mamei mele totul era critic,fiindcă persoana în care a avut încredere,adică mama noii mele prietene,a trădat-o față de nu știu ce colegi de muncă și în plus din ce am înțeles pe moment avea o datorie enormă de dat.....Pe scurt lucruri neimportante de adulți,care în teorie nu ar fi trebuit sa interfereze cu prietenia noastră,dar nu a fost așa.

Momentan lăsasem situația așa în speranța că nu vorbea serios mama mea,deci că am continuat să merg la școală ca de obicei...

A doua zi de școală

M-am trezit ca în ziua precedentă la 7:30 ca să mă pot pregăti pentru începerea școlii la 8:30.Spre surpinderea mea m-am obișnuit repede cu programul,poate pentru că nu îmi doream ca mama mea să mă târască din pat după discuția de ziua trecută.M-am îmbrăcat în niște haine banale,potrivite pentru școală;mai exact o pereche de blugi negri și un tricou alb.

Tot drumul spre școală m-am gândit la ceea ce îmi spusese mama mea,mă gândisem atât de mult încât aproape uitasem să mă dau jos din mașina tatălui meu,fiind trezită din lumea gândurilor mele de țipetele sale repetate.

La școală

Eu:Bună Zoe!Pot să mă așez și azi lângă tine?

Zoe:Bună!Sigur,nu stabiliserăm ieri ca stăm împreună?S-a întâmplat ceva?

Eu:Desigur că nu.Scuze,nu știu ce este cu mine,dar în fine haide să lăsăm asta.Vrei să ne cunoaștem mai bine?

Zoe:Da.Păi numele meu este Zoe,precum deja știi,am o surioară mai mică pe nume Carla,doi părinți cu care pot să spun că mă înțeleg relativ bine și cam atât.Rândul tău..

Eu:Nu prea multe de zis nici despre mine;sunt singurul copil al alor mei,locuiesc cu părinții mei cu care am o relație mixtă și cu bunica mea,oh aproape uitasem,am o pisicuță pe nume Miți,țin foarte mult la ea,dar și un acvariu cu pești foarte draguți,însă care necesită atenție maximă pentru a fi  în siguranță.Apropo,voiam să te întreb,tu ai...

Profesorul intră în clasă și încetez a vorbi

Profesorul:Bună dimineața elevi,așa cum v-am spus și ieri voi fi dirigintele vostru pe parcursul gimnaziului,dar și profesorul vostru de istorie.Astăzi,fiind a doua zi de școală nu vom intra în materie,însă aș dori ca fiecare dintre voi să își noteze orarul pe care o să îl afișez pe panoul din lemn de lângă  tabla de scris.

Elevii:Cu siguranță,domnule profesor!

Zoe:(Îmi șoptește)O sa fie un an lung,am auzit de la mama mea și de la mai mulți vecini care l-au avut profesor că este foarte exigent și că dacă nu înveți perfect la istorie o să ai probleme cu el.

Eu:Aaaaaa.Deci el predă istorie?Habar nu aveam.

Zoe: Da,de altfel e singurul profesor de istorie din toată școala.

Eu:Mersi de informație.Oricum,poate nu este chiar așa de rău precum se spune.

Zoe:Să sperăm.

Mergem să ne notăm orarul, după care ne întoarcem în banca noastră și vorbim în șoaptă, văzând că așa se manifesta toată clasa.

Zoe:Îmi pari cam tăcută, s-a întâmplat ceva cu tine?

Motivele depresiei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum