M-am dus imediat la mine în cameră, mi-am scos cărțile din ghiozdan, mi-am desfăcut penarul, mi-am luat stiloul în mână și m-am apucat să îmi fac temele, gândindu-mă la ce îmi va da drept răspuns mama mea a doua zi.
Eram puțin speriată, deoarece știam că nu va renunța la decizia ei, însă indiferent de acest presentiment al meu am continuat să sper că poate se va gândi și la mine o singură dată.
A doua zi-Joi
Prima oră pe care am avut-o a fost franceza,așa cum am mai zis aveam o părere indiferentă față de această materie,însă făcea parte din orar ,deci era necesar să o învăț.Nu prea mă înțelegeam eu bine cu pronunția,dar îmi era prea frică să neglijez materia,deoarece mama mea mă avea la mână cu orice profesor.Profesoara de franceza intră în clasă.
??: Bună ziua ,dragi elevi! Eu mă numesc Margaret, în caz că vă întrebați cine sunt, ei bine, eu voi fi profesoara voastră de franceză.
Marius: Mă scuzați( își întoarce capul în spate și râde batjocoritor), dar cum se pronunță numele tău ..aaa pardon dumneavoastră?
Dna. Margaret: Știam că am să primesc această întrebare ,deoarece numele meu este foarte cunoscut. Ca să clarific această situație și posibilele următoarele, am să vă anunț că numele meu este de origine englezească, pronunțându-se astfel pe un ton rapid.
Marius: Mulțumesc(zâmbește puțin, parcă amuzat de seriozitatea profesoarei)
Dna. Margaret: (tușește intenționat)...Astăzi vă voi învăța despre denumirile animalelor. După cum deja bine știți, în fiecare zi suntem înconjurați de pretutindeni de viețuitoare, indiferent de dimensiunea lor sau de inteligența lor. Dacă doriți să aveți un nivel de franceză mediu ,este necesar ca voi să știți o mare parte din acestea, mai ales pe cele comune și banale ,des-întâlnite.
Marius:Ne va ajuta cu ceva asta în viață?
Dna. Margaret:Depinde de situațiile în care te vei afla în viitor.
Marius:Mda......
Dna. Margaret:Bine,deci haideți să începem, notați în caiete, vă rog.
Marius: Deci ,dacă nu vrem să notăm ,putem să nu scriem?
Dna. Margaret: Ha ha foarte amuzant ,scrie și tu ca toți ceilalți!
Marius: Bine bine, am înțeles...(deschide caietul, ia pixul în mănă și lasă capul în jos, știind că a exagerat)
Dna. Margaret: Bine, deci acum că nu ne mai întrerupe nimeni,scrieți!
>un alligator=Aligator
>une fourmi=Furnica
>une chauve-soiris=Liliac
>un ours=Urs
>une abeille=Albina
>un taureau=Taur
>un papillon=Fluture
>un chat=Pisica
>une vache=Vaca
>un chien =Caine
>un dauphin =Delfin
>un canard =Rata
>une poule=Gaina
>un cheval=Cal
>un agneau=Miel
>un lion=Leu
>un coq=Cocoş
>un mouton=Oaie
......În timp ce ea vorbea, scria și denumirile în franceză pe tablă și mai arunca și câte un ochi la clasă ca să vadă dacă cineva vorbește.
Toată ora a fost un stres, nimeni nu a putut să se miște sau să respire măcar ,căci ea dicta mereu fără oprire. Ce am scris eu aici este doar ce îmi aduc aminte din gigantica listă ,pe care ea ne-a pus să o trecem în caiet atunci.
CITEȘTI
Motivele depresiei
Fiksi RemajaCine ar fi crezut că vârsta imperceptibilă a unei ființe banale și inutile ar fi ascuns o enigmă inefabilă,un trecut raportat la o realitate dominată de o atitudine emotivă?Oare momentul actual va fi influențat de exterior ori viitorul va fi discred...