Capitolul 14:Iar😔

12 3 0
                                    

La școală
Oare va veni Zoe?

Aștept cinci minute,după care văd că intră în clasă o fată cu părul foarte lung de un șaten închis și mă gândesc instantaneu la Zoe ....mă apropii de ea și o întorc cu fața spre mine........
Fără să mai stau pe gânduri o privesc direct în ochi și îmi dau seama că de fapt nu era ea Zoe, mă înșelasem....

Eu: Îmi cer tare scuze, însă te-am confundat cu o altă colegă de clasă...

??: Nu-i nimic, în ultima vreme foarte multă lume mă confundă cu Zoe.... A devenit deja un obicei pentru mine..

Eu: Foarte interesant ,apropo eu sunt Andro... (Mă întrerupe)

??: Tu ești Andromeda, faimoasa fiică a exigentei învățătoare supranumită Cobra; toată lumea a auzit de tine....

Eu:(Mă fâstâcesc punându-mi mâinile la ceafă într-un fel,  m-am simțit cam incomod după ce mi-a spus asta).... Deci cum te cheamă?

??: Eu mă numesc Natalia.....

Eu:(dau să mă întorc la mine în bancă,știind că Zoe nu venise încă)

Natalia:Voiam să-ți zic ceva...

Eu:(Mă întorc cu fața la ea, fac câțiva pași în direcția ei ca să fim față în față, după care stau să o ascult)

Natalia: Păi ,ce voiam eu să îți zic are legătură cu faptul că tu faci înot.....

Eu: Cum adică are legătură cu înotul? Eu practic acest sport de la opt ani, nu știu ce ai auzit despre mine ,însă eu țin exagerat de mult la acest lucru...

Natalia:Nu nu nu ,nu mă înțelege greșit!

Eu: Atunci despre ce e vorba?

Natalia: Așa cum am mai zis,am auzit că tu faci înot de mult timp, mai pe scurt că tu ai habar despre cum să te duci până la Pitești la bazinul olimpic și să faci cursuri acolo,etc....

Eu: Mai exact unde vrei să ajungi cu asta?

Natalia:În ce zile mergi tu la Pitești la înot?

Eu: Treci la subiect....

Natalia:Bine,o să îți spun... Vreau să te rog să accepți să merg și eu cu tine la înot  în fiecare săptămână..

Eu:Știi, eu nu prea merg alături de cineva acompaniată, în cele mai multe din cazuri de când mă știu eu că mă duc la bazin am fost singură ,deoarece mă pot concentra mai bine.....

Natalia: De ce ai nevoie de concentrație în a înota?Te presează cineva acolo pe parcursul orelor de instruire? Sunt mult prea exigenți profesorii de acolo ,ce să înțeleg?

Eu: Să știi că sunt chiar foarte exigenți......Într-un timp am refuzat să mă mai duc la cursuri,deoarece profesoara ,cu care obișnuiam să fac era mult prea exagerată în a ne  perfecționa,încât în acele două ore de meditație făceam 50 de ture dus întors de bazin...Practic, la final eram extrem de extenuată și aveam febră musculară în fiecare săptămână după aceea....

Motivele depresiei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum