Eu:Păi am aflat că doamna de la magazin este o femeie cu care nu pot să mă întâlnesc,deoarece voi fi în mare pericol dacă vede cu cine vorbesc și stau.Mai exact,acea femeie este.....o prietenă foarte apropiată mamei mele...😞Zoe:Și de ce ar fi asta o problema?
Eu:Numai o persoană care nu o cunoaște pe mama mea ar zice asta...
Zoe:În fine,e ceva ce îmi ascunzi?
Eu:Adevărul este că,teoretic,noi două nu ar trebui să fim prietene din pricina unor vechi dispute pe tema banilor dintre mamele noastre.Am încercat să o conving pe mama mea să înțeleagă că trecutul ei nu are nici cea mai mică legătură cu prezentul meu,dar în zadar.....Acum,o să înțeleg dacă vrei să nu îți superi mama și să renunți la prietenia cu mine pentru ea,aleger....(mă întrerupe din a vorbi și îmi da o caldă îmbrațișare în semn că vom continua să fim prietene😄)
Zoe:.......
Eu:Mulțumesc mult,nu știu ce aș mai fi făcut dacă te-aș mai fi pierdut și pe tine...
Zoe:Cu plăcere,și să nu mai zici asta niciodată pentru că noi vom rămâne mereu prietene.
Nu mai apucaserăm să zicem ceva că se sunase de intrare deja
Domnul diriginte intră în clasă și ne-o prezintă pe a noastră profesoară de biologie:domnișoara Onescu,o femeie scunduță,plinuță,roșcată cu ochii verzi și cu un mare simț al umorului din câte înțelesesem din bârfele școlii.
Elevii:Buna ziua!
Dl. Valentin(dirigintele):Copii,fiți politicoși,și salutați corespunzător cu "Sărut mâna"!
Elevii:Sărut mâna!
Zoe(îmi șoptește):Ce snob...
Eu:Așa e...
Imediat ce termină de zis acestea,dirigintele iese din clasă și o lasă pe doamnișoara Onescu să își introducă noii elevi în prima lecție.
Dra.Onescu:Păi,dragii mei elevi,astăzi ne vom începe materia în forță cu lecția despre celulele vegetale.Cred că v-ați întrebat deja:ce este celula şi unde întâlnim celulele?Păi,celula este unitatea de bază structurală şi funcţională a tuturor organismelor vii.Totodată,dacă facem o secţiune printr-un bulb de ceapă şi studiem foiţa internă la microscop, vom descoperi nişte cămăruţe.Celulele au diferite forme (rotunde, ovale, poliedrice, alungite), mărimi şi îndeplinesc diferite funcţii...........
În acest timp în care noi trebuia să scriem eu mă concentram mental asupra posibilelor explicații pe care trebuia să le dau mamei mele în legătură cu apariția mea lângă Zoe,totul devine negru.......ațipesc.....da,știu,cel mai penibil lucru de pe pământ,și anume să adormi la prima ta oră adevărată din cauza lașității să te focusezi asupra problemelor reale
Clopoțelul sună
Zoe:Zi mersi că doamna nu te-a observat,deoarece era absorbită de lecție.Nu-ți face griji pentru notițe,ți le dau eu să le transcrii,dar oricum,ce te-a făcut să adormi?
Eu:Mersi pentru notițe.Păi mă gândeam la ce o să pățesc când ajung acasă..cred că o să fie terib...
Zoe:Să nu te aud,nu îți mai face griji fără rost,sigur te va înțelege.
Eu:Mda......nu e chiar așa,dar trecând peste,îmi povesteai tu ceva despre sâmbăta asta?
Zoe:Da,spuneam că dacă vrei și acum să vii pe la mine..
CITEȘTI
Motivele depresiei
Teen FictionCine ar fi crezut că vârsta imperceptibilă a unei ființe banale și inutile ar fi ascuns o enigmă inefabilă,un trecut raportat la o realitate dominată de o atitudine emotivă?Oare momentul actual va fi influențat de exterior ori viitorul va fi discred...