Defne...!!!

1K 62 17
                                    

İso, serdar,nihan ne yaptılarsa yaptılar ama defneyi durduramadılar. Defne bağıra çağıra evden kaçtı havalarda artık soğumuştu. (Zaman atlandı kışta varsayıyoruz.) Defne montunu kaptığı gibi koşturarak evlerinin yolunu tuttu. Kapının önüne geldiğinde...

Defne:Bu eve sen gelmeden girmeyeceğim ömer sen geliceksin ve birlikte bu eve öyle gireceğiz.

Der ve kapının önüne oturur. Tüm gün ömerin gelmesini bekler. Akşam oluncada orda uyuya kalır herkes onu ara ama hiç kimsenin aklına evine gittiği gelmez gece evede gelmeyince herkes onu daha da merak eder.  Sabah çalışanları şükrü hiçbirşeyden habersiz eve gelir,bahçe kapısından girer ve defneyi başını betona yaslamış ellerini göğsünde birleştirmiş uyuduğunu  görür.

  Sabah çalışanları şükrü hiçbirşeyden habersiz eve gelir,bahçe kapısından girer ve defneyi başını betona yaslamış ellerini göğsünde birleştirmiş uyuduğunu  görür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şükrü:Defne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şükrü:Defne...uyan hadi defne..
Defne:Hı ömer mi geldi hani nerde.. ömerrrr!!
Şükrü:Yok defne ömer bey şükrü ben. Bu arada ömer bey evde değil mi?
Defne:Yok şükrü abi değil kavga ettik ve gitti.
Şükrü:Sen burda mı uyudun.
Defne:Hıhı ömer gelene kadar bu eve girmeyeceğim.
Şükrü:E gel madem ömer beyde yok şu köşedeki pastahaneden bişiler içelim. Baksana betin benzin atmış dudakların falan morarmış..
Defne:Peki şükrü abi.

Defneyle şükrü pastahaneye giderler. Birşeyler içmek için içerler uzun uzun konuşlar defne şükrüden kimseye söylememesi için söz alır.

Bu sırada pastahanede defne ve şükrü otururken isonun aklına ömer ve defnenin evi gelir bakar kimse yoktur kapıları çalar camdan bakar ama en son defneyi o evden nasıl çıkardıysa hala ev o haldedir. Defnenin burda olmayacağını düşünerek gider. Bir süre sonra defne tekrar eve döner ve kapının önüne oturur şükrüye de gitmesini söyler. Defne düşünmeye başlar....

Sedalar....

İso gelir herkez üzgündür defneyi dünden beri bulamıyorlardır. İsodan olumlu bir haber beklerler fakat olumlu bir haber alamazlar. Hepsi kara kara düşünüyordur. Nerdedirler diye. İso dayanamaz ve oflayarak bahçeye çıkar ve ömeri aramaya gider.
Birkaç çaldırmadan sonra ömer açar telefonu.

Ömer:Efendim iso..
İso:NERDESİN SEN HE NERDEE.
Ömer:Bilmiyorum.
İso:BİLMİYOSUN HE.. OĞLUM SENİ MAHVEDERİEM BAK HANGİ CEHENNEMDEYSEN ORDAN KALK GEL DÜN SENLE KONUŞTUĞUMUZDA DEFNE EVDEN KAÇTI VE HALA YOK ORTALIKLARDA GÖREN DUYANDA YOK..
Ömer:İ-iso ne diyosun sen şaka falan-
İso:NE ŞAKASI LAN HE NE ŞAKASI KIZ ORTALARDA YOK GEL ÇABUK GEL.
Ömer:Tamam. Gelicem ama uzak bir yerdeyim arabada şuan yakınımda değil o yüzden yarın sabah erkenden orda olurum.
İso:Beni ilgilendirmez nasıl geliyosan GELL!

Ömer aldığı haberle kalbi acımaya başlar ve hemen hazırlanmaya başlar.

Defne....
Defnede düşünür ve bazı şeyleri kafasında oturtur ve o sinirle kalkar denizin şirketinin yolunu tutar..

Sedalar..

İso:Çıldırıcam yok hiçbiryer de YOOOKKK!
Serdar:Abi bi sakin ol o benim öz kardeşim olmasada sonuçta kardeşim.(serdar sedaların çocuğu olmadığında evlatlık edindikleri çocuk) Bende endişeleniyorum ama sakin olmalıyız.
Nihan:Defo bu arza... of nerdesin kızım ya.
İso:Yok abi evde duramayacağım ben tekrar bakayım evlerine belki gelmiştir sizde ömerin şirketine gidin belki ordadır.
Serdae:Tamam. Hadi gidelim.

Herkes yola çıkmıştır iso eve gelmiştir ve kimseyi göremez tam gidiyorken şükrüyle karşılaşır.

Şükrü:Merhaba birine mi bakmıştınız.
İso:A evet defneye bakmıştım burda mı ya da haberiniz varmı nerde olduğundan.
Şükrü:Söylememi istemedi ama dün kapının önünde uyumuş burda sabah geldiğimde ikmiz konuştuk ve pastahanede bişiler yedik. Sonra o gitti bende. Şimdide merak ettim yanına gelmiştim ama gördüğüm kadarıyla yok.
İso:Eyvallah.. sizde yardımcı oldunuz.
Şükrü:Ne demek..

Serdarlarda şirkete gelirler kapıda deryayla karşılaşırlar tam defne ve ömeri sorarken sinan gelir.

Sinan:Buyrun birine mi bakmıştınız.
Serdar:A merhaba ömer ve defne nin nerde olduğunu merak ediyoruzda.
Sinan:Bizde bilmiyoruz 2-3 gündür şirkete gelmiyorlar... sizinle odama geçelim orda konuşalım buyrun.. derya 3 kahve getir.
Derya:Peki sinan bey.

Sinan, serdar ve nihan sinanın odasına geçerler. Sinan koltuklaarı göstererek onları oturtur.

Sinan:Buyrun oturun.
Serdar:Sağolun.
Sinan:Defneyi veya ömerii nerden tanıyorsunuz.
Serdar:Abisiyim defnenin buda eşim nihan.
Sinan:Aa kusura bakmayın düğünde görmüştüm şimdi hatırladım.
Serdar:Önemli değil. Defneyi bulamıyoruz dünden beri kavga etmişler ömerle bizde defneyi evde dizi yarık halde bulduk getirdik sonra defne evden kaçtı şimdide yok burda mı ki diye gelmitik.
Sinan:Yok 2-3 gündür gelmediler. Bi hab-

O sırada serdarın telefonu çalıyordur. Arayan isodur.

Serdar:Efendim iso.
İso:Defne kapının önünde uyumuş sabah şükrü diye bi şöforleri var onunla bişiler yiyip içmişler konuşmuşlar sonrada ayrılmışlar şimdide evde yok. Sizde ne haber.
Serdar:Şirkette değil. Yoklarmış 2-3 gündür.
İso:Of of neyse ben seda teyzelere geçiyorum sizde gelirsiniz.
Serda:Tamam abicim görüşürüz.

Sinan:Haber mi var.
Serdar:Evet Defne kapının önünde uyumuş sabah şükrü diye bi şöforleri varmış onunla bişiler yiyip içmişler konuşmuşlar sonrada ayrılmışlar şimdide evde yokmuş annemlere gitmemiz lazım.
Nihan:Tamam.
Sinan:Görüşmek üzere.
Serdar:Görüşmek üzere..

Serdar ve nihan giderler. Sinan şüphelenir ve defneyi arar. Tamda o sırada defne telefonunu yeni açar.

Defne:Efendim sinan bey.
Sinan:Nerdesin sen defne herkes seni arıyor.
Defne:Sinan bey deniz beni oyuna getirmiş ve ömerle arama girmeye çalışıyor. Şimdi tam denizin şirketinin önündeyim ona neden yaptığını sormaya geldim.
Sinan:Defne sakın bak sakın tek başına gitme geri dön.
Defne:Hayır sinan bey gidiyorum ben görüşürüz.

Defne telefonu kapatır direkt. Şirkete girer. Sinan tekrar arar ama telefonu kapalıdır. Hemen şirketten çıkar.

Sinan:Ah defne ah...

Denizin şirketi....

Defne direk içeri girer. Denize tokatı yapıştırır.

Defne:SENİ ADİ PİSLİK HEPSİ SENİN PLANIND DEMİ HE HEPSİ..
Deniz:EVET BENİM OYUNUMDU NASIL AYIRDIM SİZİ ŞİMDİ BANAMI GELDİN YOKSA HE...
Defne:SENİ ADİ BEN BÖYLE BİŞEY YAPARMIYIM SENİN PİSLİKLERİNE GELİR MİYİM HE ŞEREFSİZSİN SEN.. TAM Bİ ŞEREF-

Derken deniz defneye tokat atar. Defne yere düşer kalktığında dudağının kenarının akanadığını görür. Kalkar ve denizin üstüne atlar boğazına yapışır. Denizde defneyi sırtından fırlatır defnenin sırtı duvara çarpar ve düşer. Öksürür ve ağzından kan çıkar. Deniz hıncını alamaz ve defnenin karnına tekme atmaya başlar. O sırada içeri sinan girer. Denize hemen bi yumruk atar.

Sinan:LAN SENİN GÜCÜN KADINLARA MI YETİYO HE NASIL VURURSUN DUA ET ÖMER PEŞİNE DÜŞMESİN ŞEREFİZ PİSLİK..

Sinan defnenin yanına gider. Yüzüne hafifçe tokat atar.

Sinan:Defne... defne iyimisin defne aç gözlerini hadi defne hadi.

Sinan defneyi kucağına alır ve dışar çıkarır. Herkesin çimenlere oturduğu sakin bir yere gelir. Oturur ve defneye seslenir fakat defne gözlerini yarım açabilir. Öksürür ve sinanın gömleği kan olur. Sinan telaşlanmaya başlar....

YENİİİİ BÖLÜMMM VOTE VE YORULARI UNUTMAYIN. HATALARIM VARSA MAZUR GÖRÜN... İSTEDİĞİNİZ BİŞEYLER VARSA YAZIN.. SEVİLİYORSUNUZZ♥♥♥♥

Mafya Deföm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin