Kız isteme...

1.7K 73 3
                                    

Defne işini halleder ve aşşağı iner. Kahvaltı ederler ömer defneyi defnelere bırakır ve gider...

Akşam...

Defnele hazırlanmış ömerleri bekliyorlardır. Kapı çalar defne kapıyı açar ömer defneyi görnce dili tutulur defne ömerin elindekileri alır. Herkes içeri geçer. Defne kahve yapmaya gider. Ömerinkine tuz atar ama çok değil az bişey atar. Kahveleri dağıtmaya başlar. Herkese verir ömere verirken sessizce "özür dilerim aşkım" ömer anlamıştır öyleliklede kahveyi içmiştir geenede.

Ahmet:Evett. Sebebi ziyaretimiz belli efenim. Gençler birbirlerini görüp sevmişler. Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız defneyi oğlumuz ömere istiyoruz.
Harun:Kızıma sormak düşer bana da. Defne olur mu.
Defne:Siz nasıl isterseniz.
Harun:O zaman verdik gitti.
Ahmet:Yüzükleri takalım o zaman.
Harun:E hadi takalım.

Yüzükleri takarlar ömer defnenin alnını öper. Sohbet etmeye başlarlar. Ahmet ve harun planlarını açıklamaya başlarlar.

Ahmet:Biz harunla bir karar aldık haftaya cuma evleniyorsunuz düğününğz var.
Seda:Bu kadar erken mi nasıl hazırlanacaz biz.
Emine:Hak veriyorum sedaya.
Harun:Orasını biz halletik siz sadece ne giyeceğinizi seçeceksiniz defne ve ömer sizde öyle.
Ömer:Baya prodiksyon.
Ahmet:Eee kimin oğlunu evlendiriyoruz. O zman siz defneyle yarın dolaşın burları eğer beğenmezse diktiririz sorun değil ayakkabılarıda bakarsınız.
Ömer:Ayakkabılarını ben yapıcam.
Harun:Vayy... iyitmiş.
Ahmet:Emine o zaman sizde sedayla alırsınız  kıyafetleri demi bişey takılırsa kafanıza söylersiniz.
Emine:Tamam biz gideriz. Bişey olursa da söyleriz.

Gece sonunda ömer harundan izin ister ve defneyi ormanlık bir alana götürür. Arabdan inerler yürürler ışıklarl süslenmiş bir yere gelirler. Her şey  mükemeldir. Ömer defnenin önünde diz çöker ve.

Ömer:Benimle evlenir misin defne.
Defne:Eveett.

Ömer yüzüğü takar öpüşmeye başlarlar. Ömer elini defnenin belinden kalçalarına kaydırır. Sıkmaya başlar. Defne olayın akışına kaptırmıştır kendini gidiyordur. Bir süre sonra ayrılırlar ömer defneyi eve bırakır ve kendi evine gider.

Sabah...
Defne kahvaltısını yarım yamalak yapar ve kapıda onu bekleyen ömerin yanına gider. Ve birlikte nerdeyse istanbuldaki tüm mağazaları gezeler. Defne mağzanın birindeyken ömere telefon gelir.

X:Ooo iplikçi sen böyle mağza önünde bir kızı bekliyecek kadar mı oldun aslında haklısın ben olsam bende defneyi beklerim sana sır vereyim defne öyle kendini elletmez haberin olsun.
Ömer:Lan deniz düzgün konuş yoksa mahvederim seni..
Deniz:Aaaa hiç olmadı sen kızılına iyi bak belki bu son görüşündür.

Telefon kapanır ve ömer defnenin çığılığını duyarr...

Defne:AAAAHHHHHHH

BİR BÖLÜM SONU DAHA.... VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN HATALARIM VARSA MAZUR GÖRÜN SEVİLİYORSUNUZ....

Mafya Deföm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin