Tanışma...

2.3K 87 1
                                    

Defne...
Ah şu babam yok mu gene arkadaşları ahmet amclarlar gelecekmiş gelsinler amenna ama yani oğlunu ve beni tanıştırmak için sevmiyorum böyle organizasyonları resmen iki gün sonra bizi evlendirir bunlar. Of of hazırlanacakmışım daha. Ya ben mafya olmaya çalışırken. Siz diyeceksinizki mafya değil misin zaten değilim tam olarak. Sadece bazı etkenlerden kendimi koruyabiliyorum ve hiç daha insan öldürmedim. Aha zil çaldı bend hazırlanmıştım son kez aynaya bakarken annem çağırdı ve aşşağı indim

 Aha zil çaldı bend hazırlanmıştım son kez aynaya bakarken annem çağırdı ve aşşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Defnenin konbin

Offff bu ne böye yaa. Ayy çok yakışıklı ya. Ben bunla zoraki bike evlenirim. Kız ne diyon sus bi ya of. Gidip el skıştık.

Ömerden...
Kız merdivenlerden indi ve bune ya ufff bu kız çok güzel ama. Şu saçlara bak birde bi insan bu kadar ince olabilir mi ya. Ben bu kızla zoraki evliliğe varım hiç ititraz etmem. Zaten ikmizi u yüzden tanıştırmıyorlarmı. Neyse ömer sakinliğini cooluğunu bozma el uzattı ve el sıkıştık.

Defne:Merhaba ben defne.
Ömer:Ömer bende.
Defne:Tanıştığımıza memnun oldum.
Ömer:Bende.

Yazardan.

İkiside oturur. Ahmet söze atılır.

Ahmet:Çocuklar buraya iknizi tanıştırmamızın nedeni belli biz sizi birbirinize layık görüyoruz.
Harun:Bende ömerin defneyi çok iyi koruyacağını gözüm arkada kalmıyacağını biliyorum.
Emine:O zaman çocukları biz sıkmayalım onlar gezsinler alışsınlar birbirlerne sonra buraya gelsinler konuşalım. Olur mu ömer.
Ömer:Olur gidelim o zaman defne.
Defne:Olur gidelim.

Vestiyele gelirler ömerin üstünde siyah takım elbise üstüne siyah gömlek vardır. Gömleyin 1 düğmesi açıktır stüne uzun siyah kabanını giyer. Defnede elbisesinin üstüne siyah kabarık kabanını giyer ve giderler.

Bara girerler. Barmen defneyi tanıyordur. Orda ömerin sürtüğü oturmuş onu bekliyordur. Barmen ışığa döner ve.

Barmen:Kızım sen bundan sonra ömere sökmezsin yanındaki kız baya taş yani ve uyumlarına bak eğer kız mafya değilse sana istediğin fanteziyi uygulaman için yardım edicem. Eğer mafyaysa elimdesin kızım haberin olsun.
Işık:Anlaştık. Ben birazdan damlarım yanlarına.

Defne ve ömer bir köşeye otururlar ve sohbet başlarlar.

Ömer:Beğendin mi.
Defne:Çok güzelmiş.
Ömer:Tanışalım bakalım. 26 yaşındayım. Mafyayım. Birde pasionis adında bir şirketim var orda ayakkabı tasarlıyorum. Açık sözlüğümdür genelde ve yalancılardan nefret ederim.
Defne:Bende 25 yaşındayım. Kendi çapımda bir mafyalığım var. Kendimi korumak için yani oda. Daha insan bile öldürmedim. Tasarım okudum bende sonra çalışabilecek bir yer bulamadım. Aslında bulmuştum trambayla çalışıyordum. Bi gün beni sıkıştırdı falan bida yok çalışmadım. Bende elimden geldiği kadar açıksözlü olmaya çalışıyorum.
Ömer:Denize güven olmaz zaten.
Defne:Tanıyorsun.
Ömer:En büyük düşmanlarımdan birirsi.....Defne ben seni ilk gördüğümde bayağı tutuldum ben demeyelim derim yani benim içimde ana karşı ısınan bişeyler var.
Defne:Aslında benimde var karnımda kelebekler uçuşuyo.
Ömer:Sen şu dediğinde sonra beni yaktın ama seni seviyorum.
Defne:Bende.

Ömer defneye yaklaşır ve öpüşmeye başlarlar ışıkta uzakta onları seyrediyordur. Ömer aradaki açığı kapatmak için biraz defneye yaklaşır defnede ona yaklaşır. Öpüşmeleri ateşlenmeye başlar...

FİKİRLERİNİZİ ALMAK İSTERİM NASIL GİDİYO FALANS. HATALARIM VARSA MAZUR GÖRÜN. SEVİLİYORSUNUZ... YORUM YAPMAYI VE VOTE VERMEYİDE UNUTMAYIN....

Mafya Deföm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin