Sinan ne yapacağını şaşırır eli ayağına dolanır. Hemen defneyi aldığı gibi hastahaneye gider. Defneyi hemen acil bölümüne alırlar yarım saat sonra doktor çıkar sinan nasıl olduğunu sorar.
Doktor:Karnına ağır darbeler almış bu yüzdende bere, yara ve çökükler var bunlar için krem vericem. Ve de başını sert bir şekilde çarpmış arada baş dönmesi gerçekleşebilir buda beklediğimiz şeyler ilaçlarını aldığı sürece iyileşecektir. Ama ilaçlarını eksiksiz kullanması gerek aksi taktirde bayılma gibi korkutucu olaylarla kaşılaşabilir.
Sinan:Saolun doktor bey.
Doktor:Rica ederim. Geçmiş olsunSinan başını yukarı aşağı sallar ve defnenin yanına girer. Defne ye serum takılmış uyuyordur. Sinan yanına oturur.
Sinan:Ah defne ne vardı birlikte gitsek.
Defne yavaş yavaş gözlerini açmaya başlar. Etrafına bakınır ve sinanı görür.
Defne:Sinan bey nerdeyim ben.
Sinan:Deniz sayesinnde hastahanedeyiz.
Defne:Offf. Hava kararmış.
Sinan:Evet.
Defne:Sinan bey benim eve gidip ömeri beklemem lazım beni burdan çıkarır mısınız?
Sinan:Nasıl? Kapının önünde mi bekleyecekin.
Defne:S-siz nerden biliyorsunuz.
Sinan:Ah defne ah seni çıkarırım ama bana gidicez.
Defne:Hayır sinan bey ben ömeri evde bekliyeceğim.
Sinan:O zaman defne seni çıkarmam burdan.
Defne:Kaçarım bende.
Sinan:Of defne of tamam dediğin gibi olsun.Sinan kalkar ve çıkış işlemlerini yapmaya gider. Defnede dayanamaz ve serumu asılır canı yansada aldırmaz yanında duran pamuğu koluna bastırır montunu giyer ve sinanın yanına gider. Sinan şaşırır ama pek üstünde durmaz. Arabaya binerler.
Sinan:Defne önce ilaçlarını ve kremini almamız lazım.
Defne:Sinan bey ne ilacı ne kremi eve gitmem lazım benim sonra alırım önemli değil.
Sinan:Defne ne önemli değil sen görmüyomusun karnındaki morlukları çürükleri!
Defne:Sinam bey size söz ömer gelince alıcam.
Sinan:Defne!
Defne:Sinan bey lütfen eve gitmem lazım.
Sinan:Peki defne peki..Defne gülümser. Sinan defneyi eve bırakır. Defne arabadan inecekken.
Sinan:Sakın kapının önünde durma eve git havalar soğuk. Ben yarın ilaçlarını getiririm.
Defne:Saolun sinan bey. Bu arada iso falan ararsa yerimi bilsinler ama gelmesinler sinan bey lütfen.
Sinan:Peki.Sinan gülümser ve arabadan iner. Sinan gider.
Defne:Üzgünüm sinan bey ama ben bu eve ömer gelmeden girmiyecem dedim ve sözümde durucam.
Der ve kapının önüne oturur montuna sarılır. Karnı guruldar ve ne kadar süredir yemek yemediğini düşünür. Bir simit alır yarısını kendi yarısınıda kediye verir. Karnı ağrısada bunu düşünmeyerek montuna sarılır.
Sedalar...
İso:DELİRİCEM YA NERDESİNN DEFO NERDESİN... OFFF
Serdarın telefonu çalar herkes serdara döner. Sinan arıyordur. Serdar hopörlöre alır ve masaya koyar.
Serdar:Buyrun sinan bey.
Sinan:Serdar defneyi buldum evde ama yanınına kimsenin gitmesini istemiyo durumu iyi değil o yüzden bırakın biraz yalnız kalsın. Ömerden haber varmı??
İso:NASIL DURUMU İYİ DEĞİL BEN GİDİCEM DEFONUN YANINA.
Serdar:Yalnız kalsın iso bırak..
Sinan:Aynen yalnız kalması lazım. Ömerden haber-
İso:Var sinan var yarın sabah erkenden burda olacakmış.
Sinan:Peki. Size iyi günler.
Serdar:Sanada soal bu arada.
Sinan:Ne demek.Sabah...
Defne yine kapının önünde uyumuştur bu gece biraz daha soğuk geçmiştir. Defne epey üşümüştür fakat bu eve ömersiz girmemeye kendine bir söz vermiştir sözünden dönemezdir. Defnenin dudakları mora yakın bir renk olmuştur. Dudağının kenarındaki kan lekesi kabup bağlamıştır. Ellerini birleşgirmiştir. 3 gündr aynı kıyafetle ordan oraya yaparken çok dağılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Deföm
Fanficİki tane birbirini tanımayan şanlarını duymayan mafyarın tutkulu, cazibeli,görkemli aşkı.... Ne fırtınalar, ne mutluluklar stlatıcaklar bakalım...