Artık balayının sonudur çiftimiz bavullarını hazırlıyordu. Uçak 2 saat sonra kalkacaktır. Bavullar hazrlanır. Uçağa binerler. Akşam saat 00.00 da havaalanından inerler. Şükrü çiftimizi karşılar. Eve gelirler.
Sabah....
Sabah ilk ömer uyanır defnenin yolculukta yorulduğunu bildiği için defneyi uyandırmadan yataktan kalkar. Duş alır ardındanda kahvaltı hazırlamak için mutfağa iner. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra defnenin yanına çıkar. Defne yatakta mışıl mışıl uyuyordur. Bayağıda yatağa yayılmıştır. Küçücük bedeni koskoca yatağı kaplamıştır. Ömer defnenin başının olduğu yere oturur. Bir eli ile decnenin saçlarını okşarken defneye seslenir.
Ömer:Defne.. defnem.... tatlı defnem benim kalk hadi.
Defne:Hııı(uykulu sesiyle)
Ömer:Sabah oldu sevgilim hatta öğlen olmak üzere..
Defne:Cidden o kadar oldu mu ya.
Ömer:Evet. Kahvaltıyı hazırladım hadi aşağıya.
Defne:Tamam geliyorum.Ömer aşağı iner defnede arkasından rütin işlerini halleder ve aşşağı iner. Çiftimiz kahvaltısını yapmaya başlarlar.
Ömer:Sevgilim ben öğleden sonra şirkete gideceğim haberin olsun.
Defne:Ben de geleyim mi?
Ömer:Olur bu arada sana orda bi oda ayarlattım sende orda çalışmaya başlarsın.
Defne:Cidden mi? Mükemmel! Çok teşekkür ederim aşkım.
Ömer:Önemli değil sevgilim. Eğer doyduysan hazırlanalım.
Defne:Doydum ellerine sağlık.
Ömer:Afiyet olsun.Çiftimiz hazırlanır. Şirkete yola çıkarlar. Ömer ve defnenin önünü hemen derya keser.
Derya:Hoşgeldiniz ömer bey. Defne sende hoşgeldin.
Defne:Hoşbulduk.
Ömer:Hoşbulduk derya. Hazırlafınız mı defnenin odasını.
Derya:Tabi ömer bey hazırladık.Ömer ve defne odalarına çekilirler defne şirkete gelmeden birkaç bişi alır masasına koymak için onları koyduktan sonra bişeyler düşünmeye başlar dalıp gider o sırada telefonu çalar. Defne büyük bi mutlulukla telefonu açar.
Defne:Alo.
X:Defne İplikçiyle mi görüşüyorum.
Defne:Evet benim.
X:Defne hanım ben ***************** dan arıyorum kusura bakmayın böyle denmez ama siz her ay bağış yaptığınızdan işimiz iyi gidiyordu ama 3 aydır sizden ses soluk alamadık. Bize yardım da bulunmanızı istiyoruz. Kimse bu aralar bağışts bulunmuyor ve büyük bir organizasyona atıldık 200.000 tl ye ihtiyaımız var.
Defne:Ne!!!
X:Kusura bakmayın başka isteyek kimsemiz kalmadı buda önemli bizim için işimizi biliyorsunuz.
Defne:Evet. Biliyorum. Ne zamana kadar lazım.
X:En geç 2 güne elimizde olması lazım.
Defne:Peki anladım bulamaya çalışacağım.
X:Teşekkürler. Bu arada sizinle konuşmak isteyen biri var.
Defne:Kimmiş.
Y:Benim deyfne abla.Bu sırada ömer defnenin aralık olan kapısından konuştuklatını duymaya başlar.
Defne:Aşkıımmm benim nasılsun seni çok özledim ben.
Y:Bende seni özledim ne zamandır gelmiyoysun nereleydeydin.
Defne:Biliyorum bebeğim ya yoktum evet tatildeydim. En kısa zaman da yanına geleceğim söz tamam mı?
Y:Tamam seni çok seviyoyum görüşürüz.
Defne:Bende seni çok seviyorum görüşürüz.Ömer sadece defnenin dediklerini duyduğundan çok sinirlenmiştir ama hemen bişey demek istemiyordur. Odaya içbişey olmamış gibi gier.
Defne:Sevgilim hoşgeldin.
Ömer:Hoşbulduk. Gidiyoruz evimize hadi.
Defne:Bişey mi oldu bi sinirli gibisin.
Ömer:Hayır nişi olmafı iş stresi.
Defne:Peki öyle olsun.Eve giderler yemeklerini yedikten sonra direk uyurla. Fakat ömer hiç rahat değildir defnenin söyledikleri hep kulağında çınlıyordur.
Sabah....
Ömer erkenden spora gider. Gelir defne kahvaltı hazırlamıştır. Kahvaltı ederler. Şirkete giderler. Defne ömerde dünden beri bişiler olduğunu sezer. Ama hiç konuşmamışlardır doğru düzgün. Odalarına çekilirler defnede dün geceden beri 200.000 tl meselesiyle uğraşıyordur. Arkadaşından borç istemiştir. Arkadaşı hiçbir türlü hayır diyemezdir çünkü defneye çok yüklü bir borcu vardır defnede sadece ondan bu borcun 200.000 tlsini ödemesini geri borcu ödemesine gerek olmayacağını söylemiştir. Arkadaşı defneyi arar. Buluşmaları için. Ömerde bir gözü hep defnenin üzerindedir. Defne telefonla konışup hemen ayağa kalkınca dünkü konuşma aklına gelir ve hemen ayağa kalkar. Defne ilk önce lavaboya gider. Çıkarken deniz sıkıştırır defneyi tam bu sırada ömer deniz ve defneyi izlemeye başalar.
Flasback
Deniz ilk önce defneyi başka bir yerden para istemeleri için aratır. Daha sonra defnenin arkadaşına gider ve para verir defne onu aradığında defneye o parayı verecektir. Denizin burdaki amacı ömerle defnenin arasına girmektir. Ömer yalandan ,ondan bişey saklamalarından ve ihanetten nefret ettiğini affetmediğini bildiği için buyöntemi kullanır. Ve birşeyi daha biliyordur. Defne para konularında hasastır kimseden yardım almak istemez çünkü kendini aciz gibi hisseder.... yani x kişisinin defneyi aramasından itibaren herşey denizin planıdır. Y ninde sadece masumluğu para için haberi olmadan kullanılmıştır....
Deniz ömerin geldiğini görür ve defneyi öpmeye başlar. Ömer hemen ordan uzaklaşır. Eve gider. Defnede denizi iter tokat atıp bara gider. Kendini sanki ihanet etmiş gibi hisediyordur. Çok fazla olmamak kaydıyla içer eve gelir. Ömer ise evde herşeyi dağıtır. Sarhoş olamafığı için 2-3 şişe bitirmiştir bile defne gözler şiş bi şekilde içeri girer.....
Ömer:Ooooo hoşgeldiniz defne hanım iyi öpüştünüz mü doydunuz mu birbirinize.
Defne bununduyunca olduğu yerde dona kalır ve gözlerinden yaşlar akmaya başalar.
BAYAĞI UZUN Bİ ARADAN SONRA YAZSBİLDİM..... HATALATIM VARSA MAZUR GÖRÜN. YORUM YAPMAYI VOTE VERMEYİ VE EĞER DİĞER HİKAYMİ OKUMADIYSANIZ EĞER OKUYAMINUNUTMAYIN...SEVİLYORSUNUZZZ♥♥♥♥♥♥
ACABA NELER OLACAK????
İSTEYENLER DENİZE SAYDORABİLİR SERBEST 😂 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Deföm
Fanfictionİki tane birbirini tanımayan şanlarını duymayan mafyarın tutkulu, cazibeli,görkemli aşkı.... Ne fırtınalar, ne mutluluklar stlatıcaklar bakalım...