Ömer kalkar ve yiyecek birşeyler hazırlar. Öğlen olmuştur, etrafı toplar saadece perdenin tülülerini çekmiştir bugün evde rahat olmak istiyordur tüm kapılarıda kilitler. Dışarısı soğuk ve yağmurlu olduğu halde ömer evin için bayağ ısıtmıştı. Yani yazın naıl geziyorsak şortla ömerde evi o hale getirmişti. Herkesin ocak ayında sevdiği gibi sıcacık yaz gibi.....
Defne uyanır bakar yanında ömer yok. Korkar. Aniden kalkmaya yeltenir ama karnındaki yaralar engel olur. Bir eli belinde diğeri karnına olduğu yerde koyar. Belindede hafiften bir ağrı vardır. Tam bu sırada ömer içeriye girer aynı uyudukları halindedir ömer. Defnede... ama defne üstünün çıplak olduğu hiç aklına gelmez ve farketmez.
Ömer:Tünaydın defne hanım.
Defne:Tünaydın.
Ömer:Siz bu sabah ne kadar seksisisniz böyle.
Defne:N-ne seksisi.Der ve üstüne bakar. Yorganı çekecekken ömer tutar.
Ömer:Ben senin kocanım. Zaten onları yeterince gördüğümü düşünüyorum.
Defne:Ihm.Ömer defnenim üstüne doğru gider. Defnede yatağa uzanır kaçmaya çalışırken.
Ömer:Bu kadar güzel,masum,narin,kokusuyla bile huzur veren...... bunları bir arada nasıl yapıyosun.
Defnenin yanakları kızarmıştı. Ömerde tebbessum edip hala tam eski rengini almayan dudaklarını öptü. Yavaşca dudaklarıını geri çekti. Ama hala birbirlerine çok yakınlardır.
Ömer:Çok güzelsin.
Defne iyice kızarır. Ömer bunu fark eder güler ve kalkar defnenin üstünden.
Ömer:Bugün başbaşa kalalım kimse yanımıza gelmesin bugün.
Defne:Evet. Başbaşa kalalım bu gün. Çok özledim seni.
Ömer:Bende.
Defne:Bişi sorucam.
Ömer:Sor bakalım.
Defne:Ev mi çok sıcak yoksa ven mi öyle hissediyorum.
Ömer:Dereceyi yükseltim. Evde rahat durabilelim diye.
Defne:Ben bi üsttümü değiştireyim en iyisi.
Ömer:Defne yarım tişört giy karnını kapatma yani.
Defne:Ömer hayır onların gözümüzün önünde olmasını istemiyorum.
Ömer:Defnem lütfen sevgilim.
Defne:Peki.
Ömer:Kahvaltıyı hazırladım çayları koyuyorum. Sende çabuk gel özlerim.Der dudağını öper ve aşşağı iner. Defnede üstüne yarım bi tişörr altına şort giyer ve aşağı iner. Merdicenlerden inerken belinin hala ağrıdığını fark eder elinin birini beline koyarak aşağı iner.
Ömerde çayları koyamayı bitirirken defne gelir ve oturup kahvaltı yapmaya başlarlar. Defnenin belinin ağrısı şiddetlenmeye başlamıştır. 2-3 gün boyunca dışarda kalmak onu baya bi olumsuz etkiemiştir.Defne:Ben bi odaya çıkıp geliyorum.
Ömer:Bi sorun mu var.
Defne:Hayır yok hemen geliyorum.Defne bir elini beline koyarak yukarıya çıkmaya başlar. Ömerde defnenin belinin ağrıdığını fark eder. Defnede odada krem arar ama bulamaz. Aşağı tekrar iner. Merdivenlerdeyken başı döner ve hemen tutunur. Gözlerini sıkıca kapatıp açar. Kafasını iki yana sallar biraz daha düzelince aşağı inmeye devam eder. Ömerde sofrayı toplamıştır bile. Salonda önünde iki tane kahveyle oturuyordur. Defnede ömere bişey çaktırmamak için elini belinden çeker. Zoraki bi gülümsemeyle ömerin yanına gelir. Ömerin yanına oturacakken ömer onu kucağına oturtur. Defne üstüne oturduğu şeyi hisedikçe tahrik oluyordur ömer ellerini defnenin bacağına koyar defnede ömerin bacağına ellerini koyar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Deföm
Fanfictionİki tane birbirini tanımayan şanlarını duymayan mafyarın tutkulu, cazibeli,görkemli aşkı.... Ne fırtınalar, ne mutluluklar stlatıcaklar bakalım...