Sabah...
Defne ve Ömer sabah kahvaltıdan sonra istanbula evlerine dönerler. Eve geldiklerinde Defne duş alırken ömer hala alamadığı hıncını almak için denizin şirketine gider. Asistanı itirazlarına rağmen denizin odasına dalar. Deniz kafasını kaldırır ve Ömer gülerek bakar.Deniz:Ooo ömer beyimiz gelmiş bende diyordum ne zaman gelecek diye.
Ömer:Ulan seni..Demeye kalmadan denizin üstüne atlar ve yumruk tekme havada uçuşur.
Ömer:Senin defneye vurduğun ellerini Kırarım lan. Sen nasıl el kaldırırsın benim olana. Kaldırdığın elini Kırarım.
Derken denizin elini çevirir ve o kırılma sesi duyulur aynı zamanda denizin acı ile inleyişi.
Ömer:Bir daha defnenin kılına bile dokanırsan elini kırmakla kalmam haberin olsun.
Denizin yanından ayrılır ve şirketin yolunu tutar. Bir sürü iş birikmiştir. Ömer nefesini sıkıntıyla vererek işlerinin başına geçer.
Defne duşunu aldıktan sonra havluyu vücuduna sararak odaya geçer. Ömeri görmeyince arar ama ömer telefonuna cevap vermez defnede şirkete gittiğini düşünerek üstünü giyinmeye başlar ma aklında hala ömerin ona söylemeden neden gittiği takılmıştır. Üstünü giyindikten sonra şirkete gider. Odasına girer ve koltuğuna oturur. Kafasını kaldırıp camdan ömere baktığında ciddi bir şekilde işlerle uğraştığını görür sıkıntılı bir iç çekerek işine devam eder.
Akşam işten çıkma vakti geldiğinde defne tekrar ömere bakmak için kafasını kaldırır. Ömer hala ciddi bir şekilde çalışmaktadır. Defneninde işleri birikmişti ama yarısını bitirmiş ve yükü hafifletmişti. Yüzüne ufak bir tebessüm ekleyerek ömerin odasına gider. Kapıyı yavaşca açar ve içeri girer ömer hala defneyi fark etmemiştir. Defne ömere ufak bir tebessümle bakar ve yalandan öksürür. Ömer kafasını bir anda kaldırır ve defneye bakar. Defneyi gördüğü için gülümser ve ayağa kalkara yanına gider. Sarılırlar. Ömer kokusunu içine çeker.
Ömer:Nasıl özlemişim seni. Der ve boynunu öper.
Defne:Bende öyle. Bu gün çok ciddi çalışıyordun. Odaya girdiğimde bile beni fark etmedin.
Ömer:İşler o kadar birikmişki daha yarılayamadım.
Defne : Benimde işlerim yarılandı. Bende dedim artık eve gitmemizin zamanı geldi ömerimi çağırayım diye geldim.
Ömer:Malesef ömerin daha çalışacak güzelim çok fazla var gece gelirim eve sen git.
Defne:Olmaz o zaman bende çalışırım ne de olsa bitmedi işlerim.
Ömer:Olmaz çok yorulmuşsun sen belli. Eve gidiyorsun ben gelince bana yorgunluk kahvesi yapar beni dinlendirirsin sencede daha cazip değil mi?
Defne:Sen öyle diyorsan. Peki. Giderim. Sarılır ömere.
Ömer:Ben seni gitmeden bir seveyim. Gel.Diyerek koltuğuna oturur ve defneyi kucağına alır. Kafasını göğsüne koyarak belini okşar.
Ömer:Arsız bir adam olduğumu söylemişmiydim.
Defne gülerek.
Defne:Söylemene gerek yok sevgilim zaten biliyorum.
Ömer defnein giydiği gömleğin iki düğmesini daha açar. Göğsülerine bakar ve tam arasını öper. Hafif ısırır ve avuçlarına alır.
Ömer:Defne?
Defne:Efendim
Ömer:Sana ne dicem.
Defne:Ne dicen?
Ömer:Acaba göğüslerini küçüldü mü zaten küçüktü ama bu kadar değildi sanki?
Defne:Of ömer ya sanane benim göğüslerimden ayrıca sanki farklı bişeymiş ilk defa görüyomuş gibi bakmayı bırakır mısın ürün inceler gibi inceledin resmen.
Ömer:Bir kere onlar benim kimseye yar etmem.
Defne:Ömer tmam çek elini gidiyorum ben hadi iyi çalışmalar aşkım.Defne iki düğmesini ilikleyerek kalkar tam adım atarken kalçasında acı hissederek ömere döner. Ömer kalçasına şaplak atmıştır. Defne gözlerini devirerek eve gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Deföm
Fanfictionİki tane birbirini tanımayan şanlarını duymayan mafyarın tutkulu, cazibeli,görkemli aşkı.... Ne fırtınalar, ne mutluluklar stlatıcaklar bakalım...