Sabah....
Defne uyanır. Üstündeki ağırlığın ne olduğunu bakmak için kafasını kaldırır. Kafasını boynuna gömmüş bir adet ömer görür. Yavaşça ömerin yanından kalkar. Banyoya doğru yol alır. Duşunu alırken ömer uyanır banyodan sesler geldiğini duyunca yüzüne muzip bir gülüş katar ve banyoya doğru yol alır. Defneyle duş alınca aşağı kahvaltı yapmaya inerler. Tekrar odalarına çıkarlar ömer terasta oturuyordur. Defnede elinde 2 kahve ile ömerin yanına gelir. Birlikte kahvelerini yudumlamaya başlarlar...
Ömer:Sevgilim bu gün seni bir yere götüreceğim ama beğenir misin emin değilim. Aslında aklımda olmayan bişey arkadaşım aradı burada olduğumu duyunca gelmem için çok ısrar etti.
Defne:Nereye gidicez de.
Ömer:Arkadaşımın burda şarap fabrikası var oraya gidicez ordan da onun bağları var oralara gidicez.
Defne:Neden beğenmeyeyim ki... ayrıca şaraba bayılırım.
Ömer:O zaman hazırlanıp çıkalım.
Defne:Tamam.Defne üzerine beyaz salaş bir tişört altına kor şort ayalkabı olarak sandelet kafasınada hasır şapka alır. Ömerde şort tişört konbin yapar ve yola çıkarlar.
Şarap fabtikasına gelirler ömerin arkadaşı onları karşılar.
Ceyhun:Oo ömer hoşgeldin.
Ömer:Hoşbulduk.Sarılırlar...
Ceyhun:Merhaba siz ömerin eşisiniz heralde.
Defne:Evet defne ben.El sıkışırlar.
Ceyhun:E hadi ne duruyoruz gelin fabrikayı gezelim.
Ömer tebesüm eder ve defnenin elini tutar. İçeriye doğru yol alırlar.
Fabrikayı gezerken defne resmen büyülenmiştir. Makinelerde yapılan şarap çok hoşuna gitmişti ayrıca çok farklı tatlarıda denediler. En sevdiklerinden 1'er tanede aldılar. Sıra geldi bağlara.
Bağlara geldiklerinde defnenin gözü kocam açıldı. Bağlar o kadar büyüktü ki bir tanesinin içinde en az 30 kişi çalışıyordu ve bu bağlardan 1 den fazla vardı.
Ceyhun:Hadi gez-
X:Ceyhun bey hemen gelebilir misiniz acil olmasa rahatsız etmezdim.
Ceyhun:Tamam geldim. Siz geze durun ben size yetişirim. Kusura bakmayın.
Ömer:Yok ne kusuru biz dolaşıyoruz. Hadi sevgilim gel.Ömerle defne bağları gezmeye başlarlar. Ömerin telefonu çalar arayan ömerin kuzenidir. Ömer durur ve telefonu açar. Ömer biraz uzun konuşmaya başlayınca defne sıkılır. Ömeri gözden kaybetymeyecek şekilde dolaşmaya başlar. Biraz daha ildrler ve önüne upuzun bir yılan çıkar. Defne hayatında en çok yılandan korkar ve onu uzaktan bile görse ağlamaya başlar ama bu seferki defnenin tam dibindedir. Yılan 3-4 metre civarı kalınlığı ise 10 cm civarı kahverengidir. Defne olduğu yerde donar taaki yılan ona bakıp dilini çıkarana kadar. Defne ağlamaya başlar ve ömerin yanına koşmaya. O endişeyle ömeride bir süre bulamaz ama ömer telefonu kapatmıştır ve onun hıçkırıklı sesini duynca teleşlanır ve defneyi aramaya başlar.
Defne:ÖMEEEERRRR!!!!!!!
Ömer:Defne!?Defne ömeri görür ve hemen üstüne atlar ömerde onu kucaklar. Defnede ağlayarak başını ömerin boynuna koyar ve ellerini sımsıkı ömerin boynuna sarar. Defne hala hıçkırarak ağlıyordur ve titremeye başlar.
Ömer:Sevgilim ne oldu ne bu halin.
Defne:Yı-yılan gö-gördüm ko-kocamandı.hık
Ömer:Sevgilim bu kadar korkulur mu iyi misin?
Defne:Ç-çok korktum ö-ömer.
Ömer:Gel su içirelim sana...Ömer defnei kucağında bağın dışına çıkartır. Arabaya götürür. Arka kapıyı açar defneyi oturtur ayakları kapıdan aşağı sarkacak şekilde. Hemen suyu alır gelir ve defneye içirir. Defne artık ağlamasada titriyordur.
Ömer:Bu kadar korkuyor musun cidden yılandan.
Defne:E-evet. Hiç sevmem.Defnenin titreyen çenesini tutar ve defnenin dudaklarını öpmeye başlar. Defnede ellerinin iksinide avucuna ömerin kulağı gelecek şekilde koyar. Ömeri ihtiyacı çok olduğu için öper. Geri çekildiklerinde hala defnenin çenesi titriyordur. Ömer ceyhunun yanına gider olanları anlatır. Ceyhun ömerin arabasını kullanması için kendi şoförünü ömere verir ömer ne kadar istemesede. Arabaya geçerler defne kafasını ömerin dizlerine koyar. Ömer defnenin üstüne bir tane şal örter. Otele gelirler. Ömer defneyi kucağına alır ve odaya çıkartır. Defnenin üstünü dğiştirir. Kendininkini de değiştirir. Yatağa geçer. Bir süre sonra defne ona kuala gibi sarılır.....
YENİ BÖLÜM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ YORUM YAPMAYI VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN. HATALARIM VARSA MAZUR GÖRÜN. BEĞENDİĞİNİZ VEYA BEĞENMEDİĞİNİZ BÖLÜMLER NERELERSE ORALARA YORUM YAPINKİ BEDE NEYİ DÜZELTİP NEYİ DAHA FARKLI YAZACAĞIMA BAKAYIM. SEVİLİYORSUNUZZZZZ♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Deföm
Fanfictionİki tane birbirini tanımayan şanlarını duymayan mafyarın tutkulu, cazibeli,görkemli aşkı.... Ne fırtınalar, ne mutluluklar stlatıcaklar bakalım...