Mark avladığı son kurbanınıda diğerlerinin yanına götürmek üzere arabanın bagajına yerleştirdi.Bu sefer kölesi olacak kadın balık etli,beyaz tenli birazda kısa boyluydu.Ama Mark bu kadını oldukça beğenmişti ve şimdide onunla eğlenmek üzere evine götürüyordu.Evine varınca arbasını ağaçlıklarının arasına park etti.Bu aralar garajı fazlasıyla doluydu çünkü orada işkerce aletlerini saklıyordu.Mark arabadan indi ve güzel avını omzuna atarak esrarengiz evine doğru yürümeye başladı.Evi;tek başına yaşayan bir adam için oldukça büyük ve ürkütücüydü.Ama Mark işin ürkütücü kısmını seviyordu zaten.Merdivenlerden yavaş yavaş üst kattaki yatak odasına çıkmaya başladı.Yatak odası normal bir odadan çok daha fazla büyüktü ve içerisi dehşet verecek şekilde kan kokyordu.Mark,baygın haldeki kurbanını odanın diğer köşesini kaplamış koca kafesin içine nazikçe koydu.Gürültülü bir kahkaha attıktan sonra kızın kulağına "yeni yerine hoşgeldin köle.." diye fısıldadı.Sonrada gözünü kafesin diğer ucundaki ölmüş kadın cesetlerine çevirdi.Odadaki miğde bulandırıcı kan kokusunun sebebi bu olmalıydı.Çıplak halde kanlar içinde yatan 4 tane kız cesedi üst üste koyulmuştu.Mark onlara biraz baktıktan sonra yatağına doğru yürümeye başladı.
Yatağının başında duran viskiyi kafasına dikti sonrada aynı yerine bırakarak kendini yatağına attı."Bu cesetlerden kurtulmalıyım" diye geçirdi aklından.Ama kan kokusu ona zevk verdiği için kurtulma işini hep erteliyordu.Fakat kurtulması lazımdı çünkü cesetler zaman geçtikçe çürüyüp kokmaya başlamıştı ayrıca yeni köleleri için boş yer lazımdı.Yeni kurbanına yapacağı şeyleri düşünmeye başladı,onunla oynayacağı çok oyun vardı.Baştan çıkarıcı vücuduna açacağı yaraları hayal etmek bile güzeldi.Tam o sırada kafasını inilti sesleriyle uyanmaya başlayan kölesine doğru çevirdi.Kız ağrıyan başını tutmuş etrafına bakıyordu.Etraf loş bir ışıkla aydınlatılmştı ve çok soğuk bir havası vardı. Kız etrafına bakmaya devam ediyordu tam o sırada bir kafesin içinde olduğunu anladı.Endişelenmeye başladı,ayaklarının ucunda duran cesetleri görünce dehşete kapıldı.Gözlerini faltaşı gibi açtı,korkuyla çığlık atmaya başladı.Mark kızın çığlıklarını duyunca yerinden fırladı ve kızın olduğu kafese doru yürüdü.Kafesin kapısını açıp kızı saçından tuttu.Kız hala çığlık atmaya devam ediyordu.Mark kızın saçını daha çok çekmeye başladı ve kulağına "sessiz ol sürtük !"diye bağırdı.Kız bir anda kaskatı kesilmişti.Şoka girmiş gibiydi,içinde olduğu durumu idrak etmeye çalışıyordu.Mark'ın saçını çekmesi başını daha çok ağrıtmıştı.Fakat şimdi bu ağrıdan önemli daha çok şey vardı."nerdeyim ben,sen kimsin,bu insanlar neden burda ve ölü ?!" Kız tekrardan bağırmaya başladı,bu Mark'ı daha çok kızdırmıştı. En sonu dayanamayıp ağzına bir yumruk attı. Kızın bir anda ağzı kanla doldu.Mark kanı görünce kendini tutamayıp bir yumruk daha attı.Bu sefer ağzından burnundan oluk oluk kan gelmeye başlamıştı.Mark kanı gördükçe zevkten çılgına dönüyordu.Onun kana olan tutkusu ruh hastası bir katil,bir şeytan olmasına neden olmuştu.Lakın o bu halinden oldukça memnundu.Kızı saçlarından tutup havaya kaldırdı ,kız acılar içinde bağırmaya bir yandadn da yüzüne bulaşmış kanları silmeye çalışıyordu.Kız bağırdıkça Mark daha çok vuruyordu.Sonra kızı kafesin diğer köşesine fırlattı.Ayağı cesetlere takılan kız hızla yere düştü.Mark kızın üstüne yürüdü ve bu sefer kıza tekme atmaya başladı.Kız mecalsiz bir halde kısık bir ses tonuyla yalvarmaya başladı.Mark yalvarmalarını duymamazlıktan gelerek vurmaya devam etti.
Bir süre sonra vurmayı bıraktı.Kölesiyle oynayacağı çok oyun vardı bu yüzden onun gücünü böyle harcamayı kesmeliydi.Kolundan tutup doğrulttu.Zeytin siyahı gözlerini gözlerine dikerek konuşmaya başladı "bundan sonra burdasın hayatım,artık benim kölemsin ve seninle ilgili çok güzel planlarım var " diyerek şişmiş dudaklarnı öptü.Kız nefret dolu bir tavırla Mark'ı geriye doğru itti.Mark arkasındaki cesetlere çarptı.Doğrulduktan sonra kıza bir tokat atti ve kafesten çıktı.Kız hala şok içindeydi.Neye uğradığını şaşırmış,ne yapacağını bilmiyordu.Başı çok ağırıyordu.Bir anda nedenini anlamadığı bir şekilde gözleri kararmaya başladı.Başı dönüyordu.Sonrada kendinden geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN BEYAZA TUTKUSU
FantasíaBir adam ,o aslında bir şeytan ! Kendisine itaat etmesi için kadın köleler arıyor.Seçtiği kölelerin gençliklerini,güzelliklerini ve hayatlarını çalıyor..! Ona itaat etmemek mi ? Bu, seçtiği kurbanlar için imkansız! Ona itaat etmeyenlerin sonu türlü...