Lisa szemszögeAnnyira izgulok! Végre elérkezett az a nap, amikor beköltözünk.
Jennie, Rosé és Jisoo nagyon aranyosak, sikerült jól összebarátkoznunk az évek során míg gyakornokoskodtunk, úgyhogy már nagyon várom, hogy együtt felfedezzük a dormot.A lányokkal a közös szobán való osztozástól nem félek, sokkal inkább tartok a "szomszédoktól". Különböző bandák laknak itt rajtunk kívül. Szép is lenne, ha csak mi lennénk...
Átlagosan minden emeleten két banda van. Mi az egyik legfentibb szobát kaptuk, amiből nyílik egy hatalmas tetőterasz is!Azt hiszem a Got7 van még azon az emeleten. Ooo Bambam...már vagy 3 éve nem láttam a hülye fejét! Félreértés ne essék, nagyon imádom! Ő volt az egyik legjobb barátom, de aztán Szöulba jött debütálni és azóta csak ritkán beszéltünk...lesz mit bepótolnunk!
Aladtunk a Bigbang és a Bts, aztán az Exo és a Winner, végül pedig a Day6 és a Blockb. Szóval mi vagyunk az első csaj banda itt. Remélem ebből később nem lesz gond.A többi emeleten büfé, medence, edzőterem és ami szem szájnak ingere. Legalábbis ezt mondták, de a saját szemeimmel is meg kell róla győzödnöm.
-Aaaa de jó lesz! -ugrabugrál Rosé és gyors tempót diktálva elindul a forgóajtó felé. Az ajtó a szokásos lassú tempójával indul meg körbe. Rosé türelmetlenül, teljesen nekifeszülve nyomja előre, hogy minnél hamarabb bekerülhessünk, de nem esik le neki, hogy ettől nem gyorsul. Ráhagyjuk, inkább csak mögötte kuncogunk.
A bőröndöket lepakoljuk az előtérben és várjuk a menedzserünket, akinek elvileg itt kellene már fogadnia minket. De nem jött...
-Hol lehet már? -kérdezi Jennie, miközben az egyik kényelmes fotelre veti magát. Mindenki be van zsongva, hisz mégis csak innentől kezdve kezdődik el igazán az idol létünk. A dorm, a közös együttélés teszi hivatalossá és már nagyon vártunk erre a napra.
-Én már nagyon éhes vagyok! -nyavajog Jisoo a hasára téve egyik kezét és bociszemekkel, kérlelő pillantással mered ránk.
-Keresek valamit. -Jisoo szemei valósággal felragyognak szavaim hallatán. Nevetve indulok el valami automatát, vagy hasonlót keresni. Nagy tétlenségemmel nem tudok már mit kezdeni és a kanapén heverve sem izgulok kevésbé, így meg legalább csinálok is valamit.
A folyósó másik végén csakugyan van egy autómata. Bedobom a pénzt és rábökök egy croissant-ra, de az megsem moccan.
-Mi lesz már?! -kezdem ütni, rúgni az autómatát nagy sóhajtások közepette.
-Segítsek?
-Aa de megijesztettél! -kapok kisebb szívimfartust, ahogy megpillantom a fél oldalasan az autómatának támaszkodó srácot.
Jiyong (GD) az. Sapkája alól nem látszik ki a haja és nagyban rágcsálja a szájában lévő rágót. Tátott szájjal figyelem még mindig a meglepettségtől, de hamar észbekapok és újból az autómatára emelem tekintetemet. Mikor került ide?
-Bocs. -azzal nekivág egyet az autómata oldalának, mire az általam választott croissant kiesik. -És szívesen! -mosolyog egy utolsót, majd nagy menőn elsétál. Még egy tipik rágóbuborék pukkanasát is hallom a távolból.
Mi a...? Elég para a srác. Még sosem láttam közelről, beszélni meg aztán pláne nem dumáltam vele. Mondjuk segített nekem, pedig nem kértem meg rá. Annyira talán mégsem lehet gázos.
Jennie szemszöge
Míg Lisára várunk, hogy visszajöjjön valami kajával, megpillantok egy régi ismerőst. Jiyong-ot. Nagy mosollyal sétál felénk, ahogy meglát. Pár évvel ezelőtt szerepeltem az egyik klippjében. Azóta titokban bele vagyok zúgva. Tudom, hogy van egy kis korkülönbség, de...nem érdekel! A kor amúgy is csak egy szám semmi több és ha rajtam múlik, nem áll közénk.
YOU ARE READING
Blackpink in your area
FanfictionA Blackpink megalakulása után, a négy lány (Jisoo, Jennie, Lisa, Rosé) egy dormba költözik, ahol számos másik banda is éli mindennapjait. Kezdetben egyedüli csajbandaként kell együtt élniük a fiúkkal, persze külön szobákban, ami nem egy könnyű felad...