Jennie szemszöge
-De nekünk nincsenek hangszigetelt szobáink! -folytatom Seunghyun szavaira hagyatkozva.
-Akkor maradj itt! -még mindig csukott szemmel fekszik és nem néz rám ahogy kiejti a szavakat.
-Mi? Itt? -dadogom meglepedségemtől és nem tudom mire vélni az előbb hallottakat. Ez most épp felajánlotta, hogy aludjunk együtt??
-Aha! -ütögeti a mellette lévő kis helyet. -Feküdj mellém!
Mi????????????? Te jó ég!
Ez tényleg azt akarja, hogy vele aludjak????Vagy akkor menj el, csak hagyj aludni! -fordul át a másik oldalára. Mit csináljak? Vissza kéne mennem a lányokhoz, lehet aggódnak is értem, de itt akarok maradni! Itt akarom tölteni az este maradék pár óráját! Miután ezt elhatározom, óvatosan befekszem Jiyong mellé, aki ekkor már nagyban horpaszt. Vele szembe fordulok és nézem ahogy alszik. Olyan aranyos!
Lisa szemszöge
-Úristen! Lisa, mit csináltok itt? -vesz észre Bambam. Egy csajjal van. Még sosem láttam, de nem idol. Gondolom valamilyen alkalmazott.
-Öö...Bambam...-fordulunk meg Jisoo-val egyszerre, hogy nehogy még többet lássunk. -Ki a barátnőd? -kérdezem.
-Nem vagyok a barátnője! -vágja rá a csaj. Fhuuuj Bambam, így még rosszabb!!
-Miért jöttetek? -kezd mindkettő öltözködni.
-Csak meg akartunk kérni, hogy küldj le mindenkit fentről! -mondja Jisoo neki, de közben végig engem néz. Nagyon kényelmetlenül érzi magát, de ez velem sincs másképp. -Mi aludnánk!
-Kopogni luxus? -ordítozik tovább a csaj. Hisztis picsa! Még ő van felháborodva?!
-Oo..oké! Elintézem, bocsi! -robog el Bambam egyszáll alsóban. Fhuuuj! Az előbb kaptam rajta az egyik barátomat, hogy ő...így legalább biztos lehetek abban, hogy tényleg nem engem szeret. De akkor meg miért érzek így...?
Bambam után, mi is elmegyünk. Tudod ki marad azzal a csajjal egy légtérben!? Mikor a nappaliba érünk, már özönlenek lefelé az emberek.
-Keressük meg Jennie-éket és aludjunk! -javasolja Jisoo, és így is teszünk.
-Rémálmaim lesznek...-nyavajgok, ahogy sétálunk vissza a folyóson. Csak az előbb látott kép jár a fejemben. Ahogy Bambam...meg az a lány, aki amúgy sokkal idősebbnek tűnt...
-Miért hozta fel? És egyáltalán ki az a csaj? -nagyon ki vagyok akadva ezen. Tegnap még engem akart lesmárolni, most meg már egy másik csajjal hempereg.
-Bambam már nem gyerek. Azt csinál amit akar. -osztja az észt Jisoo, amitől kicsit sem lesz jobb kedvem.
-De ezért ki is rúghatják!
Ajjj Bami, miért hozol ilyen helyzetbe???? -inkább Bambam miatt aggódom. Ok, egy csajjal volt aki sokkal idősebb nála és az is lehet hogy csak egy gold digger, de az a tudat, hogy Bambam ebből rosszul jöhet ki az jobban aggaszt.-Téged miért zavar ennyire?
-Mi? -a hülyét játszom, de nem is kell ehhez akkorát alakítani...megy az magától is.
-Hogy egy lánnyal volt.
-A barátom. Én csak nem akarom, hogy...
-Hogy? Hogy más csaja legyen? -Jisoo nem is várja meg míg normálisan válaszolok. Bombáz a kérdéseivel, mintha kihallgatáson lennék.
YOU ARE READING
Blackpink in your area
FanfictionA Blackpink megalakulása után, a négy lány (Jisoo, Jennie, Lisa, Rosé) egy dormba költözik, ahol számos másik banda is éli mindennapjait. Kezdetben egyedüli csajbandaként kell együtt élniük a fiúkkal, persze külön szobákban, ami nem egy könnyű felad...