18.rész

492 39 9
                                    

Lisa szemszöge

-Megtennéd, hogy nem zaklatod a pasimat!?! -azonnal felismerem a hangot. Rikácsoló, vékony női hang. Seulmin...

-Te meg hogy...? -mire végre összeszedem magam egy normális mondat megalkotásához, Seulmin fogja magát és lecsapja a telefont. Semmi mást nem mond. Hogy kerül Bambam telója hozzá? Miért van ott vele...???

Teljesen összezavarodtam. Mi van? Bambam-el szakítottak, mert egy kurva és most meg...
Sokáig próbálom újrahívni, de csak a hangposta.

-Jisoo mindjárt itt lesz. -jön oda hozzám Jennie. Sokkal jobb kedvűnek tűnik mint pár perccel ezelőtt, arcáról mégis lehorgad a mosoly ahogy meglát. A telefont még mindig a fülemhez tartom és résnyire nyitott szájjal bámulok magam elé. Seulmin szavait emésztem, de sehogy sem tudom megérteni őket.

-Együtt vannak. -nem tudom hogyan vagyok képes ebben az állapotban bármit is kinyögni, de valahogy összejött. Idejét sem tudom mikor pislogtam utóljára, így miközben elkapom tekintetemet az üres falról, tizedmásodpercenként csukogatom szemeimet. Jennie tiszta őrültnek nézhet, mert karbatett kezeit a fejére emeli és beletúr a már rendezettebb hajába. Összeráncolt homlokkal figyeli ahogy az idegrángásom abbamarad.

-Aha...szóval kikről is beszélsz? -bizonytalanul közelebb lépdel hozzám, talán azt hiszi még nincs vége a kirohanásomnak.

-Az a nő...vele van...megint. -undorral és megvetéssel beszélek róla. A nevét már ki sem bírom ejteni. Rosszul leszek hacsak rágondolok ugyanakkor mérhetetlen szomorúságot is érzek. Bambam újra inkább azzal a nővel van, mintsem itt lenne velem. Semmit nem kellett volna feladnia, ha nem szeret bele.

-Már Seulmin? -Jennie próbálja összerakni magában a történetet, mivel én nem sok infórmációt osztottam meg vele. Még nehezemre esik erről beszélni. -Bangkok-ba ment vele??

-Nagyon úgy néz ki. -a fejemet bólogatva válaszolok. Felállok és Jennie kétségbeesett arcára esik pillantásom. Nagyot sóhajtok, majd lassan átölelem. A hajamat kezdi simogatni, miközben mindenféle bátorító szóval támogat. Hogy őszinte legyek nem nagyon figyelek rá, inkább a könnyeim visszatartásával vagyok elfoglalva. Mély levegőket veszek, de igyekszem halkan intézni, nehogy arra mégjobban sajnálni kezdjen.

-Bambam egy fasz, ha helyetted őt választja. -Jennie szavaira enyhén elmosolyodom. A blúzába hajtom fejem és úgy nevetek.

-Jiyong is, ha folyton fájdalmat okoz. -teszem hozzá azt várva, hogy Jennie is velem együtt röhögcsél picit. Viszont semmi erre utalót nem hallok, így kezdek megijedni, hogy ezzel sikerült megint elszomorítanom. Azonban nem így van, ha egy kis fáziskéséssel is, de Jennie végül beadja a derekát és remegő vállakkal nevetni kezd. Sokáig állunk így, míg Jisoo ránk nem veti magát.

-Boo! -kiáltja nagy vidáman. Rögtön a mellkhasomra kapom a kezem és oldalbalököm a nagyban vihorázó lányt.

-Aiissshh de gyerekes...

Rosé szemszöge

Gyorsan megrázom a fejem és egyből, csakúgy kimondom. Kinek kell itt a köntörfalazás? -Én is kezdtelek megkedvelni.

Chanyeol reakcióját figyelve alább hagy a bátorságom. Eddig magabiztosan álltam a dologhoz és csak úgy kimondtam, de talán nem gondoltam végig. Chanyeol elemeli tekintetét és megint nem néz rám. Ezt utálom! Már épp készülnék megszólalni, de megelőz.

-Gondolom, most jön a "de" része. -elhalkul a hangja és mintha az elkerülhetetlent várná. Talán sejti, hogy ez nem lesz happy end?

-Nincs semmiféle "de". Amit mondani akarok, hogy... -nagy sóhajtással jelzem mondandóm súllyosságát. -Ha mások lennének a körülmények, akkor megpróbálhatnánk, de...

Blackpink in your areaWhere stories live. Discover now