#9

64 1 0
                                    

Vyšla jsem z té místnůstky a najednou se chodbou rozeznělo.

,,Milí studenti a studentky za malou chvilku bude vyhlášena v hale, nejkrásnější dívčina a kluk školy podle fotek, pro které jste dnes hlasovali. Prosíme tedy, aby jste se všichni dostavili do hlavní haly. Konec hlášení."

Já vůbec nevěděla kde se hala nachází, vlastně jsem ani nevěděla, kde se nacházím já sama a jen jsem čekala na záchranu.

chodba se začala vyprazdňovat a já se rozhodovala za kým půjdu, abych došla do haly. Když jsem se otočila do někoho jsem vrazila, konkrétně teda do hrudě Harryho. Bohužel.

,,Já vím, že mě chceš baby, ale můžeš mi to dokázat i jinak než dělat, že mě nevidíš a naschvál do mě vrazit."

Řekl mi šeptem do ucha, když jsem ještě byla nalepená na jeho těle. Chtěl jsem ho hned odejít a někam se vydat, ale nikdo nikde nebyl. A já se vyděšeně podívala do jeho zelených očích. On se však začal jen smát.

,,Ty asi ještě nevíš kam jít, viď?"

Řekl s výsměchem a opřel se bokem o skříňku. Já jen souhlasně přikývla.

,,Mě se bát nemusíš, za malou službičku ti ukážu cestu na trůn královno."

,,Nevím co si o mě myslíš, ale žádné službičky ode mě čekat nemsusíš a královna pochybuji, že budu, jsem tu teprve první den a už musím, takže ahoj."

Řekla jsem mu svůj trapný proslov a chtěla jsem odejít, ale to by nebyl Harry, kdyby mi nezaterasil cestu.

,,Možná dnes žádné službičky nebudou, ale příště o ně budeš prosit na kolenou a když si jseš tak jistá, že se královnou nestaneš, tak se pojď vsadit."

Mrknul na mě Harry.

Jeho první poznámku jsem ignorovala, ale druhá zněla lákavě. Nikdo mě tu nezná, tak proč by pro mě někdo hlasoval. Miluju výzvy.

,,A o co?"

Sebevědomě jsem se zeptala a jen sledovala Harryho překvapený, ale spokojený výraz.

,,Když budeš královna a já král, tak se mnou v pátek večer jedeš do klubu, není to nic velkého, platí?"

Řekl Harry, natáhl ke mě ruku a já ji přijala.

,,Sázka je uzavřena, není cesty zpět a teď se pojď přesvědčit o pátečním večeru."

Spolu jsme šli do hlavní haly kde zrovna hlásili královnu a krále.

,,..letošními vytěžit se stávají: Mackenzie Cooper a Harry Styles!"

Srdce mi vynechalo pár úderů a i můj výraz zbledl.

,,Tak jdeme už můžeš přemýšlet, jaké šaty si v pátek vzít, nejradši mám na holkách červenou."

Pošeptal mi Harry do ucha, plácl mě po prdeli a šel směrem k pódiu.

Lidé tleskali a udělali nám cestičku k pódiu.

Harry si vzal mikrofon a začal se svým proslovem.

,,Myslím, že tenhle rok bylo celkem jasné, jako každý jiný rok, kdo bude králem, a i královna je tenhle rok konečně na úrovni, ne jako předešlá léta, viď Diano."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 24, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Distance /1D/Kde žijí příběhy. Začni objevovat