7. část

80 6 0
                                    


,,Ahoj, já jsem Liam."

Otočila jsem se za hlasem a byl tam příjemně vypadajíci kluk. Natáhl ke mě ruku. Měl na sobě košili a vypadal celkově slušně a inteligentně.

,,A ty musíš být Mac."

,,Ano to jsem já."

Řekla jsem a s úsměvem jsem jeho ruku přijala.

,,Hele podívej Mac, nemusíš mě mít ráda, ale můžu ti v mnohém pomoct, třeba s Harrym."

,,Co? proč s Harrym?"

,,Pojď cestou ti to řeknu."

Řekl, já neprotestovala chtěla jsem se dozvědět co se tady děje a vydali jsem se na cestu.

,,Včera jsi ho dost popadla svými slovy, ještě nikdo s ním takhle nemluvil a každá holka ho vždy chtěla. Když pak večer šli do klubu, tak Harry ten pil hodně, a pak pořád mluvil o tobě, jak se mu prý budeš omlouvat až tě bude tvrdě šukat. Ani se včera nezajímal o žádnou tu děvku v klubu i když jich okolo něj bylo hodně ostatně jako vždy, ale on na ně kašlal. Prostě si mu nějakým způsobem uvízla v jeho hlavě. A ještě k tomu když tě teď uvidí ve škole a pochopitelně tam budeš jedna z nejhezčích holek, tak tě bude chtít do své sbírky. A on dostane vždy vše co chce. Takže se od něj drž dál, nejlepší bude když tě tam ani neuvidí."

Wow. To jsem nečekal.

,,Promiň za ty neslušný slova, ale jinak to říct prostě nejde. A neboj já nejsem jako oni."

,,A jak to teda víš?"

Podezřele jsem se zeptala.

,,Jsem Louisuv kamarád, teda byl jsem. Dříve jsme byli nejlepší kamarádi, ale on se pak začal bavit s Harrym a jeho partou, no a já tam nějak nezapadám, a tak jsme se spolu přestali bavit, ale pořád se scházíme, třeba když mu je nejhůř. No prostě by se dalo říct, že mě využívá. Včera musel na nějakou večeři, a protože pil v klubu, tak nemohl řídit, no a tak mi zavolal a já musel jet za ním a během cesty mi jednoduše vše o tobě a Harrym řekl."

Páni, vůbec bych do Louise neřekla, že byl kdysi tak milý jako Liam.

Ještě chvíli jsme si s Liamem povídali. Dokud jsme nedorazili ke škole.

Byla to veliká celkem i pěkná budova a bylo tu mnoho lidí.

Už na první pohled jsem mohla vidět, jak jsou tu všichni členění do skupinek, jako například - šprti, sportovci, populární hezký holky a další.

Vůbec se mi to nelíbilo a bylo mi jasný, že i já budu muset být v nějaké té skupince.

,,Tak a jsme tu, já budu muset už jít a ty se jdi ohlásit do ředitelny, hodně štěstí."

Řekl Liam, mrkl na mě a ještě mi ukázal cestu do ředitelny.

,,Vstupte."

Řekl ředitel, po té co jsem zaklepala.

,,Dobrý den."

Slušně jsem ho pozdravila.

,,Vy budete Mackenzie Cooper, posaďte se."

,,Ano to jsem já."

Odpověděla jsem a posadila jsem se.

Ředitel mi dal rozvrh, učebnice a vysvětlil mi, jak to na této škole chodí.

Hned jsem se zapsala na nepovinné předměty a další nepovinné akce.

Musím říct, že ze mě byl ředitel upřímně nadšený. A ne nedělám to, abych si šplhla, ale protože mě tyhle věci baví a stejně tu nemám kamarády a doma se nechci nudit.

,,Jste vskutku nadšená studentka. To jsme tu ještě neměly."

Pochválil mě.

,,A teď pojďte se mnou, na začátku každého roku se všichni studenti povinně fotí, jejich fotky jsou poté promítány v hlavní hale a tam lidi hlasují, pro tu nejlepší fotku. Dalo by se říct, že je to něco jako soutěž krásy, ale nebojte o nic nejde."

Sakra, já nechci být někde v hale kde mě všichni uvidí.

Harry si mě nesmí všimnout přeci. To není dobrý, navíc dneska ani nevypadám moc dobře, mám jen lehký ne moc povedený makeup.

,,Je to nutné?"

Nesměle jsem se zeptala.

,,Ano, posledních pár let byla vítězka Dianna, ale ta je něco jako naše školní umělá barbie, vždy na kameru vyvalí své umělé melouny, a pak jí za ně všichni dají hlasy, ale tento rok by jsi to možná mohla změnit, jen se na sebe podívej."

Řekl s humorem ředitel.

Upřímně líbí se mi, je to starší chlápek s úžasným smyslem pro humor.

Stoupla jsem si před kameru, dala si vlasy trošku dopředu a čekala na blesk.

Když najednou ředitel udělal úplně vtipný ksicht. Takže já se zasmála a vlasy se mi pohly i s hlavou na stranu a zrovna v ten moment mě vyfotili.

,,První krásný upřímný úsměv."

Řekl kluk co to fotil a mrkl na mě.



°„Když něco opravdu chceš, celý vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit."
– Paulo Coelho °

Další část je tu. Doufám, že se vám bude líbit. Určitě zanechte Váš názor.

Jinak si všichni pořádně koukejte užít prázdniny!! :*

Distance /1D/Kde žijí příběhy. Začni objevovat