6. část

70 6 0
                                    

,,Crrrrrrrr"

Slyším vyzvánění svého mobilu.

Chvilku ho nechám vyzvánět jestli náhodou nepřestane, ale když se po dvou minutách nevypne, tak se pro něj natáhnu, přičemž spadnu na zem.

Super začátek prvního školního dne.

,,Ano?"

Zahájím otráveně hovor.

,, Dobré ráno Mac, dneska je to skoro rekord, zvedla jsi mobil po dvou minutách a osmi sekundách, co se stalo?''

Slyším udivený hlas táty.

Jen aby jste věděli, tak obyčejný budík mě nikdy nevzbudí, vždy mě musí někdo budit buď osobně, nebo takhle.

Já jsem strašný lenoch, když se jedná o školu.

,,Nic, Dobré ráno. Díky za vzbuzení. Čau."

Řekla jsem tátovi a už to chtěla položit, a taky bych to udělala kdybych neuslyšela nejistý a nesmělý hlas táty. Když takhle mluvil, tak to vždy znamenalo, že něco tají.

,,Počkej Mac."

,,Co mi tajíš?"

Zeptala jsem se ho hned a posadila se.

,,Já jen, že se nestihnu domů vrátit a připravit ti snídani zlato."

,,Tati už nejsem malá, dokážu si snídani udělat sama, tak ahoj."

,, Ne počkej, ještě něco ti musím říct."

,,Tati jestli ten hovor budeme takhle prodlužovat, tak to do školy nestihnu."

Povzdychla jsem si.

,,Já jen, že jsem ti včera domluvil cestu do školy."

,,Nechápu."

,,No jako že... Hele prostě do školy tě doprovodí Louis a za pětačtyřicet minut je u nás doma, tak a teď čau."

Řekl a zavěsil. No a mě asi srdce vynechalo několik úderů.

To si jako vážně myslí, že půjdu s Louisem do školy?

Vždyť o mně řekl, že jsem šlapka, co když si mě zatáhne někam do křoví? A ještě hůř, co když s ním půjde i Harry a ten Zayn myslím.

Sakra. Sakra. Sakra.

-Promiň Mac, ale on je to velmi milý kluk. Ve škole má skoro samé jedničky. A třeba z něj bude dobrý kamarád. Hodně štěstí, bav se.

Toto je omluvná sms od táty. No, ale jestli čeká, že mu to odpustím, tak to bude čekat ještě dlouho.

Rychle jsem se šla připravit. Sprcha, pak lehké ličení, rychlá snídaně v podobě ovocného salátu, vyčištění zubů, zvolení si obkečení, což mi teda zabralo asi nejvíce času, zvolila jsem si uplou vysokou lososovou sukni a k tomu krajkový top (outfit máte v médiích), a na nohy bílé conversky, vím zajímavá kombinace, ale mě se líbí.

,, Crrrrrrrrr."

Slyším zvonění, ale tentokrát to už bohužel mobil není.

Popadnu kabelku a jdu k vratům, které otevřu a následně za sebou zavřu.

Otočila jsem se k němu obličejem a můžu upřímně říct, že zatímco já zavírala vrata, tak on mi koukal na zadek.

Jo ta uplá sukně asi nebyla, zrovna ta nejlepší volba.

,,Ahoj."

Pozdravil mě.

,,Čau."

Řekla jsem pohrdavě.

,,Harry měl pravdu."

Řekl zamysleně.

,,V čem?"

Zeptala jsem se ho až moc natěšeně.

,,V tom že jsi moc sexi."

Tak tohle nepůjde s ním si společnou řeč prostě asi nenajdeme. Rychle jsem se otočila a vydala se na cestu.

,,Počkej, kam jdeš?"

Zeptal se udiveně.

,,Do školy."

Odpověděla jsem naštvaně a pokračovala dál v mé cestě.

On se najdednou začal smát, doběhl mě a zastavil mě.

,, Do školy se jde přesně druhou stranou než jsi se právě vydala kočko."

Nenávistně jsem se na něj podívala a chtěla se vydat správnou cestou, ale on mě chytil za ruku a otočil si mě čelem k němu.

,, Pusť mě okamžitě. Nikam s tebou nejdu."

,,Snad sis nemyslela, že já bych s tebou někam šel."

Řekl arogantně a začal se smát.

,,Jsi Harryho ne moje, nechci aby se ze mě stal boxovací pytel. Myslel jsem, že do školy trefíš sama, ale když tě tak vidím, tak tu budeš muset chvíli počkat."

,,Na co?''

Zeptala jsem se udiveně zrovna na tuto otázku, i když jsem jich po jeho proslovu měla trochu víc. On mě ale ignoroval a šel ke svému luxusnímu autu.

,,Na Liama, už jsem mu napsal aby si pro tebe přišel a doprovodil tě.''

Řekl, nastartoval a odjel.

Sakra co? A jak myslel to že už jsem Harryho? A jaký Liam?





°„Šťasten, kdo nic neočekává, neboť nebude nikdy zklamán."
- Alexander Pope°



Další část je tu. Co si myslíte o slovech Louise a jaký si myslíte, že bude Liam?
Ostatně v další kapitole se to dozvíte. :)

Jinak všem chci moc poděkovat, že můj příběh čtěte a podporujete mě v psaní. Moc vám děkuji. Snad se vám bude líbit i tato kapitola.

Distance /1D/Kde žijí příběhy. Začni objevovat