-Maggie Blake-głos komendanta wyrwał dziewczynkę z zamyślenia.
-Jestem!-krzyknęła.
Maggie posiadała czarne włosy i piwne oczy.Kończyła już szkołe policyjną,więc miała dostać pierwszą sprawę.Komendant zadecydował,że pierwsze zadanie rozwiąże ze swoim ojcem Carterem Blakiem.Dziewczyna była zadowolona z tego pomysłu ,tym bardziej,że jej ojciec badał sprawę zabójcy z origami.Ostatnią ofiarą mordercy był dziewięcioletni Jeremy Bowles.Miejscem zbrodni było dziwne miejsce na odludziu.Maggie podziękowała i poszła szukać ojca.Gdy go znalazła przywitała się z nim i powiedziała jak się sprawy mają.Razem z ojcem poszli do auta.Carter siedział przez chwile aż w końcu powiedział Mag,że podobno z pomocą w śledztwie przyślą kogoś FBI,Dziewczynka spytała się czy wie coś więcej,ale on zaprzecył.Dojechali na miejsce zbrodni,powiedzieli parze policjantów,że dziennikarze nie mają prawa zbliżać się do tego miejsca.Poszli zobaczyć ciało chłopca.
-Poruczniku Blake-powiedział policjant imieniem Travis.
-Czego?
Mag nie była zainteresowana tą całą sytuacją,więc postanowiła poszukać wskazówek.Wpadła ona na jakiegoś mężczyznę. Wyglądał na około trzydzieści lat.Był on wysoki.Miał krótkie czarne włosy i zielone oczy i lekki zarys brody.Był ubrany w czarny garnitur z krawatem w takim samym kolorze oraz brązowe spodnie.Założone miał okulary w chwili gdy się zderzył,ściągnął je.Pomijając grzecznościowe formuł przeszedł do sedna.
-Szukam porucznika Cartera Blake'a.
-A z kim mam przyjemność-zapytała z nutką irytacji.
-Norman Jayden z FBI-pokazał wizytówkę.
-Maggie Blake-obróciła się wskazując ojca-rozmawia z tym policjantem rozpoznasz go bo jako jedyny nie jest w mundurze.
Jayden skinął głową w podzięce.Pewnie tatuś tak samo przyjemny-pomyślał i odszedł w strone Blake.
CZYTASZ
Niepoprawne politycznie (Zawieszone)
Misteri / ThrillerPierwsze opowiadanie z góry przepraszam za błędy.Historia inspirowana Hevy Rain.Grafika z Google