1. Siedziałaś w jednym z pomieszczeń razem z innymi elfkami. Te były bardzo zajęte rozmową na temat przystojnych elfów, więc nawet nie zwracały na ciebie uwagi. Może to dlatego, że nie interesowały cię elfy w Rivendell. Owszem, byli przystojni, ale według ciebie bardzo puści i natrętni. Po chwili, do pokoju weszła straż, która tylko oznajmiła Ci, że Król Elrond nakazuje ci się z nim spotkać. W milczeniu poszłaś za strażą. Kiedy dotarłaś do Elronda, zrozumiałaś, że ten ma gości. Przy stołach siedziały krasnoludy, wraz z hobbitem i czarodziejem. Każdemu z osobna się przyglądałaś, aż po chwili natrafiłaś na spojrzenie jednego z krasnoludów. Ten widząc, że się na niego patrzysz, puścił ci oczko i uśmiechnął się uroczo. Odwzajemniłaś delikatnie uśmiech i opuściłaś lekko głowę.
2. Byłaś razem z kompanią na skraju urwiska, gdzie znajdował się mały lasek. Po chwili na skale pojawił się Azog Plugawy wraz z innymi orkami. Kiedy tylko ruszyli na was, szybko zaczęliście uciekać, a potem wchodzić na drzewa. Jakiś czas później, kiedy las się palił, a drzewo z wami wszystkimi przewaliło się, zsunęłaś się z niego. Złapałaś szybko za gałąź, która na twoje nieszczęście się złamała. W ostatnią porę twoją rękę złapał Kili.
- Nie puszczę cię, księżniczko.3. Po wielu namowach Kiliego, postanowiłaś, że w końcu nauczysz się strzelać z łuku. Oczywiście pierwsze lekcje poszły dosyć źle, prawie pozabijałaś wszystkich krasnoludów i samego Kiliego. W ostatnią porę mężczyzna się obronił.
4. Kili chciał rzucić jedzeniem w elfa, stojącego przy Elrondzie ale niestety trafił w Ciebie. Spojrzałaś na krasnoluda oburzona, a ten przełknął głośno ślinę. Po chwili jednak zaśmiał się cicho.
- Przepraszam, księżniczko.5. Widząc jednego, bardzo dobrze ci znanego elfa, podbiegłaś szybko do niego i go przytuliłaś. Kili widział całe to zajście. Był zazdrosny jak i smutny. Myślał, że witasz się ze swoim chłopakiem, ale nie wiedział, że to tylko twój brat.
6. Postanowiłaś znaleźć Kiliego, już nie mogłaś dłużej tego tłumić w sobie. Czułaś coś do krasnoluda, dlatego nie mogłaś tego tak zostawić. Zobaczyłaś go jak siedzi razem z innymi krasnoludami przy ognisku. Podeszłaś do niego, nie zwracając uwagi na innych. W oczach miałaś łzy. Powiedziałaś mu o tym, że widziałaś jak ten namiętnie rozmawia z Tauriel. Był to dla ciebie koszmarny widok. W końcu prawie się wtedy na siebie rzucili i zaczęli obściskiwać. Krasnolud od razu spoważniał, jego oczy się zaświeciły, kiedy zobaczył ciebie zapłakaną. Chciał złapać za twoją dłoń, ale wzięłaś ją.
- To nie tak, [T.I]. Daj mi to wszystko wytłumaczyć.
Ale nie słuchałaś już krasnoluda. Od razu odeszłaś.Pierwsze imagify z Kilim dla TolkieniteForever!
Mam nadzieję, że ci się spodobały ♥
CZYTASZ
Hobbit « LOTR || Imagify ✔
RastgeleJak już tytuł zdradził - zapraszam was tym razem na imagify! Mam nadzieję, że dobrze będziecie się bawić w Śródziemiu! start «16.07.17r.» stop «07.09.2020r.» NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ! Lecz do czytania zapraszam. © FruciaMuuucia