1. Siedziałaś u swojego kuzyna od jakiegoś czasu. Już miałaś się zbierać, gdy usłyszeliście dzwonek do drzwi. Kiedy zobaczyłaś jak do domku wchodzi krasnolud, nie mogłaś ukryć zdziwienia. Byłaś już w czystym szoku, kiedy po czasie do domu wszedł drugi. W końcu usłyszałaś trzeci raz dzwonek i tylko złapałaś się za głowę. Tym razem to ty musiałaś otworzyć drzwi, ponieważ Bilbo wyglądał na bardzo wyczerpanego tym ciągłym bieganiem i ustawianiem gości, jednakże poszedł z Tobą. Krasnoludów było dwóch stojących za drzwiami i to bardzo przystojnych, jak to stwierdziłaś w myślach. Gdy już weszli do środka, blondyn zmierzył cię wzrokiem a potem uniósł jeden kącik ust w górę. A ty? Stałaś tylko... lekko zarumieniona.
2. Nie mogłaś oderwać wzroku od Filiego. Kiedy na niego patrzałaś, uśmiechałaś się szeroko. Wyobrażałaś sobie jakby z nim wyglądała twoja przyszłość. Ślub, dzieci... Chyba za bardzo się rozmarzyłaś. Fili po czasie dostrzegł, że się na niego gapisz. Pokiwał głową ze śmiechem.
- [T.I]... Ślinisz się.
Wyrwana z transu, szybko przetarłaś usta rękawem bluzy. Zrobiłaś się czerwona na twarzy wiedząc, że każdy krasnolud w waszym otoczeniu to widział.3. Rozmawiałaś zawzięcie z Bofurem. Miałaś z nim wspólne tematy do rozmowy, czasem opowiadał głupie dowcipy, z których się śmiałaś lub po prostu opowiadał ci niewiarygodne historyjki, w które nawet nie wierzyłaś, ale miło się ich słuchało. Po chwili dostrzegłaś jak Fili wpatruje się w was z wypisanym bólem na twarzy, choć widać było, że próbował to zamaskować. Odeszłaś od Bofura i podeszłaś do swojego ukochanego, siadając zaraz obok niego.
- Już nie bądź taki zazdrosny...
Powiedziałaś, obejmując go z uśmiechem. Dopiero po chwili krasnolud również cię objął, całując przy okazji w czoło.4. Kiedy Kili odszedł, zostawiając was samych, Fili spojrzał na Ciebie. Przez chwilę wyglądał, jakby miał zamiar ci coś powiedzieć. Drapał się z tyłu głowy, przygryzając delikatnie swoją wargę. Uśmiechnęłaś się tylko do siebie na ten widok i uniosłaś brwi lekko kiwając głową, dając mu znak by zaczął mówić. Pocałował cię po chwili, a kiedy odsunęliście się od siebie, zapytał się czy zostaniesz jego dziewczyną. Oczywiście, że się zgodziłaś...
A co było potem? Szczęśliwy Fili świętował to z innymi krasnoludami.5. - Fili, chcę się w końcu nauczyć dobrze...wojować! - powiedziałaś głośno w stronę krasnoluda, który patrzył na ciebie z politowaniem. - To chyba dobre słowo, co? - zapytałaś sama siebie pod nosem. Fili zaśmiał się tylko i pokiwał głową. Po jego długiej wypowiedzi na temat mieczy i niebezpieczeństwie, rzucił ci w ręce swoją broń.
- Pokaż na co się stać, mała.
Uśmiechnął się szeroko, a ty tylko krzyknęłaś z radości.6. - Fili? - mruknęłaś tylko, poszukując swojej ulubionej bielizny. Po ostatnim założeniu jej na siebie, magicznie zniknęła. Zagryzałaś wargę, przeszukując całe swoje mieszkanie. Kiedy krasnolud się zjawił w pomieszczeniu, spojrzałaś na niego.
- Widziałeś może moją, czarną bieliznę?
- Ja? Skądże. Nie mam jej.
Odchylił kawałek swojego płaszcza, by pokazać ci, że jej nie ma. Spojrzałaś na niego z powagą i wyciągnęłaś zza niego szukaną przez ciebie rzecz. Uniosłaś brwi patrząc na niego, a ten tylko zarumienił się lekko i uśmiechnął.Nie mogłam się jakoś powstrzymać z tym ostatnim, oh :') Imagify z Filim dla admesnyx, mam nadzieję, że ci się podobają! ♥
Następne imagify z Legolasem!
PS... Na moim profilu pojawiła się książka "Thranduil", zapraszam zainteresowanych!
CZYTASZ
Hobbit « LOTR || Imagify ✔
AléatoireJak już tytuł zdradził - zapraszam was tym razem na imagify! Mam nadzieję, że dobrze będziecie się bawić w Śródziemiu! start «16.07.17r.» stop «07.09.2020r.» NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ! Lecz do czytania zapraszam. © FruciaMuuucia