1. Przechodziłaś lasem, w którym - jak słyszałaś - zamieszkują pająki. Byłaś bardzo ciekawą osobą, więc kiedy słuchałaś różnych historii od przyjaciół, chciałaś zobaczyć to wszystko na własne oczy. Za bardzo nie wierzyłaś w opowieść o wielkich pająkach, więc zabrałaś tylko ze sobą bardzo mały sztylet. W sumie, jak zawsze. Po chwili usłyszałaś jakiś odgłos, a kiedy się odwróciłaś dostrzegłaś wielkie zwierzę, idące w twoją stronę. Wpadłaś w panikę, zaczęłaś wymachiwać sztyletem to w prawo, to w lewo. Po jakimś czasie pająk padł martwy. Jak również wszystkie inne, które miały zaraz cię zaatakować z różnych stron. Cofnęłaś się w tył, widząc martwego pająka. Tylna część twej głowy dotknęła czegoś ostrego. Odwróciłaś się powoli. Przed tobą stał blondyn, celujący w ciebie z łuku.
- Kim jesteś?
Zadał ci pytanie, ale nie byłaś w stanie odpowiedzieć.2. Legolas namówił cię, byś przyszła na przyjęcie jego ojca, Thranduila. Na początku wmawiałaś mu, że nie pójdziesz. Po prostu nie i koniec. Jednak po kilku prośbach ze strony elfa, postanowiłaś pójść. A skoro to przyjęcie, w dodatku w Leśnym Królestwie, ubrałaś się w białą suknię. Kiedy szłaś w stronę Legolasa, już wyszykowana, ten nie mógł odwrócić od ciebie wzroku. Zarumieniłaś się. Czułaś się niezręcznie, gdy tak na ciebie patrzył.
- Wyglądasz cudownie, amrâlimê.
Uśmiechnęłaś się szeroko, kiedy nazwał cię kochaniem.3. Pewnego wieczoru udałaś się na spacer. Uwielbiałaś się przechadzać w gwieździstą noc. Tym razem trochę ci zeszło, nie było cię dosyć długo. Legolas zaczął się o ciebie martwić. Wyszedł z namiotu i zaczął się za tobą rozglądać.
- Wiecie może gdzie jest [T.I]?
- Tutaj jestem. Tęskniłeś, blondyneczko? - uśmiechnęłaś się do niego szeroko, wychodząc dosłownie przed nim z krzaków.4. Zanim zakochałaś się w Legolasie, traktowałaś go jak bardzo bliskiego przyjaciela. Jak brata. Może to dlatego, że wtedy skradł twoje serce inny elf? Kiedy Legolas dowiedział się o tym przypadkowo to podczas rozmowy z Tobą, zapytał cię jakie jest jego imię. Spojrzałaś na niego zszokowana, nie zrozumiałaś go.
- Dobrze wiesz o kim mówię, [T.I]... Więc, jakie jest imię tego szczęściarza?5. Bardzo chciałaś wyruszyć na polowanie pająków, razem z Legolasem. Kiedy byłaś dobrze już przygotowana na wyprawę, ten po prostu nie pozwolił ci w niej uczestniczyć. Postanowiłaś, że tak łatwo nie odpuścisz. Przebrałaś się za jakiegoś krasnoluda. Dorobiłaś sobie grubsze brwi, brodę i tuszę. Nie byłaś nawet taka wysoka, więc wszystko się zgadzało. Kiedy już Legolas z towarzyszami mieli wyruszać, elf spojrzał na ciebie. Przyjrzał ci się uważnie.
- Nigdzie nie idziesz, [T.I].
- Ale... jak?!6. Siedziałaś razem ze swoją przyjaciółką na jednej z ławek i rozmawiałyście zawzięcie. Dawno się nie widziałyście, musiałyście wszystko nadrobić. Zaczęłaś jej opowiadać o tym, co cię spotkało. Nie mogłaś nie wspomnieć o Legolasie. Wskazałaś niezauważalnie palcem na blondyna, stojącego niedaleko was. Po jakimś czasie zaczęłyście się śmiać, patrząc na niego. Kiedy to zauważył, zmrużył tylko oczy. Uśmiechnęłaś się szeroko do niego.
Imagify z Legolasem dla SeilaDream!
Mam nadzieję, że ci się podobają ♥
CZYTASZ
Hobbit « LOTR || Imagify ✔
DiversosJak już tytuł zdradził - zapraszam was tym razem na imagify! Mam nadzieję, że dobrze będziecie się bawić w Śródziemiu! start «16.07.17r.» stop «07.09.2020r.» NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ! Lecz do czytania zapraszam. © FruciaMuuucia