1. - Smaaaug! Idę na imprezę czy tego chcesz czy nie!
Powiedziałaś zażenowana jak i trochę poddenerwowana. Smaug na początku kazał ci pozostać z nim, a potem zaczął się ciebie wypytywać gdzie idziesz, po co idziesz, z kim tam będziesz i co będziesz robić. Na samym końcu zaczął tematy o piciu alkoholu, na co już tylko wywróciłaś oczami. Po chwili wyszłaś zza rogu w pięknej sukience.
- I jak ci się podoba?
Obróciłaś się wokół własnej osi z wielkim uśmiechem na twarzy. Smaug nie mógł wydusić z siebie żadnego słowa, tylko zaczął się na ciebie bezczelnie gapić.
- Ta, dzięki za te barwne komplementy...
Powiedziałaś, odchodząc.2. Próbowałaś obudzić Smauga z jego pięknego snu zimowego. Już miałaś dosyć, stałaś na złocie już kolejną godzinę, a on dalej nawet się nie ruszył! Westchnęłaś i wyciągnęłaś sobie ciasteczka... Byłaś już głodna, a nic innego ze sobą nie zabrałaś. Tylko ugryzłaś kawałek, a Smaug w mgnieniu oka uniósł się.
- Co tam masz dobrego?
- Nie dla Smauga ciasteczko!
[Nie zwracajcie uwagi na napis. Tylko taki gif chciał mi się załadować...]3. - Smaaaug!
Kiedy tylko krzyknęłaś jego imię, ten miał zamiar się ulotnić, ale tylko wymusił wielki uśmiech i spojrzał na Ciebie.
- Tak, [T.I]?
- Chciałabym się na tobie przelecieć!
Zaraz po tym Smaug zaczął upierać się, że nie, bo on nie chce, bo możesz spaść, bo mu będzie niewygodnie... Jednakże dał się namówić, a ty zadowolona przez cały czas na nim siedziałaś podczas lotu. Co jakiś czas wrzeszczałaś głośno, nie mogłaś się powstrzymać.
- Nigdy więcej.
Smaug mruknął zły do siebie.4. Siedziałaś w kącie skulona, by Smaug cię nie zauważył. Miałaś spuszczoną głowę, płakałaś cicho. Próbowałaś o wszystkim zapomnieć, przestać cierpieć... starania poszły na nic. Po krótkim czasie pojawił się przy tobie smok. W momencie otarłaś łzy i spojrzałaś na niego, jakby nigdy nic. Nie wiedziałaś też jak zareaguje... A gdyby zaczął się wyśmiewać, już na pewno byś nie wytrzymała.
- [T.I], czy ty płakałaś?
- Nie - odpowiedziałaś szybko, nawet za szybko co zabrzmiało podejrzanie.
- Czy to przez tego krasnoluda?
Nie odpowiedziałaś nic. Nawet jeśli by cię zranił to nigdy byś nikomu o tym nie powiedziała, ponieważ bardzo go kochałaś. W tamtej chwili nie wiedziałaś jednak, że twoje milczenie dla smoka może być dużą odpowiedzią. Wyleciał jak z armaty, niszcząc budynek i nawet się tym nie przejmując.5. Zawsze zastanawiałaś się czy prawdziwy smok Smaug zamieszkujący Erebor to tylko historyjka wymyślona przez ludzi i przekazywana z pokolenia na pokolenie, czy może jednak prawda. Chciałaś się o tym przekonać, więc jak tylko osiągnęłaś dorosły wiek, ruszyłaś w stronę Samotnej Góry. W środku było tak dużo złota, o którym nawet nigdy nie śniłaś. Zeszłaś na nie i zaczęłaś po nim chodzić, najzwyczajniej w świecie się po prostu na nie gapić. W pewnej chwili się o coś potknęłaś, przez co poleciałaś w dół razem ze złotem. Stałaś jak sparaliżowana, kiedy zobaczyłaś głowę smoka, a po chwili otwierające się oko.
- Kim ty jesteś, że zakłócasz mój spokój? - powiedział Smaug, wpatrując się w ciebie.
- J-jestem... Jestem [T.I]6. Nie mogłaś opisać tego, co czułaś w tamtym momencie. Widziałaś miasto stojące w płomieniach i wielkiego smoka, twojego dotąd bliskiego przyjaciela, stojącego na domach. Nawet nie wiesz kiedy, zobaczyłaś Smauga, który ostatkiem sił próbował wzbić się w powietrze. Po chwili jednak życie z niego wygasło, a martwy smok spadł do jeziora.
Po dziś dzień pamiętasz tylko jego śmierć i dzień wcześniej wyznającego ci swoje uczucia, Smauga.Imagify ze Smaugiem dla zozolek224! Mam nadzieję, że ci się podobają!
Kolejne imagify z Filim!
CZYTASZ
Hobbit « LOTR || Imagify ✔
LosoweJak już tytuł zdradził - zapraszam was tym razem na imagify! Mam nadzieję, że dobrze będziecie się bawić w Śródziemiu! start «16.07.17r.» stop «07.09.2020r.» NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ! Lecz do czytania zapraszam. © FruciaMuuucia