1. Siedziałaś na jakiejś ławce razem ze swoją koleżanką. Robiłyście wianki z kwiatów, jak i również plotkowałyście na różne tematy. W pewnej chwili podszedł do was pewien elf pewnym krokiem.
- Witajcie, moje drogie. [T.I] jak pięknie dziś wyglądasz...
Od razu poznałaś Legolasa, przez co uniosłaś na niego wzrok. W twojej głowie zaraz roiło się od pytań: Wypił coś? Zawarł kolejny układ z Gimlim? Jednak prawda wyszła na jaw, kiedy nieopodal widziałaś śmiejącego się krasnoluda.2. Na jednym z przyjęć udało cię porozmawiać z Legolasem. Spędziliście razem czas jak prawdziwi przyjaciele, co bardzo ci się podobało. Kiedy już musiałaś odejść, cmoknęłaś elfa w policzek i pożegnałaś się. Mężczyzna stał jak kołek, patrząc za tobą jak odchodzisz a potem spuścił lekko głowę. Po chwili podszedł do niego Aragorn, ciekawy tym co się wydarzyło.
- Czuję coś... - wyjaśnił zaraz elf. - To chyba miłość.3. Byłaś z Legolasem już bardzo długi czas. Znałaś go bardzo dobrze a przynajmniej tak myślałaś do momentu, kiedy ujrzał cię rozmawiającą z Aragornem. Przyglądał wam się długi czas i zaczął wnioskować, że nie czujesz już do niego tego samego co kiedyś. Oczywiście jego wnioski były jak zawsze błędne. Później, kiedy rozmawialiście i temat spadł na ciebie oraz Aragorna, nie mogłaś uwierzyć, że Legolas jest o niego w cholerę zazdrosny.
4. Jak zawsze Legolas ci powtarzał, żebyś nie szła w pewno miejsce, bo jest bardzo niebezpieczne. A jeśli już, to żebyś nie szła tam sama. Oczywiście nie posłuchałaś go i udałaś się tam. Zamyśliłaś się a wtedy napadła na ciebie zgraja orków. Chciałaś chwycić swój sztylet, który zawsze miałaś przy sobie - ale niestety go nie wzięłaś. Kiedy już czekałaś na najgorsze, przybył twój wybawca.
5. Przechodząc przez las, po raz kolejny napadły cię orki. Tym razem już miałaś przy sobie broń, dlatego udało ci się zaatakować kilku z nich, jednak oni byli silniejsi od ciebie. Zaraz cię obezwładnili a jeden z nich zamknął cię mocno w swych ramionach, byś nie mogła się poruszyć a co dopiero uciec. W pewnej chwili pojawił się Legolas, ale zrobili z nim to samo co z tobą. Niestety elf musiał patrzeć z bólem w oczach, jak te potwory cię zabierają ze sobą.
6. - Mam cię dość - mruknęłaś jako ostatnie i ruszyłaś przed siebie, zostawiając Legolasa samego. Ten tylko spojrzał za tobą. Nie powiedział nic więcej, nie ruszył się o krok by za tobą pobiec. Po prostu... Kochał cię tak mocno, że pozwolił ci odejść. Skoro on nie mógł ci zapewnić szczęścia, zapewni ci je ktoś inny.
Imagify z Legolasem dla admesnyx! ♥
Następne imagify z Pippinem!
CZYTASZ
Hobbit « LOTR || Imagify ✔
DiversosJak już tytuł zdradził - zapraszam was tym razem na imagify! Mam nadzieję, że dobrze będziecie się bawić w Śródziemiu! start «16.07.17r.» stop «07.09.2020r.» NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ! Lecz do czytania zapraszam. © FruciaMuuucia