15 TEMMUZ KONUŞMASI

1.9K 39 1
                                    

Evet arkadaşlar üzerinden 2 gün geçti aslında o gün yazacaktım ama bölüm silindi her neyse o gün felaketti yani eğer orada bulunan polislerimiz askerlerimiz ve en önemlisi vatandaşlarımız olmasaydı o gün belki de ülkemiz elden gidecekti üzerinden tam 1 yıl 2 gün geçti 2 gün önce gene vatandaşlarımız olay yerindelerdi şimdi acımız hala dinmedi hala hepimizin yüreği yanıyor sızlıyor hele o şehitlerin aileleri kimisinin annesi babası kimisinin çocuğu eşi kimisinin nişanlısı kimisinin kız arkadaşı hepsine bol bol sabır diliyorum o şehit dediğimiz insanlar var ya aslında ölmediler onlar hep kalbimizdeler hep de olacaklar şüphesiz ben Ankara da oturduğum için ve o gece 15 temmuz gecesi benim balkonumdan gözüküyordu tam balkonun yukarısından 3 tane jet geçti anlatamam o anki korkumu eğer bu yazıyı okuyan arkadaşlarımızdan kimisinin abisi babası kardeşi varsa başımız sağ olsun canlarım  ben şunu anladım o gece biz de bu millet varken yıkılmayız belkide 16 temmuza farklı bir şekilde kalkabilirdik bazıları bu 15 temmuzun oyun olduğunu düşünüyor arkadaşım sana sesleniyorum oyun olsa o kadar gazi o kadar şehit o kadar anne baba neden bu kadar göz yaşı döksün biraz mantık bizim canımız yanıyor hala yüreğimizin acısı geçmiş değil her neyse daha fazla yazamayacağım çünkü artık gözümden akan yaşlar durmuyor durmak bilmiyor her şeye rağmen şunu unutmayın şehitler ölmez vatan bölünmez.... 

(multideki şarkıyla okursanız daha iyi olur iyi günler canlarım)

ZORAKİ KOCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin