3. Στήν καφετέρια.

656 109 26
                                    

TAEHYUNG P.O.V.

Μετά από τον "υπέροχο " χαιρετισμό της Anastasias δεν έγινε τίποτα ενδιαφέρον. Αυτη πάλι ούτε μια φορά δέν πρόσεξε στό μάθημα. Ούτε όταν μιλάγαμε απλά για τις διακοπές μας δέν έδειχνε να προσέχει.

....

Οι ώρες πέρασαν γρήγορα, η προσοχή τής κοπέλας ακόμα στο υπερπέραν. Οι ώρες πέρασαν. Είχε έρθει κιόλας η ώρα του φαγητού. Ούτε που είχα καταλάβει ποτέ πέρασαν οι ώρες... Μάζεψα τα πράγματα μου και πήγα σιγά σιγά προς την σχολική καφετέρια.

Με τον δίσκο στα χέρια έψαξα να βρω το πιο  απομακρυσμένο τραπέζι. Σήμερα θα έτρωγα μόνος μου. Άρχισα να παρατηρώ λίγο καλύτερα το φαγητό μου όταν είδα απομακριά τον Baekhyun να περπατάει με εναν δίσκο στο χέρι. Εσκυψα γρήγορα να φαω το φαγητό μου φοβούμενος να μη με δει, όταν άκουσα τον ήχο ενός δίσκου να πέφτει στο πάτωμα . Γύρισα να δω τι έγινε και βλεπω τον Baekhyun γεμισμένο απο πάνω μέχρι κάτω με σάλτσες και την Anastasia μπροστά του να κρατάει ενα πιρούνι.

'Αυτό δεν το περίμενα ' άρχισα να κοιτάω χαμένος την κατάσταση.

Ολοι τους περικύκλωσαν καθώς ο Baekhyun άρχισε να γελάει νευρικά. "Οοοο ετοιμαστείτε για καυγά !" φώναξε το προφανές ένα πρωτάκι που στεκόταν δύο τραπέζια μακριά μου.

Ο Baekhyun εκείνη την στιγμή έπιασε τήν δεκαεξάχρονη απο την ζακέτα και σχημάτισε το χέρι του σε μια μπουνιά πιο μεγάλη απο το πρόσωπο που είχε σκοπό να προσγειωθεί. Σήκωσε ψιλά την μπουνιά τού και ηταν έτοιμος να χτυπήσει την μικρότερη. Εκείνη αντί να αντιδράσει όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος , κοίταγε τον μεγαλύτερο με απάθεια, πράγμα που την έκανε ακόμα πιο παράξενη στα μάτια μου.

Το χέρι του Baekhyun σχεδόν χτύπησε το πρόσωπο του κοριτσιού, όταν την επόμενη στιγμή τον είδα ξαπλωμένο στο πάτωμα να ουρλιάζει και να κρατάει το καρπό του χεριού του που πριν απο λιγο θα χτύπαγε την Anastasia.

Ενα λεπτό. Να ξανά φέρω εικόνα τι ακριβώς έγινε γιατί κάπου το χάνω...

Για τη ακρίβεια, όταν το χέρι του κόντευε να την χτυπήσει εκείνη το σταμάτησε στον αερα και το γύρισε με όλη τής την δύναμη?!!

Ναι!! Δεν πιστεύω οτι αυτό ακριβώς έγινε....

Πλέον στα ματια μου εκτός απο περίεργη ειναι και τρομαχτική ...
Απολύτως τρομαχτική....

Εφτιαξε την ζακέτα της και πήρε τον χυμό απο ενα δίσκο ενος παιδιού που παρακολουθούσε τόση ώρα την ολη κατάσταση. Ανοιξέ τον χυμό και έλουσε τον ξαπλωμένο, ακόμα, στο πάτωμα Baekhyun. Ολοι έμειναν να την κοιτάζουν .

Αμέσως μετά έβαλε την κουκούλα και τα ακουστικά τής και έφυγε απο την καφετέρια. Σηκώθηκα τρέχοντας να την προλάβω, αλλά πρώτου προλάβω να κάνω κάτι είχε ήδη εξαφανιστεί από τον διάδρομο . Ο Baekhyun φαινόταν εξαγριωμένος , αλλα δεν την ακολούθησε. Αυτο σημάνει οτι θα παρει την εκδίκηση του καποια αλλη στιγμή. Και τότε....

....

Κάθισα να τελειώσω το φαί μού οταν στο μυαλό μου ήρθε ξανα εκείνη. 'Ποιά στο καλό είσαι...... Anastasia.... ;' αναρωτήθηκα πρίν βάλω άλλη μια μπουκιά φαγητού στο στόμα μου .

Εκείνο το κορίτσι... |Taehyung   Место, где живут истории. Откройте их для себя