Bölüm 4: "İlk defa biri yanımda olmayınca yalnız hissediyorum, üşüyorum

17 5 0
                                    

OZAN

Yol boyunca Ediz olacak şaşkının üzerimde uygulayacağı işkenceleri düşünmekle meşguldüm. Hale bak gelmişim bile. Yol nasıl bitti anlamadım. Bu vale olacak adamları bu yüzden seviyorum; Kafan rahat ver arabanı git.

Hadi be mutlu lan bu çocuk normal şartlarda şuanda sinirden beni yumruklaması gerekmez miydi?

"Hayırdır kardeşim saldırgan tarafını evde mi unuttun?"

"Oğlum arkamdan iş çevirdin diye belanı ... lazım ama neyse ki işe yaradı."

"Kaptın mı numarayı onu söyle?"

"Ne o onu duymadın mı Ajan O?"

"O nedir? Ne diyorsun lan sen?"

"Sakin ol kardeşim şaka yaptım."

"Yapma kardeşim. Nasıl, ne oluyor oğlum?"

"Ozan kardeşim sorun ne?"

"Kardeşim yavaşça arkana dön."

"Hadi lan ne işi var burada hani Üsküdar'da olacaktı bu kız?"

"Sakin ol sesi geliyor zaten Seda diye biriyle buluşacakmış."

"Sakininim ben. Şansı varsa karşısına erkek oturmaz."

30 dakika sonra

"Niye kimse gelmedi? Yalnız mı gelmekmiş derdi? Söyleseydi ben getirirdim buraya."

"Sus be oğlum. Geldi işte arkadaşı dönme sakın merak etme arkadaşı, Seda dediği bu herhalde."

"Buluştuğumuzda da aradı o arkadaşı."

"Ediz oğlum gün sonu değerlendirmesi yapıyorlar duymuyor musun? Kız her şeyi anlattı."

"Duyuyorum da niye tartışıyorlar şimdi onu anlamadım."

"Eylül hastalık atlatmış Seda'da korkuyormuş. Ne atlattı acaba yazık lan kıza güzelmiş?"

"Doğru konuş. Güzelmiş ne gevşek herif."

"Kardeşim bir sinirlenme ne dedim sanki."

"Sus, uzatma yanına gitsem çok olur muyum?"

Bu adam bir güzel kelimesine bu kadar sinirlendiyse aynadan baktığımı duysa kullanılan organım kalkmaz.

En iyisi susmak zaten benim suçum yok, kız daldı benim de dikkatimi çekti. Ne atlattı acaba kesin eski sevgili saçmalığıdır.

"Ozan duymuyor musun beni?"

"Efendim ortak dalmışım."

"Ben doğru mu duyuyorum Levent diyor lan bunlar."

"Ortak sakin ol duyuyoruz işte eski sevgilisiymiş hem kıza o kadar eziyet ettikten sonra yüzsüzce gelse bile ben s.... belasını önce sakin ol."

"İlk defa biri yanımda olmayınca yalnız hissediyorum, üşüyorum oğlum ne yapayım."

"Kardeşim mutlu olacak ve ben bu mutluluğuna engel olana izin vereceğim yok lan öyle bir şey"

"Eylül yengemiz şirkette işe başlayacak mı ortak?"

"Başka yerde çalıştırmam hele ki o it peşindeyken"

"Anladım ortak oha muhabbete gel duyuyor musun?"

"Bulaşık ne alaka oğlum benim hatun ne diyor?"

"Arkadaşı hesabı öderken oyalandı seninki de bulaşık mı yıkıyordun, tezgâh ardından mı ödedin dedi."

"Yuh amk benim hatuna bak. "

"Yaşadın oğlum sen bu kız komedi."

"He oğlum sitkom (durum komedisi) çeker, çeker sana atarız. :)"

"Sevdim ben bu işi"

"Kalk zevzek herif işimiz var daha yengenin işlemlerini halledeceğim."

Bir anda aklıma düşen Levent piçi tüm sinirimi zıplattı yine kim bilir nerede, ne halt ediyordur. Eylül güzelim benim merak etme ben seni bırakmam o ite.

"Müdürüm az önce Seda ve Eylül hanımın kalktığı masada bu defter kalmış, yarın gelirler muhafaza edelim olur mu?"

Çalışanın söyledikleri beni defteri almaya zorladı. Eylül veya arkadaşına ait olması bir şey değiştirmezdi. Kesin küçük kadınıma ait izler vardı orada.

LEVENT

Uzun bir aradan sonra ilk kez bu kadar yorgun uyandım. Bu yorgunluğumun sebebi biliyorum rüyamdı ve belki de yaptığım o büyük hataydı. Kahvemi yudumlarken film şeridi gibi geçen hayatımı seyrettim ve bu yüzden kendime küfrettim.

Geç oldu ama anladım hatamı ne kadar çok pişman olduğum şeyleri yaşatmışım. Ben bile bu haldeysem vurdum duymaz, duygusuz bir adamken bile o tertemiz kızı kim bilir ne haldedir acımadan zerre içim sızlamadan umursamadan nasıl da bu hale getirdim oysa bana beni en çok sevdiğini hissettiren o iken.

Kimseye asla güvenemeyecek belki de sarılamayacak içten ben ne boktan bir adamışım günahsız bir kızı ne hale getirdim en güzel yıllarını mahvettiğim yetmiyormuş gibi en güzel hayallerimi de kirlettim.

Umutlandırdım lan ben o kızı ilk kez tuttuğum ellerini ilk kez ben bıraktım. Emindim. Çünkü, gitmez dedim sarar sarmalar bırakmaz dedim ama ben bıraktım.

Onun şimdi ki hali nasıl acaba? Ne halde diye düşünürken aklıma onu uzaktan izlemek geldi hoş karşısına çıksam yüzüne bile bakamayacağım ne diyecektim ki? Ona "Nasılsın?" desem bıraktığında ki acıylayım diyecek gidecek o kadar isterdim ki karşıma çıksın sen nasıl adamsın lan nasıl masumluğumu temizliğimi aldın desin ama o diyemiyordu...

Şuan burada olduğumu bilsen ne yaparsın acaba hıh ne yapacak mı gelip canım diye sarılacak mı? Tabi ki de yapacağı tek şey nefretini yüzüme haykırmak olacak ben beynimi sikeyim her şeyi kendi ellerimle yıkıp döktüm. Eylül'üm güzelim masumiyet sembolüm bağışla beni bu aptal adamı affet, affet defalarca dokundum telefon rehberinde adına ama yapamadım be güzelim.

Ne yapabilirim ki ellerimle ittim seni uzaklara oysa şimdi gelsem, sarılsam, kokunu içime çeksem. Yaralarımızı sarsam. Olmaz mı? Of Allah'ım yardım et. Bebeğimi bana yeniden nasip et.

O lanet gün nasıl kendimi kaybettim. Gözüm bir şey görmedi ki aptal bir arzu ile elde etmek istedim seni güzelim incilerini döken benim saplantılı aşkım seni dağıtıp geçti ya. Ben çığırımdan çıktım.

Ben var ya beş kuruş etmeyen hayvanın tekiyim düşünemedim. Seni nasıl o karakter yoksunu, erkek avcısı kadınlarla bir tutabildim. Gözüm ne ara bu kadar kör oldu. Aklımı yitireceğim biraz daha düşünürsem.

Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan telefon sesi ile kuzenim Ozan'a yanıt verdim.

"Efendim kuzen"

"Kuzen nerdesin sen dayım çıldırmış yine ne oldu da inzivaya çekildin?"

"Boş ver be kuzen başını aptallığımla şişirmeyeyim."

"Ne oldu oğlum gel konuşalım belki yardımım dokunur hem benim de senle konuşacağım şeyler var."

"Tamam. Kuzen akşam bana gel hem dayını sakinleştirmen gerekebilir."

"Olur. Sonra ortağım Ediz ile içmeye gideriz. Dertleşiriz."

"Görüşürüz kuzen akşam istersen ortağını da al gel tanışalım bakalım ne işler çeviriyorsun."

"8 de sendeyiz."

Hayranlıkla anlattığın adam bir boka benziyordur umarım yoksa sizi pişmanlığımla çekemem gereksiz herif.

Sonunda kafamı dağıtacak bir şeyler buldum. Pedere gidelim bakalım derdi neymiş adama bak. Bıkmadı benle derdi. Annemin aşık olduğum ilk kadının yürüyememe sebebisin lan.

Baba diye seslenmek bile onur kırıcı iken anneme verdiğim söz yüzünden sesimi çıkaramamam ağır bir imtihan.

İKİ SATIR ÖMÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin