Ben karar verme aşamasındayken odaya,
1.85 boylarında kumral beyaz tenli yirmili yaşlarda kaslı,yakışıklı ve özgüvenin oldukça yüksek olduğu belli olan biri elinde starbucks bardağı ile odaya girdi...
Elinde iki tane orta boy latte vardı.
Bu onun en sevdiği belliki onu iyi tanıyan biriydi...
Sonuç olarak girmeye cesaret edemedim ve hevesim kursağımda kaldı...14 temmuz 2017,
(00:00)
Duru'yu düşünmeden yapamıyordum...
Daha önce onun adını yazmamıştım buraya adıda kendi gibi saf,temiz ve güzel...
Duru...
Kulağa bile harika geliyor.
Onu o kadar çok özledimki onunlayken göz kırptığım için bile pişmanım...(8:30)
Gece neredeyse güneş doğana kadar uyuyamamıştım.
Daha sonra yorgunluktan uyuyakalmışım...
Bunu okurken benim adımı hala bilmiyor olucaksınız o yüzden bence kendimi tanıtmalıyım...
Artık sizde hayatımın bi parçası olduğunuza göre bilmeniz gerekir diye düşündüm...
Ben Ege,
1,88 boyunda siyah saçlı beyaz tenli kendi halinde takılan biriyim...
Ben yanlızlığı sevenlerdenim aslında çünkü henüz çevremde beni anlayan birileri yok...
Bazen diyorum ki eğer beni tanıyorlarsa şu an üzgün olduğumu ben söylemeden anlamaları gerekir.
Anlamıyorsunuz diyince anlatmıyorsunki bilelim diyorlar,anlatsan boşver geçer diyip kendi dertlerini anlatmaya başlıyorlar...
Üzgün olduğunu belli etsende ilgi görmek içinmiş gibi oluyor.
Desenize yine çıktımı kapılar yanlızlığa...(9:00)
Evet,herkes gibi sabah alarmıyla uyanan biri değilim.
Teknik olarak şuan bi işim de yok.
Bundan tam bir hafta önce işten atıldım.
Bi restorantta garsonluk yapıyordum.
Bu işler bana göre değil.Ben şarkı söylemeyi,müzik dinlemeyi ve sahnede olmayı istiyorum.
O parıldayan sahne ışığının yüzüme vurmasını,gözlerimin kamaşmasını,sabaha kadar şarkı söylemeyi,dans etmeyi istiyorum...
Evet biraz hayaller hayatlar gibi oldu.
Şimdi kendime yeni bir iş bulmam gerek yoksa ev sahibi kirayı bir ay daha geciktirirsem evden atıcağını söyledi.
Sorunu ne bu kadının istemediği kadar parası var kirayı biraz geciktirsem ne olur yani...(10:30)
Gazete ilanlarında bi markette kasiyer aradıklarını gördüm.
Bugün onun için görüşmeye gidicem.
Hiç benlik bir iş olmasa bile mecburum yapıcak birşey yok.(13:00)
Evet tahmin edin bakalım sonuç ne?
"Biz sizi ararız"
Şimdi diğer ilanlara bakmam gerekicek çünkü aramıycaklarından adım gibi eminim.
Hala o aklımda acaba ne yapıyor şuan.(14:00)
Birazdan bir başka iş görüşmesine gidicem.
Bir pizza şirketinin kurye aradığını öğrendim ve buda olmassa ne yapıcam bilmiyorum.
Okulumu bir seneliğine dondurdum çünkü hem çalışıp hem okumak zor oluyor.
Parasını yiyebileceğiniz bir babanız yoksa hayat gerçekten çok zor...(16:30)
Evet işte oldu.Kabul edildim.
Artık bir işim vardı.Bu benim için iyi bir başlangıç.(17:00)
Onun resimlerine bakıyorum.
Onu istiyorum...
Yanımda olmasını istiyorum...
Onu özlüyorum...
Eğer bana sesimi kokusumu diye sorucak olursanız kokusu derim çünkü kokusu bambaşka birşey kokusunu içine çekmek hissetmek...
Çok tatlı bir ses tonu vardı aslında çok özlüyordum ama susmasını tercih ederdim.Susmasını,saatlerce göz göze bakmayı,gözlerinde kaybolmayı,saçlarını okşamayı isterdim...
Evet artık anlamıştım ben onu seviyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TAKINTI"
RomantizmBu bir aşk hikayesi değil, çok daha ötesi... Ege'nin Duru'ya olan takıntısı onu elde etme isteği oluşan bir hikaye...